Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
K
Jezus man! Nee, hou die plaat maar lekker voor jezelf
Kan ook echt nog steeds niet begrijpen dat die man in de Blue mocht staan 
En elke keer klik ik toch weer op PLAY...
Wat is dit voor een pleurisherrie man.
A little gift from my heart

Wat is dit voor een pleurisherrie man.
A little gift from my heart
Wat een bagger
Sommige Unresolved tracks kan ik me nog best voorstellen dat ze het goed doen, maar dit is echt extreem kut 
Ik hou het maar op dit, gezien ik het echt niet kan opbrengen hier nog veel over te zeggen. Wederom simpelweg ongeïnspireerde en kwaliteitsloze bagger. Wat een drama dat dit op primetime in de Blue werd gedraaid, Q mag zich toch wel even achter de oren krabben.Kiloknaller wrote:Jezus man! Nee, hou die plaat maar lekker voor jezelfKan ook echt nog steeds niet begrijpen dat die man in de Blue mocht staan
En deze clown staat dan op de Blue. Kom op, Q-dance.
Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.
-
J
Bedroevend.. eerste paar plaatjes van hem waren nog wel aan te horen. Maar het wordt steeds slechter met hem. Kan ook niet begrijpen dat iemand dat 'mooi' vindt 
-
SHardtraxxer
- 133 posts member since 2016
- last seen Nov 2018
Als er Unresolved staat, klik ik al weg. Vind dit hem echt 3 x niks.. Elke keer probeer ik te luisteren maar nee, niks voor mij 
Dacht toch eens luisteren maar allejezus wat kut 
-
SHardtraxxer
- 133 posts member since 2016
- last seen Nov 2018
Moet er eig geen aandacht meer aangeven. Want negatieve aandacht blijft ook aandacht. En die views bij z'n tracks gaan zo wel steeds hoger...Redman wrote:Dacht toch eens luisteren maar allejezus wat kut