Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan! Dit kwam echt compleet onverwacht zeg. Even een gratis AVIO album. Ik ben heel benieuwd. Was tot 2012 mijn favoriete label namelijk. Laatste jaren maar enkele releases geweest. Tijd voor een comeback dus.

1. Ecstatic - Utopia
Oke, ik heb nog nooit van deze producer(s?) gehoord. Ben wel benieuwd. Na het luisteren direct even een pauze genomen. Dit had ik niet verwacht! Een erg energieke en euforische track. Lekkere drive, echt goede epische breaks. Kicks zijn nog niet helemaal mijn smaak. Gecombineerd met een heerlijke euforische melodie is deze track voor mij tot nu toe de blije zomerklapper van het jaar! Ga deze producers, (inmiddels even opgezocht :P ) zeker volgen.
2. Alphaverb - Houserockerz

Deze plaat begint lekker euforisch maar draait dan opeens om naar een experimenteler gedeelte met erg dikke kicks en wat verfijndere AVIO sounds. Vervolgens weer het blije tingeltje. Vette opbouw naar de climaxes. Waar weer de eerste kicks met nieuwere, ook fijne kicks, worden afgewisseld. In de climaxes vind ik de combinatie van de melodie en de sounds echt heel vet! Minpuntje zijn de vocals voor mij toch wel. Geen outro? Alleen een rustiger stukje melodie.
3. Aeros - Lagune
Begint direct met een stukje blije melodie in de mid, om vervolgens net als Houserockerz ombuigt naar een experimentelere mid intro. Deze geeft een prima drive. Kicks mochten net wat harder van mijn kant. Daarna volgt een break met dezelfde melodie als aan het begin. Zitten wat vette stukjes in, maar die lange uithalen daarna vind ik toch echt veel drive wegnemen. De break en opbouw naar de climax duurt me daardoor te lang. Climax zelf is iets te soft voor mij, kan me voorstellen dat mensen hier graag een beetje op wegdromen. Break en melodie erna zijn ook weer heel dromerig. Tweede climax is ondanks de haperingentjes en de wat hogere noten voor mij eigenlijk hetzelfde verhaal als de eerste climax. En weer geen outro? :whistle:
4. Intractable One - The Journey
Vind de intro wel een beetje standaard, kort en sloom/saai net als vele mid intro's van de laatste jaren. eerste stukje break en melodie zijn wel vet. Waar gaan de vocals over trouwens? :huh: Tweede break vind ik weer raar. Climax heeft wel drive en is best vaag. Kicks ztoren me hier wel in. Klinkt wat amateuristisch in mijn ogen. Nog een break? jammer. :/ anti: sounds zijn wel prima maar toch wordt naar mijn idee alle drive weggehaald door de kicks waardoor het sloom klinkt in plaats van drive toevoegt.
5. Blackburn - Ancient Egypt
Begint direct met een break. Leuke vocals en egyptische sounds! Sfeertje zit er direct in. Melodie erna doet het bij mij wel goed. Sfeer is goed behouden en het is een leuke samensmelting van wat oudere melodietjes als huidige. Kicks zijn wel prima, nog net iets te droog. Gedeelte met de tweede melodie en climax is ook echt heel vet :) alleen mocht van mij net iets meer doorgezet worden. Is wat te snel klaar deze plaat.
6. Aeros - Move
Begint met een best harde intro en kicks vind ik wel vet. Wat moet ik denken van die melodie? Op zich wel lekkker euforisch maar die lange uithalen vind niet veel toevoegen. Beide climaxes hebben wel een portie drive. Vind de redelijk subtiele pitchkicks een leuke toevoeging ;)
7. Alphaverb & Intractable One - Turbulence
Leuke sounds zo aan het begin. Als de bas erbij komt doet het me denken aan een Overdrive Ya Woofah! Erg lange break. Climax heeft leuke sounds :) maar is wel heeeel snel afgekapt zeg.
8. Ecstatic - Hero
Wederom een leuke melodieuze plaat. Kicks mochten wat minder hoog pitchen en iets harder. Had de break niet verwacht na de blije melodie haha. Die blije melodie gaat gewoon weer verder :oh: kicks in de climax zijn gelukkig voller. De kleine stukjes dat de tonen wat lager gaan zijn vet gedaan hoor. Geeft het net een wat harmonieuzer gevoel. Leuke plaat
9. Intactable One - The King
Mid heeft al veel drive door de sounds maar waarom dit soort ontiegelijk slappe kicks? :cry: :cry: waar luister ik ooit naar? Vocals uit Game of Thrones :P climax is ook weer erg dunnetjes zeg en iets te eentonig. Nee zit wel potentie (melodie) in de plaat maar als het allemaal zo magertjes is, is het niets voor mij.
10. Alphaverb - Boom²
Zitten weer oude Alphaverb sounds in. Moet toch even wennen aan dit soort 'kicks'. Vocals zijn een beetje storend. Break gedeelte is wel vet. Met die afwisselende bas erdoor. Melodie en kicks zijn heel eenvoudig maar geven toch zeker een bepaalde drive mee. Prima trackje.

