Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 20:02 
 
Artiest

Artiest: Thyron

Track(s): Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)

Sample/video:


Citaat:
As it is my 17th birthday today, I'd like to give away my track 'Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)' for free!

Go and get it here (download app not available for mobile phones):

https://www.facebook.com/ThyronNL/app_272101909614648
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Artiest: Thyron

Track(s): Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)

Sample/video:


Kom je toevallig uit de buurt van Drunen omdat je Ruud ook hebt gekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:30 
 
Artiest

Basshunterzz schreef:
Thyron schreef:
Artiest: Thyron

Track(s): Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)

Sample/video:


Kom je toevallig uit de buurt van Drunen omdat je Ruud ook hebt gekend?

Jep ik woon in Kaatsheuvel, kende Ruud via WSC (basketbalclub)... Trok veel met hem op, dus vandaar dat ik destijds deze track heb gemaakt om het verlies te verwerken en een 'toewijding' aan hem te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mij waardering en respect heb je knul, mooi gebaar, lekkere plaat en de reden er naartoe maakt het altijd nog een stuk mooier imo.

Fusion doet er goed aan met jou erbij, eindelijk iemand die gewoon fatsoenlijk kan produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 16:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mooi gebaar man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 17:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Mooi gebaar man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi gebaar, en de track klinkt ook super goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Mooi gebaar, en de track klinkt ook super goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebaar is inderdaad heel mooi! Wel jammer dat het dan weer heel veel(bijna identiek zelfs) op I'm alive lijkt qua akkoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Basshunterzz schreef:
Thyron schreef:
Artiest: Thyron

Track(s): Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)

Sample/video:


Kom je toevallig uit de buurt van Drunen omdat je Ruud ook hebt gekend?

Jep ik woon in Kaatsheuvel, kende Ruud via WSC (basketbalclub)... Trok veel met hem op, dus vandaar dat ik destijds deze track heb gemaakt om het verlies te verwerken en een 'toewijding' aan hem te maken ;)


Aah Kaatsheuvel, hebben we toch nog leuk talent dichtbij zitten :p

Maar indd wat de rest zegt, mooi gebaar! Voor zoiets hoeft een track niet perfect te zijn, de gedachte erachter is belangrijker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Fluxion schreef:
Mooi gebaar, en de track klinkt ook super goed!


Dit dus. Nog veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Mooi gebaar, en de track klinkt ook super goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken hem al een tijd en vind het echt een dikke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 01:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ken hem al een tijd en vind het echt een dikke plaat.

Dit idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:30 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 00:31 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Basshunterzz schreef:
Thyron schreef:
Artiest: Thyron

Track(s): Shattered Dreams (Dedicated to Ruud Verweij)

Sample/video:


Kom je toevallig uit de buurt van Drunen omdat je Ruud ook hebt gekend?

Jep ik woon in Kaatsheuvel, kende Ruud via WSC (basketbalclub)... Trok veel met hem op, dus vandaar dat ik destijds deze track heb gemaakt om het verlies te verwerken en een 'toewijding' aan hem te maken ;)


Zag hem op facebook langskomen. Mooi gebaar man, heb nog samen en tegen Ruud gespeeld met basketball EBBC. Dus nog een mooi gebaar naar hem toe en ook een vette track
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Fusion doet er goed aan met jou erbij, eindelijk iemand die gewoon fatsoenlijk kan produceren


Want Michel Pollen kan voor geen meter produceren net als B-Front, JoS en Zany :lol:
Donder op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JEFSKI schreef:
Fusion doet er goed aan met jou erbij, eindelijk iemand die gewoon fatsoenlijk kan produceren


Want Michel Pollen kan voor geen meter produceren net als B-Front, JoS en Zany :lol:
Donder op man.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Citaat:
Sometimes, music can describe what words can't.
It can be an expression of our deepest feelings and share these emotions with other people through an universal language.

I can't describe the feelings I had when I heard the very sad news that my friend Ruud Verweij passed away at this very young age.
It was a big shock to all who knew him, and no words could describe the feelings his family and his friends had.

That's why I decided to speak through music.

I made this track as a dedication to Ruud Verweij, which helped me a lot to handle my feelings, and I'm glad to say I will be giving it away for free on the 24th of February, as a gift for you all.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:17 
 
Artiest

- te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
- te laat :P

Was net iets sneller :P
Zoals ik al zei: een mooi gebaar! Track zelf heeft ook wel iets 'magisch' over zich heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniale melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt gaaf nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede melodie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 04:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die melodie is echt heerlijk!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks