Dat zijn er 7?p-stylez wrote:9 al..D-Ruz wrote:Echt een vette mash-up. Erger me ook niet aan Yellow Minute, is één van mijn favo tracks dus.
Bij Digital Age weten ze wel hoe ze moeten promoten. Hoeveelste free is dit wel niet in korte tijd?
4e of 5e?
Art of Yellow Minute, Escape, Disco is the Music, Revenge of the little dick mofo, Qontinent athem van Wildstylez, Blame it on the Editz, Ready 2 go
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Heb ook ff klein editje gemaakt
Voor de climax erin komt van 'Art of Creation', de tekst van 'Project One' veranderd naar 'Witness Beyond Of Creation', zoals ze hem speelde op Qlimax 2008
Is maar een klein stukje veranderd, maar zo vind ik het wel stukken beter klinken
Hier te downloaden: http://www34.zippyshare.com/v/16003470/file.html
Langste titel ooit wtf?
Voor de climax erin komt van 'Art of Creation', de tekst van 'Project One' veranderd naar 'Witness Beyond Of Creation', zoals ze hem speelde op Qlimax 2008
Is maar een klein stukje veranderd, maar zo vind ik het wel stukken beter klinken
Hier te downloaden: http://www34.zippyshare.com/v/16003470/file.html
Langste titel ooit wtf?
Maar als Wildstylez dus zegt dat het sneller ging dan verwacht en daarom maar die mashup online heeft gezet, dan betekend dat dus, dat hij Extraordinary Happiness aan het afmaken is. En dat die volgende week online komt! 
Hoe vaak moet het nou serieus nog gezegd worden.Parvuz wrote:Maar als Wildstylez dus zegt dat het sneller ging dan verwacht en daarom maar die mashup online heeft gezet, dan betekend dat dus, dat hij Extraordinary Happiness aan het afmaken is. En dat die volgende week online komt!
IddDakpan wrote:Hoe vaak moet het nou serieus nog gezegd worden.Parvuz wrote:Maar als Wildstylez dus zegt dat het sneller ging dan verwacht en daarom maar die mashup online heeft gezet, dan betekend dat dus, dat hij Extraordinary Happiness aan het afmaken is. En dat die volgende week online komt!
-
AHardtraxxer
- 97 posts member since 2010
- last seen Jun 2015
ik heb het aan de alpha twins gevraagd en die zijden dat tie niet online kwam vaag
De download link doet het niet bij mij..
Ik gok op into the light
nieuwe track , moet nog gemasterd worden...
Zou wel verassing zijn
want die gaat niet gereleased worden in die 10 weken 
Zou wel verassing zijn
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden.Dakpan wrote:Hoe vaak moet het nou serieus nog gezegd worden.Parvuz wrote:Maar als Wildstylez dus zegt dat het sneller ging dan verwacht en daarom maar die mashup online heeft gezet, dan betekend dat dus, dat hij Extraordinary Happiness aan het afmaken is. En dat die volgende week online komt!
Nee een geheel nieuwe nog nooit gedraaide track van Wildstylez voor zijn Facebook fans en je mocht sampels insturen die hij dan misschien ging gebruiken als het goed is. Dat was een beetje het idee. En die track zou die eigenlijk nu moetne releasen, maar hij heeft hem pas volgende week af dus gaf hij nu deze vrij als 'goedmakertje'. En ik word hier persoonlijk wel blij van!Festuca wrote:Into the light ? haha
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Die outro van die Art of creation edit klapt echt heerlijk hard! jammer alleen dat het zo een kort stuk is 
Wanneer komt die dan precies en hoe weet je datFestuca wrote:Volgende week komt Just Attack As Easy again vrij
Nee ik weet het niet zekerSpaceRazr wrote:Wanneer komt die dan precies en hoe weet je datFestuca wrote:Volgende week komt Just Attack As Easy again vrij![]()
Delete deze comment maar wist niet dat die track in euphoria aftermovie van maxter was 
Maar even terug naar deze release: Is dit nou een officiele release of alleen een preview?
maarten1410 wrote:Maar even terug naar deze release: Is dit nou een officiele release of alleen een preview?
*drukt op branden*Kepro wrote:maarten1410 wrote:Maar even terug naar deze release: Is dit nou een officiele release of alleen een preview?
Nja k hoop wel dat ie vrijkomtFestuca wrote:Nee ik weet het niet zekerSpaceRazr wrote:Wanneer komt die dan precies en hoe weet je datFestuca wrote:Volgende week komt Just Attack As Easy again vrij![]()
, maar hij was iig bezig ergens mee toch ?
iemand aub een mirror (en geen rare edits)?
Thanksss!!!Jolle wrote:http://www55.zippyshare.com/v/85524878/file.html
iemand de originele van deze nog ? graag een zippy linkje 320