Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Neem hem mee, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit... klinkt godverdomd lekker! :love:
Vind hem denk ik nog wel beter dan het origineel ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is gewoon heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij t origineel maar, vond die mid-intro veel beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:01 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd, orgineel was zeker wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Doe mij t origineel maar, vond die mid-intro veel beter :)


Nu moet je je shirtje ook ff edit-en he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel erg vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 14:46 
 
Hardtraxxer

een van mn favoriete platen van 2009 (L)
Nu met een nog vettere break en vollere melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2025 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Heeft iemand deze nog? :innocent:

https://www.jottacloud.com/s/37192d19b1 ... c85b67baa1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


Beetje te doen die jottacloud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2025 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Nuracore schreef:


Beetje te doen die jottacloud?

Zeker, het is goedkoop (als je kijkt naar per gb tov andere cloud storage providers), veilig in de privacy wetgeving en er zitten handige features in. (archive, automatische one-way backups, shareable links, foto opslag voor je android devices (incl search AI) etc.

Heb er nu iets van 9TB in zitten en het kost me 11,- per maand.

Hetenige wat ik mis tov van TransIP's Stack is het creeeren van een link die zowel download als upload toelaat.
En de enige manier om dit soort van te doen is als de andere persoon ook een jotta account heeft en je die persoon dan uitnodigd op de share die je wilt delen. En dat is wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2025 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
SQREUR schreef:
Heeft iemand deze nog? :innocent:

https://www.jottacloud.com/s/37192d19b1 ... c85b67baa1



Thanks Hero!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks