Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geezas, wat slecht :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh.. Wie..? Wat een waardeloze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit is inderdaad wel heel slecht.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Transeuterz? Het woord seut is in Belgiƫ een woord zoals mietje.

Track klinkt inderdaad ook waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De sounds valt uiteraard op af te dingen; de kick is slecht en de rest van de sounds klinken ook als presets. Maar. Ik vind de climax wel leuk in elkaar gezet, tweede climax voegt daadwerkelijk wat toe ten opzichte van de eerste en melodie is leuk.

Eens kijken of ze over 2 jaar, als ze ervarener zijn, een 2014 edit ervan maken die wel gewoon algeheel lekker klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
De sounds valt uiteraard op af te dingen; de kick is slecht en de rest van de sounds klinken ook als presets. Maar. Ik vind de climax wel leuk in elkaar gezet, tweede climax voegt daadwerkelijk wat toe ten opzichte van de eerste en melodie is leuk.

Eens kijken of ze over 2 jaar, als ze ervarener zijn, een 2014 edit ervan maken die wel gewoon algeheel lekker klinkt.

:thumbup:

hier hebben ze inderdaad meer aan. De rest van de opmerkingen niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:36 
 

Nuracore schreef:
Meph0 schreef:
De sounds valt uiteraard op af te dingen; de kick is slecht en de rest van de sounds klinken ook als presets. Maar. Ik vind de climax wel leuk in elkaar gezet, tweede climax voegt daadwerkelijk wat toe ten opzichte van de eerste en melodie is leuk.

Eens kijken of ze over 2 jaar, als ze ervarener zijn, een 2014 edit ervan maken die wel gewoon algeheel lekker klinkt.

:thumbup:

hier hebben ze inderdaad meer aan. De rest van de opmerkingen niet

Plaats het dan in het Eigen Productie topic! Daar zitten de mensen met de technische kennis, hier niet. What you see it what you get.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks