Related topics
- View the latest post: THERFREE-007 August 2011 4-track Package
- View the latest post: Dj Thera - Carnaval 2017 Free Download Package
- View the latest post: Electronic Vibes - Free Tracks Package
- View the latest post: Dj Thera-Peut - Carnaval Free Package 2019
- View the latest post: Zatox - NWO Free Package
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 495 posts member since 2009
- last seen Apr 2022
Kan iemand er ff mp3tjes van maken ? Die WAVs werken niet bij mij
Kun je zelf met Audacity doen. Gratis programma, erg handig. (wel LAME erbij nodig, maar zit er meestal bij)Gangsterdwerg wrote:Kan iemand er ff mp3tjes van maken ? Die WAVs werken niet bij mij
Heb Audacity wel maar geen zin om 4 nummers te gaan converteren. Er zal vast wel iemand zijn die het al gedaan heeft tochKhadber wrote:Kun je zelf met Audacity doen. Gratis programma, erg handig. (wel LAME erbij nodig, maar zit er meestal bij)Gangsterdwerg wrote:Kan iemand er ff mp3tjes van maken ? Die WAVs werken niet bij mij
b-b-b-baas
Lowrenz wrote:Thanks heren van Theracorsds
Netjes, vind alleen Madlay echt een hele verschrikkelijke plaat helaas.
Die eerste 2 zijn echt gruwelijk vet! Velen dank daarvoor! Die andere 2 ken ik niet want ik was niet bij die set. Maar gaat meegenomen worden natuurlijk.
Ik vind alleen het coldplay plaatje leuk.
Jammer dat die 42 geen intro heeft. zo heb ik er nog niks aan of ik moet er persee mee openen.. weinig kans dat je dat zang introotje fatsoenlijk kan inmixen op een andere plaat.
je hoeft niet vanaf het begin te beginnen heGangsterdwerg wrote:Jammer dat die 42 geen intro heeft. zo heb ik er nog niks aan of ik moet er persee mee openen.. weinig kans dat je dat zang introotje fatsoenlijk kan inmixen op een andere plaat.
Dat begrijp ik ook wel maar bij dit nummer eigenlijk wel.. halverwege inmixen dan mis je al een deel van de opbouw. zelfde geldt voor die thera track (Die overigens meer schranz/dubstep is dan hardstyle.) ook hier kan je niks mee als dj.Khadber wrote:je hoeft niet vanaf het begin te beginnen heGangsterdwerg wrote:Jammer dat die 42 geen intro heeft. zo heb ik er nog niks aan of ik moet er persee mee openen.. weinig kans dat je dat zang introotje fatsoenlijk kan inmixen op een andere plaat..
Iemand deze nog? Vooral die TST edit. Op die Theracords site staan ze niet meer geloof ik.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Kun je hierin vinden: https://fromthehard.nl/product/theracor ... e-digital/ (gewoon gratis te downloaden)TondH wrote:Iemand deze nog? Vooral die TST edit. Op die Theracords site staan ze niet meer geloof ik.
Wil de edit ook wel even uploaden als je geen zin hebt om dit hele pakket te downloaden