Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

wie wil dit nou :lol: er zitten maar 4 goede bij ofso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
wie wil dit nou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie deze allemaal in 1 mix gooit is een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Wie deze allemaal in 1 mix gooit is een held.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:40 
 
Hardtraxx Addict

Geripte Headhunterz kick.. en dan nog in de top10 komen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict

kauwgombal schreef:
Joeyvg schreef:
Geripte Headhunterz kick.. en dan nog in de top10 komen. :x

Het is zelfs de kick van Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon xd xd xd
Volgens mij heeft Zatox de tracks helemaal niet zelf beoordeeld ;)
http://soundcloud.com/djzatox/zatox-cre ... tylerz-rmx


:lol: :lol:

Nee idd, volgens mij las ik ergens dat Nikkita dat heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

Wat vinden jullie van mijn Remix als ik vragen mag? (Nr. 218) ;)
Ik had zelf, als ik eerlijk mag zijn, wel een plek in de top 10 verwacht.
Let me know! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mastermind schreef:
Wat vinden jullie van mijn Remix als ik vragen mag? (Nr. 218) ;)
Ik had zelf, als ik eerlijk mag zijn, wel een plek in de top 10 verwacht.
Let me know! :thumbup:

Voordat iedereen weer gaat ragen: Dit is mijn mening.

Je kicks zijn me iets te ''DÁNG'' als je begrijpt wat ik bedoel. Te veel snare + bass-tail gevoel snap je? (beetje vergelijkbaar met de kicks uit ''Hard Driver - Under Attack''). Ik stoor me hier zelf niet zo vaak aan gelukkig, ik heb VEEL slechtere versies van dit soort kicks gehoord. Een soortgelijke punchkick als die van jou in de top 10 vind ik al een stuk beter klinken, namelijk die van nummer 7 (Zatox - Creation (MKN remix)). Die heeft niet zo'n hol geluid, wat vaak erg storend is *kuch* Brennan Heart *kuch* Chain Reaction *kuch*...

Ik denk dat ik je wel gelijk moet geven over je plek in de top 10. Als ik die top 10 zo luister zou ik het liefst bij vrijwel alle nummers zo snel mogelijk oordoppen in willen doen. Het grootste verschil wat ik voornamelijk kan horen is dat ze iets voller zitten met sounds. Jouw track heeft dat iets minder, met name de eerste helft van je climax melodie. Dat is ook wat hem (voor mij) ietwat amateuristisch laat over komen.

Je kicks vind ik beter dan bijna alle tracks in de top 10 (het zijn dan ook vrijwel allemaal bout-tracks, ik snap ook niet hoe iemand bijvoorbeeld die kicks van #8 vet kan vinden, maargoed...). Je tweede climax vind ik op melodieus gebied erg sterk, er komt veel energie uit en een lekker gevoel (die tweede laag (L)). Jammer dat wat ik hiervoor al zei over je melodie weer terug komt. Er zijn maar weinig tracks in mijn iTunes die op melodieus gebied een euforisch gevoel naar voren kunnen halen. Het tweede deel van jouw climax melodie komt echter zeer dicht in de buurt! Jammer genoeg dus niet in zijn geheel, wat erg jammer is. Je outro vind ik erg sterk omdat er een heerlijk ritme in zit.

Ik had er nog wat meer samples in gegooid als ik jou was. In de climax(en) dus. Een choir of zo (bv. tweede climax ''The R3bels - Shine''), of een (melodieus) riedeltje wat zich elke twee beats herhaalt (bv. tweede climax ''D-Block & S-Te-Fan - Together''; overigens ook te horen in Shine). Dat maakt hem wat voller en creëert vaak extra energie, drive of gevoel, afhankelijk van de soort plaat :)

Al met al verre van slechte plaat! :thumbup: Anderen zullen er misschien anders over denken, maar ik hoop dat je hier toch iets mee kan :)

Succes verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na nog een aantal keren luisteren vind ik hem serieus echt lekker :$ Downloadlinkie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die "top 10" lijkt mij niet echt de top 10, maar gewoon een willekeurige volgorde ;) Anders lijkt het me logisch dat de winnaars er ook gewoon in zouden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Elite

wat zit er een hoop troep tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Case Dj schreef:
wie wil dit nou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Die "top 10" lijkt mij niet echt de top 10, maar gewoon een willekeurige volgorde ;) Anders lijkt het me logisch dat de winnaars er ook gewoon in zouden staan.

De winnaars hebben ''[Top 10]'' voor hun track staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 07:11 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand een idee hoe ik nog aan deze tracks kan komen?
Via soundcloud in ieder geval niet meer?

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Persoonlijke soundcloud van mensen enzo mss? Die van mij en Seit is iig nog beschikbaar:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks