Al een hele tijd lurk ik mee in de hardstyle producers telegram waar ik de laatste tijd erg actief in ben geweest. Ik produceer al een tijdje, zo'n anderhalf jaar nu, maar voor namelijk is dat House geweest.
Ik ben een groot liefhebber en fan van hardstyle, ik vind het echt kunst, het hele sfeertje echt super.
Ik heb een bootleg gemaakt van AJR's nummer 'Weak'. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, en als hij bevalt, hoe kan ik hem wat meer naar buiten krijgen?