Kortom: leuk album, al helemaal leuk dat het gratis is. Nieuwe aanwinsten voor het avio label is ook gunstig. Al met al kan het niet tippen aan de vroegere AVIO naar mijn mening. Toch zijn over het algemeen prima tracks die ook wel fris zijn.
Ecstatic zijn voor mij de uitschieters.
Alphaverbs tracks zijn ook leuk, maar toch niet helemaal a la de vroegere Alphaverb
Blackburn en Aeros produceren prima, Aeros mag in mijn ogen toch nog een aantal dingen verbeteren.
Grootste teleurstelling is Intractable One. Had altijd originele en goede producties, maar dit vind ik heel slap en saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:39 
 

1. Ecstatic – Utopia: Geen idee of die proat aan het begin een album-intro is of dat het daadwerkelijk bij de track hoort, maar als het dat laatste is, is de break veel en veel te lang. Zitten ook veel te weinig boeiende elementen in de break, waardoor ik moeite heb om m’n aandacht vast te houden. Melodie is aan de simpele kant en de tonen zijn mij iets te hoog. De kicks passen wel bij het ‘zomerse’ sfeertje, maar kunnen mij niet bekoren. En dan stoor ik me nog niet eens zo erg aan de pitchkicks als normaal. Kan zich niet echt onderscheiden van de hedendaagse mainstream. 4.5

2. Alphaverb - Houserockerz
: Ha, hier is in ieder geval dat onderscheidende AVIO stijltje vast te horen in het begin. Mid-intro is geinig, een plusje voor de originaliteit, maar doet me verder vrij weinig. Break is fijn, rustig opbouwend zoals ik het graag hoor. Stuk van 2:20-2:45 vind ik echter vrij overbodig, voegt weinig toe imo. Kicks vind ik hier wel redelijk fijn, niet echt hard ofzo, maar klinken wel fijn, hou bovendien wel van de afwisseling in de kicks. Climax is niet heel bijzonder, geen plaatje wat me lang bij zal blijven. 6.3

3. Aeros – Lagune: Ha, die kick in de mid zag ik totaal niet inkomen na het begin. Mist veel kracht, maar het idee is leuk. Zeker als er verder weinig andere elementen in de mid zijn, waardoor de kicks dit stuk moeten ‘dragen’, hadden deze wel wat beter uitgewerkt kunnen worden. De 2e mid-intro bevat een wat meer standaard kick, maar is verder wel aardig gedaan. Break blijft voor mij nét iets te lang hangen in het ‘rustige’ gedeelte, tot het punt waarop je jezelf af gaat vragen of er eigenlijk wel opgebouwd wordt. Wel leuk gedaan met die achtergrondgeluidjes. Eigenlijk verwachtte ik een anti, dus wat dat betreft is de climax een meevaller. Kicks vind ik niet echt fijn, en vind ik ook niet helemaal passen bij de synth. Maar kan deze overall wel waarderen, geeft mij een beetje het gevoel van de AVIO stijl in een nieuw jasje. 6.6

4. Intractable One – The Journey
: Mid-intro klinkt aardig, niet heel bijzonder maar de kicks beloven in ieder geval wat voor de rest van de track. Break is redelijk origineel, verfrissend om een keer niet dood en verderf te horen. Kan echter uit de break niet afleiden welke kant de track op wil, wat toch een belangrijke functie is van een break. De kicks in de climax vind ik goed te pruimen, maar de pitch in het 2e deel gaat mij veel te hoog. Ook een plaat die je een paar keer beluistert, waarna hij ongemerkt in de archieven slipt en je hem zelden meer aanzet. 6.6

