Audiofreq - GHYL Gotta Have Ya Love
Wordt een free release

Wordt een free release

TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
Tuneboy : "...I was thinking.. what if I put this track I'm workin' on for free on my FB for my fans?..."
Ja en dan krijg je morgen een post:NaarDeQlote wrote:TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
Tuneboy : "...I was thinking.. what if I put this track I'm workin' on for free on my FB for my fans?..."
Wanneer?!Fusionmania wrote:Audiofreq - GHYL Gotta Have Ya Love
Wordt een free release![]()
die zou eerst miss al free komen en daarna zou hij er een remake van maken, hoop echt dat die nog gereleased wordt, die melojeff wrote:Wildstylez mag ook wel eens komen met Extraordinary Happiness, wat gebeurd daar nu mee
Hij heeft die remake al een lange tijd. Kun je vinden in de Hard With Style Episode 4 geloof ik. En daarvoor is ie ook al heel lang gedraaid.Intervention wrote:die zou eerst miss al free komen en daarna zou hij er een remake van maken, hoop echt dat die nog gereleased wordt, die melojeff wrote:Wildstylez mag ook wel eens komen met Extraordinary Happiness, wat gebeurd daar nu mee
Approaching 10.000 fans on our FB page.. Time to start thinking about a cool gift for u then! ;-)
Dit is wel een naaistreek, want de mensen wilden die andere DJ Tool!!!!Okay Psyko Brothas, listen to us papis... If we hit the 50.000 LIKES at FACEBOOK we RELEASE Psyko Punkz - Eternity (DJTOOL) for FREE ! Go tell it to ya MOMMA !
Ik niet, geef me deze maar als ze er een wegdoen!jambekkie wrote:Psyko PunkzDit is wel een naaistreek, want de mensen wilden die andere DJ Tool!!!!Okay Psyko Brothas, listen to us papis... If we hit the 50.000 LIKES at FACEBOOK we RELEASE Psyko Punkz - Eternity (DJTOOL) for FREE ! Go tell it to ya MOMMA !
Neilio
Get me to 5000 likes before tomorrow and I will give out a free release! Its a bootleg dj tool I made! Can anyone guess which one?
D-Teq wrote:Wildstylez - Extraordinary Hapiness bij 60.000 Facebook likes zei hij net op die HHZ en WSZ livestream.
Yes. *zoekt facebook page*D-Teq wrote:Wildstylez - Extraordinary Hapiness bij 60.000 Facebook likes zei hij net op die HHZ en WSZ livestream.
The System 1.0 is per ongeluk uitgegeven door A2 Records, dus ik gok dat die niet meer gratis komt.Gangsterdwerg wrote:bijgewerkt... tenminste dat denk ik. alles klopt nog of zijn er dingen gewijzigd?
I'm working for u guys ! I just finished a track ! I'll give away for free after the hard bass #HB12
JA. Die tool wil ik al een tijdje hebben!jambekkie wrote:Psyko PunkzDit is wel een naaistreek, want de mensen wilden die andere DJ Tool!!!!Okay Psyko Brothas, listen to us papis... If we hit the 50.000 LIKES at FACEBOOK we RELEASE Psyko Punkz - Eternity (DJTOOL) for FREE ! Go tell it to ya MOMMA !