Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Track(s): The Beholder meets DJ Zany - Euphoria (Neroz Reactivated Bootleg)

Download: https://www.dropbox.com/s/qe11mewijs2m3 ... 9qpb9Lhk4A

Bron:
View on YouTube
https://m.facebook.com/djneroz/photos/g ... gSBd&ifg=1
W
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2018
last seen Nov 2024
Verschrikkelijk
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Minachting van de luisteraars.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:

Totaal niets vernieuwend ook die anticlimax. Ik kan echt geen onderscheid meer maken tussen al die rawplaten. Klinkt allemaal exact hetzelfde.
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
:lol: wat kut zeg
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Kunnen we gewoon met z'n allen afspreken dat we het forum niet meer vervuilen met dit soort onzin?
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Waarom doe ik uberhaupt nog een poging om dit te luisteren?
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Helicaze wrote:Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Oopss ik vind dit wel leuk eigenlijk :lol:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dit is wel echt een triest aftreksel van deze plaat.

Kicks klinken nergens naar. Had net zo goed een losse release kunnen zijn en dan zou hij gewoon opgaan in de rest van de 13/12 raw. Nu omdat hij toevallig aan deze plaat is verbonden moet hij vast meer aandacht krijgen.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Svbtwee wrote:Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:
Dit zag niemand aankomen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
THArdstyler wrote:
Svbtwee wrote:Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:
Nee het is inderdaad geen verrassing, want je weet inmiddels wel ongeveer wat mijn smaak op hardstyle gebied is. Net zoals je ook bij voorbaat al weet dat een hoop mensen op Hardtraxx een remix van een "oude" plaat door een huidige, in hun ogen '13/12 RAW artiest' niet positief zullen ontvangen.

Paling wrote:Kunnen we gewoon met z'n allen afspreken dat we het forum niet meer vervuilen met dit soort onzin?
Helicaze wrote:Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:
Carminizerz wrote:Minachting van de luisteraars.
Ik lees comments als deze ook met ' >.< ' z'n gezicht (want het komt niet overeen wat wat ik vind, mijn smaak bla bla bla), maar je ziet mij daarop toch ook niet 136 keer per jaar selectief verontwaardigd/sarcastisch of whatever reageren. Zo moeilijk is het toch niet om elkaars smaak en mening er gewoon te laten zijn, zonder daar heel de tijd iets over te moeten zeggen/opmerkingen over te moeten plaatsen.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
>.<
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 16 days ago
Svbtwee wrote:
THArdstyler wrote:
Nee het is inderdaad geen verrassing, want je weet inmiddels wel ongeveer wat mijn smaak op hardstyle gebied is. Net zoals je ook bij voorbaat al weet dat een hoop mensen op Hardtraxx een remix van een "oude" plaat door een huidige, in hun ogen '13/12 RAW artiest' niet positief zullen ontvangen.
Dit is onzin. Ik ben fan van de oude Zany & The Beholder platen, maar ik vind een remix niet op voorhand kut met de reden die jij noemt.

Wat ik wel vind is dat het hele 'raw' & 'remix' gedeelte hierin simpelweg over 100 andere platen heen gelegd had kunnen worden, zonder dat het origineel is en/of iets toevoegt. Andere kick, paar setjes kickrolls er overheen en het is opeens een vette remix met een enorme bak drive? Kom op zeg.
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ik moet zeggen, had dit op een wat lager BPM gedaan zonder de ping pong laser kicks dan had het nog wel wat kunnen worden. Het heeft namelijk wel drive.

Nee ik zet het origineel gewoon weer op :D
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Klonk prima deze @ Defqon :)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Stoux wrote:
Wat ik wel vind is dat het hele 'raw' & 'remix' gedeelte hierin simpelweg over 100 andere platen heen gelegd had kunnen worden, zonder dat het origineel is en/of iets toevoegt. Andere kick, paar setjes kickrolls er overheen en het is opeens een vette remix met een enorme bak drive? Kom op zeg.
Precies de reden waarom dit zaad is.

Dat svb dit soort 13/12 raw leuk vindt moet ook niet uitmaken, dat is zijn smaak en goed recht.

Maar buiten wat svb er van vindt blijft dit gewoon een dikke 13/12 raw plaat die inderdaad zo voor elke andere klassieker had kunnen worden gedaan. Had ook zo een nieuwe plaat kunnen zijn met wat elementen hiervan, gebeurt tegenwoordig ook zat in de hardstyle waar iets op elkaar lijkt maar geen remix is.

Als je zo'n legendarische plaat remixt kan je er toch wel een beetje wat moois van maken ipv dit waar we al tig versies van hebben. Daarom voegt dit m.i. ook niets to aan het origineel of aan de scene als geheel. Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.
Last edited by Broken Balance on 12 Jul 2019 14:26, edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
double
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Broken Balance wrote:Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.
Dus... Je snapt het wel? :P Althans, dat lijkt mij de enige reden om op deze plaat op deze manier te remixen, want het heeft verder weinig met het origineel te maken.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
pim0412 wrote:
Broken Balance wrote:Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.
Dus... Je snapt het wel? :P
Denk dat de zin beter verwoord was als: Deze plaat ligt zo ver van het origineel af dat naamsbekendheid van het origineel de enige rede dat dit een remix is.

Dit topic had zo 10 minder comments gehad als dit gewoon Neroz - Euphoraw heette oid. Wat kant nog wal slaat omdat die kicks zo ver verwijderd van iets euforisch af liggen dat het meer een oxymoron is.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Ik heb geen flauw idee waarom ik dit uberhaupt aangeslingerd heb. Waarschijnlijk om even te lachen. Dat is dan ook gelukt, tranen rollen nog net niet over m'n wangen. Wat is dit joh :lol: :lol: Die kicks zijn belachelijk...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Mag naar free releases.

Track(s): The Beholder meets DJ Zany - Euphoria (Neroz Reactivated Bootleg)

Download: https://www.dropbox.com/s/qe11mewijs2m3 ... 9qpb9Lhk4A

Bron:
View on YouTube
https://m.facebook.com/djneroz/photos/g ... gSBd&ifg=1
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Win hier geen punten mee op HT maar ik vind hem vet!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
ff heel wat anders: Doet dat logo in het filmpje nou de kickrolls mee xd ?