5. Blackburn – Ancient Egypt: Hmm, alleen een break en climax blijkbaar. Meteen een mysterieus sfeertje neergezet met bijpassende vocals, leuk gedaan. Typische Blackburn synth (positief bedoeld overigens), maar ben wel iets betere kicks van hem gewend. Die ene verdwaalde pitchkick halverwege de climax deed wel even pijn aan de oren. Melodie van de tweede climax vind ik eigenlijk leuker dan die in de eerste. 6.9

6. Aeros – Move
: (Mid-)intro is vrij standaard en weet me nog niet echt op te warmen voor wat er nog moet komen. Vind dat Aeros opnieuw leuk speelt met details en achtergrondgeluidjes, ditmaal in de break. Climax is leuk gedaan, de melodie brengt een aardige portie drive, maar vind de kicks toch nét niet lekker klinken. Jammer, want voor de rest vind ik het leuke sounds. 6.9

7. Alphaverb & Intractable One – Turbulence:
Hmm, nee, niet echt mijn soort kicks, die in de mid-intro. Maar wel weer een plusje voor de originaliteit. Die “we’re going down” vocals in de break hadden van mij niet gehoeven. Kicks in de climax vind ik geinig, maar ook niet meer dan dat. Jammer dat er ook weinig andere elementen in de climax zitten. Experimentele platen juich ik altijd toe, helaas pakt deze me niet zo, kwestie van smaak. 5.5

8. Ecstatic – Hero
: Mid-intro klinkt leuk op de pitchkicks na. Leuk om weer eens een track te horen waarbij de mid daadwerkelijk samenhangt met de climax. Vind de melodie erg fijn, maar de kicks totaal niet helaas, en daardoor zal ik hem niet snel nog een keer opzetten. 5,8

9. Intractable One – The King
: Midintro leuk, met redelijke kicks, geinig koortje op de achtergrond en zo’n melodie die niet helemaal doorkomt. Lekkere to-the-point break. Leuke drive in de climax, kicks ook een voldoende, maar worden naar mijn idee wat naar de achtergrond gedrongen. 7.3

10. Alphaverb – Boom2: Lekkere mid-intro, leuke synth op de achtergrond. Break bouwt iets té veel op, in de zin van, ik denk telkens dat de climax al begint, maar dan komt er nog een stukkie break. Climax is wel erg fijn, eenvoudige doch doeltreffende melodie, en de bromkicks spreken me ook wel aan. 7.3

Gemiddeld een 6,37, vrij hoog voor een album anno 2015, en dan is-ie nog gratis ook. Weinig uitschieters (zowel naar boven als naar beneden), en dat vind ik een beetje het verhaal van dit album. Niet echt een album dat zich op een dusdanige manier weet te onderscheiden dat het onmisbaar is voor de collectie. Het stijgt boven de 2015-middelmaat uit, maar niet boven de oude AVIO-sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Houserockerz, Turbulence en The King :drool:
De rest ook leuk maar is het net niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
2. Alphaverb - Houserockerz[/b]
de combinatie van de melodie en de sounds echt heel vet! Minpuntje zijn de vocals voor mij toch wel. Geen outro? Alleen een rustiger stukje melodie.
3. Aeros - Lagune
En weer geen outro? :whistle:

Even een kleine note: Het zijn niet de full versions op het album.
Lagune en Houserockerz hebben beide ook nog outro's in de full versions ;)
Thanks voor de uitgebreide recensie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 00:38 
 
Hardtraxx Addict

Letterlijk elke track op dit album is zwaar vet!! :worship: :worship: :loving: :loving:
Met als uitschieters:

Ancient Egypt:

Je track baseren op muziek uit de Donkey Kong series (64 in dit geval) is in mijn ogen al meteen pluspunten, het feit dat de de originele track gemaakt is door een van mijn grote helden Grant Kirkhope geeft nog meer pluspunten, dat de uitwerking dan ook nog eens zwaar goed gedaan is, en dat de track een vies dikke drive heeft in de climax is al helemaal geweldig, ik ben zo blij dat deze track bestaat :loving: :loving:

Move:
Die dubbele bassline in het begin :loving: En dan ook nog eens die "gitaarsolo" synth in de break, man man man :loving: Je hoort meteen dat het niveau al flink omhoog getild is sinds zijn vorige release :thumbup:

Boom²:

De intro, break en climax zijn alle 3 op hun eigen manier supervet, het word nergens in de track saai dankzij de variatie van die 3 gedeeltes, en het is nog steeds een samenhangend geheel :thumbsup: :loving:


En de rest van de tracks zitten niet eens zover van die 3 vandaan qua vetheid :P Ik ben echt onder de indruk, wat een AVIO comeback :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enig idee wanneer de fulls komen?

Ga morgen uitgebreid eens luisteren, ben echt heel benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Enig idee wanneer de fulls komen?

Ga morgen uitgebreid eens luisteren, ben echt heel benieuwd :thumbsup:

Er zijn nog geen specifieke data maar we hebben als doel om het zo snel mogelijk allemaal full te releasen :) We gaan er geen "Release" perikelen op nahouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AerosNL schreef:
We gaan er geen "Release" perikelen op nahouden :P


Zouden meer mensen moeten doen :thumbsup:

Ik neem wel aan dat de fulls wel als een stuk of 3 kleinere EPs worden gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet om jezelf zo te promoten :). Nu even luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
AerosNL schreef:
We gaan er geen "Release" perikelen op nahouden :P


Zouden meer mensen moeten doen :thumbsup:

Ik neem wel aan dat de fulls wel als een stuk of 3 kleinere EPs worden gereleased?

Ben er nog niet zeker over hoe we de verdeling gaan doen, maar ik denk wel dat we inderdaad een aantal EP's maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:clap: goedemorgen hardtraxx! Goed om de reacties te lezen en dat smaken enorm kunnen verschillen :thumbup:.

Sommige platen zijn ook meer gemaakt voor de dansvloer, zoals bijvoorbeeld The Journey, en komen daar dan ook beter tot zn recht.
Hierbij nodig ik jullie dan ook allemaal uit om op Hemelvaartsdag te komen luisteren in Dynamo Eindhoven tijdens de AVIO launch party, omdat ik enorm trots ben op het resultaat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zitten hele gave platen tussen :worship: :loving:
Uitschieters voor mij zijn Utopia, Houserockerz & Lagune
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke opzet van het album! Ik hoor veel euforische en frisse sounds, een beetje vernieuwing die ik soms een beetje mis.
Grote props voor Houserockerz, heerlijke plaat! Voor mij de beste van het album. Ook Lagune (Waverider achtig bijna qua stijl) steekt er bij mij bovenuit. Zo na 1 a 2 keer luisteren vind ik alle platen goed in elkaar stekenen vind ik er eigenlijk geen een echt tegenvallen.
Als laatste props voor The King, leuk gedaan met die Game Of Thrones vocals die prima passen in de plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu net het album beluisterd, ga niet zo in detail treden als sommigen hier, maar hoor in elke track wel iets wat me aanspreekt... Ben echt enorm blij met deze nieuwe opzet van AVIO, heel benieuwd waar ze in de toekomst mee komen :thumbsup:

Melodieuze nummers die allemaal net wat anders zijn dan wat we gewend zijn, echt iets waar ik aan toe was :love:

Die mid-intro van Move is ook zo vet gedaan, zit echt een berg drive in waar je u tegen zegt. En die gitaar sounds in de tweede climax zitten ook echt heel goed in elkaar... denk dat dat m'n favoriete track van het album is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 12:15 
 

Leonidas schreef:
9. Intactable One - The King
Mid heeft al veel drive door de sounds maar waarom dit soort ontiegelijk slappe kicks? :cry: :cry: waar luister ik ooit naar? Vocals uit Game of Thrones :P climax is ook weer erg dunnetjes zeg en iets te eentonig. Nee zit wel potentie (melodie) in de plaat maar als het allemaal zo magertjes is, is het niets voor mij.


De kicks van Intractable One "lijken" wel vaker slap, maar lijken vaak pas echt tot hun recht te komen op een meer dan fatsoenlijk geluidssysteem, zoals bij Trauma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dat zou kunnen maar vind dit echt totaal niet fijn om thuis naar te luisteren en heb toch geen prut geluidsysteem. Vind de kicks van Trauma ook wel een stukkie dikker dan deze hoor. Geef mij maar de kicks uit Play the Games, Guerilla Radio, Dikke Bleek, Ginger.
@Aeros: Ja dat had ik ook al door na een aantal tracks. Gelukkig komen er nog fulls, worden dat aparte releases of ook free?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ecstatic - Utopia :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 14:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
worden dat aparte releases of ook free?

In ieder geval niet free ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb AVIO nog nooit iets aangevonden, een enkel plaatje wel leuk maar over het algemeen totaal niet mijn smaak. Toch even een luisterbeurtje geve, ben benieuwd!

Ecstatic - Utopia
Oké, als alle tracks zo sterk zijn als deze dan wordt dit de eerste volledige AVIO release die me wel bevalt!
Ik denk dat dit voor mij tot nu toe wel het sterkste zomerplaatje van het jaar is, lange break stoor ik me totaal niet aan want die is zeeer sfeervol, melodie krijg ik gewoon kippenvel van en dan ook nog prima kicks eronder! Ja, dit is een pareltje.
8,3

Alphaverb - Houserockerz
Mid-intro doet me heel erg denken aan het stijltje van Phrantic, wat positief is, maar echter wel een slap aftreksel daarvan. Kicks komen totaal niet door hier en het komt een beetje rommelig op me over.
De melodie is me iets te simpel en in de climax komen dan weer die lelijke kicks erbij. Klinkt me ook te leeg allemaal.
4,5

Aeros - Lagune
Fijne mid-intro, beetje hetzelfde idee als de mid in Houserockerz, echter nu wel met een stuk fijnere sounds.
De melodie en synth doen me wel heel erg denken aan Frontliner, las dat hierboven ook al meen ik. Kicks in de climax vind ik niet zo sterk. Al met al wel een oké plaatje voor een keertje tussendoor maar zal deze niet vaak opzetten.
5,8

Interactable One - The Journey
Zeer energieke mid-intro, prima kicks ook, kicks geven me een wat ouder gevoel. Melodie vind ik erg lekker! Vocals stoor ik me wel een beetje aan, geen vocals had ook niet misstaan bij deze plaat denk ik.
6,5

Blackburn - Ancient Egypt
Ik weet niet of het komt omdat ik de titel in m'n achterhoofd heb, maar krijg er toch wel echt een beetje een Egyptisch gevoel bij :P Melodie is me echter wel iets te blij, kicks ook niet kapot van, niet slecht of zo maar vind ze zeker ook niet geweldig.
6

Aeros - Move
Heerlijk die rollende mid! Wat een energie zeg. Prima kicks ook!
Break bouwt ook heel lekker op, climax bevat ook weer lekker veel energie en de melodie is vrij simpel maar heel pakkend! Tweede climax vind ik weer een beetje drive missen maar is ook niet verkeerd. Na Utopia m'n favoriete track van het album tot nu toe :)
7

Alphaverb & Interactable One - Turbulence
Verschrikkelijk saaie plaat. Ontzettend slappe kicks, en dat bliepgeluidje word ik schijtziek van. Climax is mwah, in ieder geval is dat klotebliepje eruit.
2

Ecstatic - Hero
Yuh, weer een plaatje van dezelfde persoon/personen die ook achter Utopia zaten! Zet hem dus vol verwachting op!
Ik moet zeggen dat ik meteen een beetje teleurgesteld word, de mid-intro lijkt op een hele zwakke climax. Ik weet even niet meer of dit dezelfde kicks zijn als in Utopia, maar zo ja, dan komen ze hier veel minder tot hun recht. Anders vind ik het gewoon slechte kicks.
Melodie maakt wel weer wat goed, hoewel ik er niet helemaal weg van ben. Kicks klinken in de climax ook weer wat fijner. Tweede climax is een stuk fijner dan de eerste moet ik zeggen.
Hoewel deze plaat niet in de buurt komt van Utopia is 'ie toch niet slecht over het algemeen.
6,5

Interactable One - The King
Fijne kicks in de mid-intro! Ik vind de mid verder wel een beetje saai, zit geen drive in en klinkt best leeg.
Sfeertje in de mid geeft me een beetje het idee van het sfeertje dat in Alpha² & Wildstylez - Breathe gelegd wordt. Climax is erg lekker alleen ik mis toch wat drive.
In het korte 'breakje' tussen de eerste en tweede climax krijg ik een beetje een jumpstyle gevoel xd De tweede climax doet me ook echt denken aan een oud jumpstyle nummer maar ik kom er even niet op welke :P Plaatje doet me net iets meer dan Aeros - Move, dus ik geef hem een:
7,2

Alphaverb - Boom²
Kick klinkt niet verkeerd in de mid-intro, vocals geven ook veel drive mee. Het dub/drum 'n bass stukje in de break past op zich wel in deze track. Vanaf dat de melodie erbij komt lijkt het eigenlijk wel gewoon een hardstyle versie van Timmy Trumpet & Savage - Freaks... :P Die vind ik echter wel lekker, deze vind ik verschrikkelijk. Stoor me ook heel erg aan de kicks in de climax die de rest van de track helemaal wegdrukken.
3, en dat was nog een punt lager geweest als ik de mid-intro niet oké had gevonden.

Ik kom uit op een gemiddelde van een 5,7

Ik kom dus tot de conclusie dat AVIO nog steeds niet voor mij is weggelegd, hoewel ik dit album toch heel wisselend vind met een paar redelijke tot prima plaatjes (en één hele sterke plaat), maar ook weer een aantal plaatjes die me helemaal niks doen. Echter is het nu wel zo dat ik ongeveer de helft wel oké vind en de andere helft slecht, bij de oudere AVIO releases was het zo dat het overgrote deel me niks deed en een enkel plaatje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk zo'n gratis album met edits ^^

Eindelijk Turbulence :yay: Vanaf het feest Total Turbulence al aan het wachten op deze track. Lekker vreemd plaatje!
Move: fijne mid-intro's, lekkere melodie (doet me denken aan oudere hardstyle) en een fijne climax.
Ancient Egypt: pakt me helaas niet.
The Journey: pakt me helaas niet.
Lagune: prima plaatje, leuke mid ook.
Ecstatic: leuk plaatje.
Houserockerz: vette plaat. Snoeiharde mid, geinig melodietje en leuke climaxen. Past hem wel deze stijl. Vocalen wel kut maar stoort niet.
Boom²: fucking vette mid, hard en veel drive met die vocals er bij. Lekkere simpele break en melodie en een fijne climax. Doet me denken aan Kaboom, niet alleen om de vocals.
The King: doet me helaas niks.
Hero: jammer dat ik de melodie niet vet vind, de sounds zijn namelijk prima afgezien van de iets te hoge pitchkick.


Al met al dus een aantal fijne plaatjes, wat mindere plaatjes en wat uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet album dit! Veel frisse en leuke sounds! Turbelence toch wel een toppertje, heerlijk anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Aeros - Move vandaag letterlijk 40 keer aangezet... Die elektrische gitaar sounds in de break en tweede climax zijn zo gaaf gedaan. Echt een uniek plaatje. Heerlijk gewoon :love:

En die kick is ook echt een compliment waard. Hou er niet zo van om bij elk goede nummer TOTY te roepen, maar dit is echt een nummer dat zeker in m'n top 5 zou komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Vet album dit! Veel frisse en leuke sounds! Turbelence toch wel een toppertje, heerlijk anders!


Precies dit! Turbulence is vet! Vind het echt supertof dat ze dit album gratis beschikbaar stellen! Nu hopen dat de boekingen binnen gaan komen! Succes mannen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb Aeros - Move vandaag letterlijk 40 keer aangezet... Die elektrische gitaar sounds in de break en tweede climax zijn zo gaaf gedaan. Echt een uniek plaatje. Heerlijk gewoon :love:


Eens! Echt heerlijk die tweede climax, super energiek maar niet chaotisch. (L)

Lagune ook heel dik maar vorig jaar al op repeat gehad. Goede sound die Aeros :thumbup:
En ehh gaat er nog iets met Wonderland gedaan worden?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks