Die remix van 'Took The Night' is, in mijn mening, toch wel de vetste van de 4
.
Geen slechte free release eigenlijk.
Geen slechte free release eigenlijk.
klopt melo is veranderd, naar mijn mening is deze stukke minder als de vorigethe_sequence wrote:dankje werd echt gek van die server
ligt het nou aan mij of is die summer of magic nu ineens anders dan toen de previeuw vond previeuw namelijk wel goed maar,,, deze valt me wel tege..
Er zijn niet meer veel artiesten die dit soort hardstyle goed kunnen maken. Gold en sommige tracks van Wildstylez zijn goede voorbeelden van mainstream-hardstyle met een vrolijke deun maar wel met het juiste gevoel. Met een melodie die pakkend is.frankhardenberg wrote:Hide & Seek, kijk als ze met zulke, nice melodietjes komen, dan bevalt mij die (happy) Hardstyle wel
maar dan moet je niet met zon standaard deuntje en pitchkick gaan komen zoals helaas bij scantraxx (en niet alleen daar) de laatste tijd wel het geval is
dat meezingen vind ik niet zo erg, als je maar ook losgaat op de andere delen van het nummertomb wrote:Best goede platen, alleen jammer van de popmuziek erin. Melodieën en zo is prima, kicks en zo ook maar op feesten heb je dan van die dagjesmensen wat vol mee gaan zingen en daar moet ik extreem van vomeren.
![]()
. Summer is Magic vind ik echt niks, outro is dik, andere platen zit wel goed, alleen vocals eruit halen