Socializerz schreef:
Bakker Fijnebol schreef:
Thanks man!
Bedoel je de kick in de intro/outro of in de climax?
In de intro/outro, althans, ik zou het beter vinden staan, een hardere kick
Ik zou er eens naar kunnen kijken, vind zelf wel dat de intro er na het kleine breakje best hard opknalt, maar is nog ff kijken...