Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mega trots op het eindresultaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 00:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een hele gave plaat ja, verliefd op de melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Mega trots op het eindresultaat :D


(L)

wootum schreef:
Echt een hele gave plaat ja, verliefd op de melodie :loving:


Thanks voor de reactie! Zeer fijn om te lezen :innocent: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dank u dank u :)

Plaat is inmiddels ook opgepikt door een aantal van de grotere youtube kanalen, erg gaaf om te zien dat de plaat zo in de smaak valt! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 13:46 
 
Hardtraxx Elite

Waarom denk ik bij deze plaat aan het Decibel Anthem van 2011 volgends mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 14:47 
 

immuunm schreef:
Waarom denk ik bij deze plaat aan het Decibel Anthem van 2011 volgends mij :P


Had ik ook en dat is zeker niet verkeerd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, ik weet vrij zeker dat jullie Summer In The City Pt II bedoelen! (Dat is het anthem van 2010).
Ik had dat zelf ook in het begin ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Zat er maar met een jaartje naast.

Vette plaat wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2020 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaa, thx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is erg bij mij gaan groeien. Eerst pakte mij die niet echt, maar inmiddels ook erg onder de indruk van de melodie. Goed werk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2020 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed om te horen! Ik moest hem zelf ook een paar keer horen voordat ik hem ook echt 'voelde', haha! :D
Thankss
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poh hoor deze nu pas, maar wat een heerlijke plaat. Top melodie inderdaad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Poh hoor deze nu pas, maar wat een heerlijke plaat. Top melodie inderdaad! :thumbsup:


(L) ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks