Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Ik vind hier dus werkelijk niks aan. Wasted Penguinz zorgen imo voor wasted effort om hun platen te luisteren. -.-
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Ik weet niet, maar ik heb echt t gevoel dat de tracks van WP, heel klein en breekbaar klinken. Vind 't nix
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Dit is niet voor niets een free jongens .. :P
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Er zijn zat artiesten die wel goede free releases weggeven :P
Artiest
last seen May 2026
is het free, zeuren ze nog he :P
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Festuca wrote:is het free, zeuren ze nog he :P
Maar dit is net zoiets als een gratis pot zure haring.. zelfs als het gratis is hoef ik het niet te hebben :P
Artiest
last seen May 2026
Dat kan maar dan ga je er toch ook niet zeuren als je daarvoor kiest ? :)
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Klinkt gewoon wel lekker, maar omdat hij al zo oud is vinden de meeste er niks meer aan.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Unleashed wrote:
Maar dit is net zoiets als een gratis pot zure haring.. zelfs als het gratis is hoef ik het niet te hebben :P
Het is gratis... als jij geen gratis pot zure haring wilt hebben ben je geen Nederlander...
Elke Nederlander wilt een gratis pot zure haring, bedenk wat je kunt doen met die pot zure haring.
- Eten voor de kat/hond is weer binnen.
- Bewaren voor een weddenschap.
- Het as van je schoonmoeder erin doen.

Zoveel dingen die je kunt doen met een pot zure haring... ^^
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Skedoedelefloeps wrote:
Unleashed wrote:
Het is gratis... als jij geen gratis pot zure haring wilt hebben ben je geen Nederlander...
Elke Nederlander wilt een gratis pot zure haring, bedenk wat je kunt doen met die pot zure haring.
- Eten voor de kat/hond is weer binnen.
- Bewaren voor een weddenschap.
- Het as van je schoonmoeder erin doen.

Zoveel dingen die je kunt doen met een pot zure haring... ^^
Dus je bent gek als je iets wat gratis is niet meeneemt, ook al weet je dat je er nooit iets mee doet. (Heb het nu over de track, niet over een pot haring :P )
Ik neem deze ook niet mee omdat ik weet dat ik hier nooit iets mee zal doen, waste of free space :)
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2011
last seen Oct 2011
Ik vind hem oké.
Hardtraxxer
217 posts member since 2011
last seen Jul 2012
dit is echt triets deze track heb precies dezelfde toonhoogtes als die ik eerder van hun gehoord heb kick is slap en de synth is ook al in een andere track van hun gebruikt.

kortom: Wasted Penguinz gooi jezelf weg ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Basswalkerz wrote:dit is echt triets deze track heb precies dezelfde toonhoogtes als die ik eerder van hun gehoord heb kick is slap en de synth is ook al in een andere track van hun gebruikt.

Lol :huh:
beetje respect mag ook wel he.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Basswalkerz wrote:dit is echt triets deze track heb precies dezelfde toonhoogtes als die ik eerder van hun gehoord heb kick is slap en de synth is ook al in een andere track van hun gebruikt.

Als je een punt wilt maken, doe dan dan tenminste in ABN en ga niet 'dit heb' en 'triets' -en aub.
I
dit bestand is verlopen! iemand een downloadlinkje voor mij? :innocent:
Artiest
478 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wel lekkere plaat, maar wel simpel. Gewoon leuke free. En dat iets gratis is betekent niet dat je het moet aannemen :)
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017

:/

dit blijft toch echt een kutsite he haha :cry:
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Civil Mindz wrote:

:/

dit blijft toch echt een kutsite he haha :cry:
Ga ergens anders heen dan. Free of niet, we verwachten kwaliteit en anders kunnen ze maar beter niks posten. Basswalkerz heeft dus wel degelijk een punt, terwijl jij niks zinvols toevoegt.
Skedoedel wrote:Lol
beetje respect mag ook wel he.
Respect moet je verdienen. Wat dat betreft hebben de WP nog een lange weg te gaan.
Hardtraxxer
517 posts member since 2010
last seen May 2017
Lyst wrote:Vol, Wasted Penguinz hebben best veel aanhangers.
Stampvol eerlijk gezegd, ook het drukste moment van de purple stage, en het was zeker de moeite waard, zelfs als het niet je ding is, de sfeer was top.

Helemaal als je dan ook vlak voordat Arkaine er is nog ff met Bas Oskam kan praten, aardige gozer overigens. Hij noemde het terecht de liefhebbersstage.

Het mooie aan de sfeer was dat het niet uitmaakte hoe gek je bent of eruitzag, waar je vandaan kwam en hoe je was, iedereen ging tekeer als een gek. En ik snap ook wel dat dit soort nummers dat bij mensen losmaken.
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 1 day ago
IvoLovesWillemii wrote:dit bestand is verlopen! iemand een downloadlinkje voor mij? :innocent:
http://www30.zippyshare.com/v/91950290/file.html ;)