Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 aug 2010 14:59 
 

Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 11:28 
 

Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch


Subforumpje met free releases ofzo?
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch

Ja man dit verneukt 't releases topic. :/
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch


x2, word een beetje moe van een releaselijst overspoeld met Basscrusherz, Soundeaterz en Vinylshitterzsz naampjes met free releases of op labels die iedere knuppel op kan zetten.
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Basscrusherz, Soundeaterz en Vinylshitterzsz


:lol:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 11:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan heb gelijk. Hier heb je het eigen productie-topic voor...
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Basscrusherz, Soundeaterz en Vinylshitterzsz


Bazennamen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je houdt graag je eer hoog hè, Randleman. Al die geweldige releases die je altijd post! :P
Bericht Geplaatst op 05 aug 2010 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trekt op geen zak !

KSwoosh schreef:
jij bent echt de poster van kut releases he..,
Bericht Geplaatst op 06 aug 2010 11:42 
 
Hardtraxx Elite

:sick: :sick: :sick: Kom op zeg
Bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Dit duurt eeuwen voordat hij 100 followers heeft, en wat een slecht nummer zeg! :sick:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2010 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:nono:
Bericht Geplaatst op 06 aug 2010 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik dacht dat het misschien nog wat was maarja had beter eerst de opmerkingen kunnen lezen :/
waardeloos :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 07 aug 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch


:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:39 
 
Hardtraxx Newbie

waar is hij te dowloaden dan?
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lachertje..
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:
Basscrusherz, Soundeaterz en Vinylshitterzsz


:lol:

Nice one :P
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Almighty schreef:
Gangsterdwerg schreef:
kap eens een keer met dit soort teringzooi in het releaseboard te gooien, hier zit niemand op te wachten en het wordt zo 1 grote onoverzichtelijke brei met kutreleases. Vind echt dat een mod die troep verwijderen.

Eensch


:thumbsup:


Jij zegt het heel goed! :thumbsup:
Oprotten met die meuk! :sick:
Bericht Geplaatst op 08 aug 2010 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rommel
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dan is die van ran-d(dacht ik) stukke beter :)
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt het 3 keer niets... :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

zegt meer als genoeg
Bericht Geplaatst op 13 aug 2010 18:09 
 
Hardtraxx Newbie

Doe mij die van ran-d maar, die heeft tenminste nog wat orgineels :bomb:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2010 08:11 
 
Hardtraxxer

:')
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks