OutsideSpacer wrote:1:28:19 = 88:19
Related topics
- View the latest post: Cally - Everytime I Close My Eyes (TCCPRO058)
- View the latest post: E-Force & Nightcraft - TBA (Close My Eyes)
- View the latest post: Act of Rage & Deluzion - Close My Eyes (MINUS269)
- View the latest post: Alignment - Close Your Eyes (Rooler Edit)
- View the latest post: Minus 25 - Close Your Eyes (inc. Thoqy Remix) [TSR002]
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
K
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ho, excusesKiloknaller wrote:OutsideSpacer wrote:1:28:19 = 88:19
Jammer dat the Vision deze mierzoete kant op is gegaan... heb er echt weinig mee... had het mooi gevonden als hij een beetje een stijltje had gevonden tussen z'n raw en dit soort tracks in.
Was altijd groot fan, maar begint wel minder te worden helaas...
Was altijd groot fan, maar begint wel minder te worden helaas...
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Heerlijk!
Heerlijk! The Vision is al een redelijke lange tijd erg sterk bezig
-
S
dit. En die wisseling in de melodieKiloknaller wrote:Wederom een leuke plaat The Vision
Wat een pareltje is dit toch weer
Dat truckje van een pitch change in de 2e climax is best vaker gedaan, maar wat blijf ik dat toch heerlijk vinden!
Echt heerlijk bezig hoor Mr. The Vision
Dat truckje van een pitch change in de 2e climax is best vaker gedaan, maar wat blijf ik dat toch heerlijk vinden!
Echt heerlijk bezig hoor Mr. The Vision
Last edited by michael5995 on 09 Jun 2015 19:33, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Hmm deze doet me iets minder dan normaal. Ik vind de Synth niet heel lekker klinken, melo is dik in orde, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Misschien vaker horen
Dat ik deze nu pas voor het eerst hoor! Wat een vette plaat 
Dit is toch triest dat zo'n Mandy wel op Defqon staat en deze man niet.
OT: Fijne melo en synth!
OT: Fijne melo en synth!
Hij staat er wel hoor, alleen dan op de blue... waarschijnlijk als eerste... met Phrantic...
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 16 hours ago
Ik kom terug op mijn mening van eerder. Ik vind deze track zo heerlijk!
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 26 days ago
Thnx! Hou volgende week mijn social media in de gaten.. Dan zet ik wat cools online!
Heel toevallig iets met deze track?The Vision wrote:Thnx! Hou volgende week mijn social media in de gaten.. Dan zet ik wat cools online!
View on YouTube
ThaBomba. wrote:Heel toevallig iets met deze track?The Vision wrote:Thnx! Hou volgende week mijn social media in de gaten.. Dan zet ik wat cools online!![]()
View on YouTube
The Vision doet nog steeds lekker zijn eigen ding, heb ook over deze track weer alleen maar goeds
-
TArtiest
- 294 posts member since 2010
- last seen 26 days ago
Toevallig is die vandaag gemasterd en klaar om te draaien! Qua release is er nog niks bekend..!ThaBomba. wrote:Heel toevallig iets met deze track?The Vision wrote:Thnx! Hou volgende week mijn social media in de gaten.. Dan zet ik wat cools online!![]()
View on YouTube
Verder heb ik nog een aantal nieuwe tracks klaar voor de komende festivals.. Maar hou daarom volgende week mijn social media in de gaten
Tof, ik ben benieuwd! Ik ben te vinden bij je sets op CRAFT en Dreamfields (↑hint hintThe Vision wrote:Toevallig is die vandaag gemasterd en klaar om te draaien! Qua release is er nog niks bekend..!ThaBomba. wrote:Heel toevallig iets met deze track?The Vision wrote:Thnx! Hou volgende week mijn social media in de gaten.. Dan zet ik wat cools online!![]()
View on YouTube
Verder heb ik nog een aantal nieuwe tracks klaar voor de komende festivals.. Maar hou daarom volgende week mijn social media in de gaten