Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Track(s):
Brennan Heart - Lose My Mind (Carnaval Edit)

Download:
http://www71.zippyshare.com/v/jfS6IHAS/file.html

Geïnspireerd op een tool van Atmozfears, heb ik deze ooit eens nagemaakt. Have fun! :D
Last edited by Bas on 13 Feb 2015 21:55, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Beter dan het origineel.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Fucking baas xd
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
p-stylez wrote:Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?
In MS paint.
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
p-stylez wrote:Beide nummers zijn 150 bpm, je zou toch wel bedenken dat er dan geen foutje in kan zitten? Zit erg slecht in elkaar. Hoe heb je dit gemaakt?
Eerst afkraken en daarna vragen hoe je het gemaakt hebt? ...
Zit iig genoeg werk in. Je moet alles wat je mashed precies zorgen dat het en de goede toonhoogte krijgt en matched kwa tempo. Dat is allebei goed dacht ik zo. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Meer benieuwd hoe je dit gemaakt hebt aangezien ik alle mashups maak met Ableton, dan kan je bijna geen beatmatch fouten maken. Vind het gewoon erg slecht in elkaar zitten, je hoort zelf ook wel het clippen na de intro mag ik hopen? dus net voor het carnaval stukje begint
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Het enige wat er wat naast ligt is de snare die je bij de mixintro hoort, maar die heb ik er los aan toegevoegd, dus kan ik niet meer weghalen. Voor de rest wil ik graag horen waar jij de beatmatch fouten hoort.

Over het clippen, dat hoor je toch niet als het gedraaid wordt dus dat maakt me niks uit, ik heb het voor de fun gemaakt en vind je alles kut enter houding erg jammer.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Bas wrote:Het enige wat er wat naast ligt is de snare die je bij de mixintro hoort, maar die heb ik er los aan toegevoegd, dus kan ik niet meer weghalen. Voor de rest wil ik graag horen waar jij de beatmatch fouten hoort.

Over het clippen, dat hoor je toch niet als het gedraaid wordt dus dat maakt me niks uit, ik heb het voor de fun gemaakt en vind je alles kut enter houding erg jammer.
:lol: :aww:
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
JA
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik ga deze lekker te horen brengen op mijn zusje haar feestje :lol:
B
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2021
Aangezien ik een aantal pb's ontvangen heb dat de link dood was, heb ik hem opnieuw geupload voor de liefhebbers :)

http://www48.zippyshare.com/v/d1FrKWgL/file.html
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Bedankt :thumbsup:
S
Paar keer gedraaid met carnaval, ging lekker.
J
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Zippy en Soundcloud link werken niet meer en om 1 of andere reden komt mijn PB volgens mij niet aan. Iemand nog een Zippy? :thumbsup: