Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): Vantage Point & Wizeguy ft MC DL! - Madness (Official DDN Festival 2012 Anthem)

Sample:

Download: http://www.mediafire.com/?m2koescdxj08216

Bron: http://www.vantage-point.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Niet al te best..


Thnx man! Kunnen we wat mee... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:14 
 
Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
kauwgombal schreef:
Niet al te best..


Thnx man! Kunnen we wat mee... :thumbup:


Met die opmerking van jou kunnen we ook niks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tweede climax komt er heel raar in, klinkt niet fijn ofzo. Lyrics ben ik ook niet zo weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
DJ D'Railed schreef:
kauwgombal schreef:
Niet al te best..


Thnx man! Kunnen we wat mee... :thumbup:


Met die opmerking van jou kunnen we ook niks?


Weet niet hoe hoog jou IQ ligt, maar je snapt toch wel dat als ik dat zeg, ik ook graag feedback wil ontvangen.
Het is altijd makkelijk om zomaar iets te roepen, zonder je mening te onderbouwen.
Ik ben echt niet vies van kritiek hoor, leer je alleen maar van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 01:08 
 
Hardtraxxer

Dan kan je dit beter posten bij eigen productietopic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 04:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kipsaté schreef:
Dan kan je dit beter posten bij eigen productietopic :)


Waarom. Hij heeft toch een release?

Verder best een fijn plaatje alleen de tail van de kick klinkt niet lekker. En er lijkt een beetje vreemd stereobeeld in te zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb meer het idee dat sommige hier nog niet eens de track hebben geluisterd, want deze track is gewoon best aardig, neem hem mee :) (beetje dbstf gevoel bij deze track) Alleen de pitch vind ik best lelijk hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:50 
 
Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
Weet niet hoe hoog jou IQ ligt, maar je snapt toch wel dat als ik dat zeg, ik ook graag feedback wil ontvangen.
Het is altijd makkelijk om zomaar iets te roepen, zonder je mening te onderbouwen.
Ik ben echt niet vies van kritiek hoor, leer je alleen maar van!


Geen idee hoe hoog m'n IQ ligt.
Maar ben jij één van die producers dan, dat je feedback wil?

Eigenlijk niet heel slecht dit nummer, alleen die pitchkicks op het eind kunnen echt niet :P
Verder beetje saaie melodie, en die vocals zijn ook niks bijzonders imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

DaBerry schreef:
Maar ben jij één van die producers dan, dat je feedback wil?

1. Zijn avatar
2. Zijn onderschrift

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ow dat geneuk is niks veranderd hier
dingen zeggen zonder opbouwende kritiek te geven.

klinkt lekker hoort jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:57 
 

Ik ben van mening, dat wanneer je feedback wilt, het in het productietopic zet. Daar waar de mensen zitten die beschikken over wat meer technische kennis dan hier, de mensen die "gewoon" hardstyle volgen.

Hier krijg je dus "gewoon" recht voor je raap de mening van de luisteraar, zoals bij elke track hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En deze man maakt al hele Anthems, dan hoef je toch geen feedback van internethelden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
En deze man maakt al hele Anthems, dan hoef je toch geen feedback van internethelden?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro heeft wat weg van de oude dbstf trackjes. Ben daar persoonlijk niet zo weg van.
Verder vind ik de vocals niet al te best.
Leuk melodietje, maar voor de rest beetje standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:23 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
DaBerry schreef:
Maar ben jij één van die producers dan, dat je feedback wil?

1. Zijn avatar
2. Zijn onderschrift

:P


Haha, niet op gelet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piep schreef:
intro heeft wat weg van de oude dbstf trackjes. Ben daar persoonlijk niet zo weg van.
Verder vind ik de vocals niet al te best.
Leuk melodietje, maar voor de rest beetje standaard.


Thanks dat je in ieder geval de tijd hebt genomen om hem wel te luisteren! :)
Het is idd wel een beetje een standaard track.
Helaas is het nog niet zo dat het er zoals bij de meeste producers, zomaar uit komt rollen.
We zijn sowieso wel blij met hoe het nu staat als track, aangezien wij zoals de meeste hier verklaren nog geen professionele producers zijn.

Thanks voor je feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En deze man maakt al hele Anthems, dan hoef je toch geen feedback van internethelden?


Vorige post was meer naar jou gericht.
Dus als je een anthem maakt, betekent dat meteen dat je geen feedback meer van mensen wil die dagelijks deze muziek luisteren?
Wil juist graag feedback ontvangen, mits het wel opbouwend is!
En dat ik dan gelijk neergezet wordt als iemand die weet hoe alles moet ( maakt al hele anthems ), vind ik dat een beetje zwak eerlijk gezegd! Maar goed no hard feelings!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx zou Hardtraxx niet zijn als alleen het negatieve benoemd zou worden Rico!

Het festival + anthem was geweldig en weer super om mee te maken!

Ga vooral zo door, etc. etc. Cliché praat heb ik al verteld aan jullie, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima plaat! Vocalen vind ik wel lelijk en lead is een beetje dun. Kick vind ik niks mee. Toch goed gedaan kerels! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

C-Mind schreef:
ow dat geneuk is niks veranderd hier
dingen zeggen zonder opbouwende kritiek te geven.

klinkt lekker hoort jongens

Jij beargumenteerd je mening anders zelf ook niet.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het intro sterk, met name de intro lead. Die screech (FX) in het intro vind ik nog wat aan de 'dunne' en schelle kant klinken. Die zou misschien nog wat 'agressiever' en 'sterker' mogen klinken en misschien wat meer op de voorgrond kunnen treden, mits je dat zelf ook natuurlijk wilt (dat is mijn persoonlijke voorkeur). De vocalen vind ik 'dof' en niet mooi klinken en ze geven ook totaal geen sfeer (blij, angstig o.i.d.) mee. De melodie en de lead klinken netjes. De lead kan alleen nog wat voller vind ik. De manier waarop de tweede climax dropt, vind ik echt lelijk klinken. Ik vind het een goede track en ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben. Succes en ga zo door. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik vind het intro sterk, met name de intro lead. Die screech (FX) in het intro vind ik nog wat aan de 'dunne' en schelle kant klinken. Die zou misschien nog wat 'agressiever' en 'sterker' mogen klinken en misschien wat meer op de voorgrond kunnen treden, mits je dat zelf ook natuurlijk wilt (dat is mijn persoonlijke voorkeur). De vocalen vind ik 'dof' en niet mooi klinken en ze geven ook totaal geen sfeer (blij, angstig o.i.d.) mee. De melodie en de lead klinken netjes. De lead kan alleen nog wat voller vind ik. De manier waarop de tweede climax dropt, vind ik echt lelijk klinken. Ik vind het een goede track en ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben. Succes en ga zo door. :thumbup:


Dit is feedback :)!
De FX screech had idd wel wat harder gemogen, maar we wouden hem ook weer niet TE aanwezig laten zijn. ( Dus idd een persoonlijke smaak ). Ben het er wel mee eens dat er nog iets meer tijd in gestoken had kunnen worden!
De vocalen hadden wij op het FX en EQ gedeelte na, niet in de hand. De vocalen heeft Huub ( DL ) zelf bedacht, vond het zelf wel een vette text maar kan het misschien wel begrijpen dat het bij andere mensen niet echt aanslaat. Helaas.
De lead ben ik ook met je eens, maar we zaten ook met een deadline die ineens verandert werdt. ( Is natuurlijk geen excuus maar het speelde wel mee. )
De tweede climax is waarschijnlijk ook puur een kwestie van smaak denk ik... Wij vonden het er in ieder geval wel bij passen.
Ik ga je punten sowieso wel in mijn achterhoofd houden voor een volgende track! Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan maar 1 ding zeggen: Leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Maximum schreef:
Ik vind het intro sterk, met name de intro lead. Die screech (FX) in het intro vind ik nog wat aan de 'dunne' en schelle kant klinken. Die zou misschien nog wat 'agressiever' en 'sterker' mogen klinken en misschien wat meer op de voorgrond kunnen treden, mits je dat zelf ook natuurlijk wilt (dat is mijn persoonlijke voorkeur). De vocalen vind ik 'dof' en niet mooi klinken en ze geven ook totaal geen sfeer (blij, angstig o.i.d.) mee. De melodie en de lead klinken netjes. De lead kan alleen nog wat voller vind ik. De manier waarop de tweede climax dropt, vind ik echt lelijk klinken. Ik vind het een goede track en ik hoop dat jullie wat aan mijn feedback hebben. Succes en ga zo door. :thumbup:


Dit is feedback :)!
De FX screech had idd wel wat harder gemogen, maar we wouden hem ook weer niet TE aanwezig laten zijn. ( Dus idd een persoonlijke smaak ). Ben het er wel mee eens dat er nog iets meer tijd in gestoken had kunnen worden!
De vocalen hadden wij op het FX en EQ gedeelte na, niet in de hand. De vocalen heeft Huub ( DL ) zelf bedacht, vond het zelf wel een vette text maar kan het misschien wel begrijpen dat het bij andere mensen niet echt aanslaat. Helaas.
De lead ben ik ook met je eens, maar we zaten ook met een deadline die ineens verandert werdt. ( Is natuurlijk geen excuus maar het speelde wel mee. )
De tweede climax is waarschijnlijk ook puur een kwestie van smaak denk ik... Wij vonden het er in ieder geval wel bij passen.
Ik ga je punten sowieso wel in mijn achterhoofd houden voor een volgende track! Thnx!

Ik doelde met de slechte vocalen niet op de tekst zelf, maar op het stemgebruik. Daardoor slaat de tekst voor mij persoonlijk niet echt aan. Misschien vet om de stem tijdens de zin of zinnen te vervormen voor een duister effect b.v.b. Ik heb veel ideeën, maar ik kan niet produceren haha! Succes er mee! :thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks