2xKevin-Raw wrote:Khadber wrote:YEAH! Supermashup!
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
TERING WAT BLIJFT DEZE TOCH HEERLIJK
Hij staat op repeat hier 
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kijk dit is pas een mash up die echt foutloos is, al die mash ups tegenwoordig klinken nergens naar vergeleken bij deze!
Het verschil is ook dat hij de samples kan gebruiken omdat hij daar de beschikking over heeft en dat heeft de rest weer net nietfrankhardenberg wrote:kijk dit is pas een mash up die echt foutloos is, al die mash ups tegenwoordig klinken nergens naar vergeleken bij deze!
held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held!
vergeet ik nog wat? oh ja:
Dan luister jij de foute mashups..frankhardenberg wrote:kijk dit is pas een mash up die echt foutloos is, al die mash ups tegenwoordig klinken nergens naar vergeleken bij deze!
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Idd, die Donkey Rollers Mashup van Jack of Sound moet je maar ns luisteren, vakmanschap!Jolle wrote:Dan luister jij de foute mashups..frankhardenberg wrote:kijk dit is pas een mash up die echt foutloos is, al die mash ups tegenwoordig klinken nergens naar vergeleken bij deze!
WHOAA dit is naast single sound mn favo wildstylez plaatje. heerlijk!
Idd, 11 December draaiden ze 'm nogRoebén wrote:Serieus? Het zat zo ongeveer in elke set van alpha twins het afgelopen jaar denk ikKryptica wrote:"Vroeger" wel is gehoord, maar ik weet niet meer precies hoe hij gaat. Downloaden dus
-
MHardtraxxer
- 268 posts member since 2010
- last seen Jun 2014
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
heeft iemand toevallig een andere link, want we transfer doet het niet bij mij vandaag
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Eee.. eee.. eeee.... 
ZoF*kingGeweldig!
Even andere vraag, is WS 7 januari jarig?
Zelfde dag als mij
ZoF*kingGeweldig!
Even andere vraag, is WS 7 januari jarig?
Zelfde dag als mij
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Ja deze is echt goed!
Tracks zijn alle 3 al geweldig en deze mashup is dus helemaal dik!
Tracks zijn alle 3 al geweldig en deze mashup is dus helemaal dik!
held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held!held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held!twilightforce wrote:held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held! held!
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Wat Wildstylez de laatste produceert is leuk, erg leuk zelfs, maar ik vind zijn platen die hij in deze periode maakte eigenlijk nog veel beter!