Hoezo, een DJ is ook gewoon eens mensNikkel wrote:Helemaal met bovenstaande reactie eens
En vet daj jij al DJ (DJ Thera) zo veel actief bent op dit forum, respect!
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
M
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Maar ze maken er niet allemaal tijd voor! DJ Thera is toch wel een van de DJ die het meeste aanwezig hier is.Cyrildales wrote:Hoezo, een DJ is ook gewoon eens mensNikkel wrote:Helemaal met bovenstaande reactie eens
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
is het misschien ook een idee om Die Antwoord – Zef Side vs. Coca – Extreme voices (Geck-O mash-up)
hier ook te plaatsen ... want volgens mij staat die hier ook nog niet

hier ook te plaatsen ... want volgens mij staat die hier ook nog niet
ik hoop voor thera dat iedereen zijn muziek gaat luisteren! Kudde schapen komen er aan!Opperhoofd wrote:Houden zo!Jesper-HardBeatz wrote:Heb hem nu 4x gehoord ofzo..
Maar, ik weet niet wat het is, maar die Thera producties zijn niet echt iets voor mij..
hoor wel dat het heel dik in elkaar zit, die break is heel vet!![]()
maar die intro/climax zijn gewoon niet mijn ding, iets te.. early ofzo?
maarja ieder zn ding he
Laat het alsjeblieft niet toegankelijk worden voor de grote kudde schapen.
-
M
Dat klopt.Nikkel wrote:Maar ze maken er niet allemaal tijd voor! DJ Thera is toch wel een van de DJ die het meeste aanwezig hier is.Cyrildales wrote:Hoezo, een DJ is ook gewoon eens mensNikkel wrote:Helemaal met bovenstaande reactie eens
is die al ergens uit danTheDizZorder wrote:is het misschien ook een idee om Die Antwoord – Zef Side vs. Coca – Extreme voices (Geck-O mash-up)
hier ook te plaatsen ... want volgens mij staat die hier ook nog niet![]()
want die is geil
Ook gratis met die nieuwsbrief wegegeven.djpatt wrote:is die al ergens uit danTheDizZorder wrote:is het misschien ook een idee om Die Antwoord – Zef Side vs. Coca – Extreme voices (Geck-O mash-up)
want die is geil
ik heb geen nieuwsbrief 
dus als iemand die als free release wil plaatsen, gerne
dus als iemand die als free release wil plaatsen, gerne
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
thera held
dit is zo vet 
Khadber wrote:Ook gratis met die nieuwsbrief wegegeven.djpatt wrote:is die al ergens uit danTheDizZorder wrote:is het misschien ook een idee om Die Antwoord – Zef Side vs. Coca – Extreme voices (Geck-O mash-up)
want die is geil
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
vraag et Rik zelf ff :p
Een van de beste tracks dit jaar in m'n eerste jaar hardstyle, had hem natuurlijk al.
Wat een geniale track, en dan nog wel free.
Wat een geniale track, en dan nog wel free.
Ben ik het ook mee eens, maar Dj Thera moet gewoon doorgaan met wat ie doetJesper-HardBeatz wrote:Heb hem nu 4x gehoord ofzo..
Maar, ik weet niet wat het is, maar die Thera producties zijn niet echt iets voor mij..
maarja ieder zn ding he
-
RHardtraxx Veteran
vind het altyd heerlijk beetje die early sound en dan ook nog eens warrior's dance van the prodigy geeft zo'n kickThe Indicator wrote:Ben ik het ook mee eens, maar Dj Thera moet gewoon doorgaan met wat ie doetJesper-HardBeatz wrote:Heb hem nu 4x gehoord ofzo..
maarja ieder zn ding he
Waarom heet het een bootleg remix? Het is, lijkt mij, of bootleg of remix en aangezien hij de rechten wss niet heeft van die track, gewoon bootleg. Correct me if I am wrong
Niet dat het zo boeiend is hor.
Vind er niet veel aan. Ik denk eerlijk gezegd ook dat als iedereen behalve Thera dit gemaakt had, iedereen het volkomen kut had gevonden. Maar goed, geen disrespect ofzo 
Had 'm al uit de nieuwsbrief. Maar man.. Wat een geile plaat zeg! 
-
RHardtraxx Veteran
al de derde keer dat ik hem luister vandaag maar blijft zo lekker 
-
RHardtraxx Veteran
blijft lekker