Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Track(s): The Beholder meets DJ Zany - Euphoria (Neroz Reactivated Bootleg)

Download: https://www.dropbox.com/s/qe11mewijs2m3 ... 9qpb9Lhk4A

Bron:

https://m.facebook.com/djneroz/photos/g ... gSBd&ifg=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

Verschrikkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 21:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Minachting van de luisteraars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:

Totaal niets vernieuwend ook die anticlimax. Ik kan echt geen onderscheid meer maken tussen al die rawplaten. Klinkt allemaal exact hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2019 22:44 
 
Hardtraxx Crew

:lol: wat kut zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 07:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kunnen we gewoon met z'n allen afspreken dat we het forum niet meer vervuilen met dit soort onzin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom doe ik uberhaupt nog een poging om dit te luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 09:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oopss ik vind dit wel leuk eigenlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit is wel echt een triest aftreksel van deze plaat.

Kicks klinken nergens naar. Had net zo goed een losse release kunnen zijn en dan zou hij gewoon opgaan in de rest van de 13/12 raw. Nu omdat hij toevallig aan deze plaat is verbonden moet hij vast meer aandacht krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:

Dit zag niemand aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Svbtwee schreef:
Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:

Dit zag niemand aankomen.

Nee het is inderdaad geen verrassing, want je weet inmiddels wel ongeveer wat mijn smaak op hardstyle gebied is. Net zoals je ook bij voorbaat al weet dat een hoop mensen op Hardtraxx een remix van een "oude" plaat door een huidige, in hun ogen '13/12 RAW artiest' niet positief zullen ontvangen.


Paling schreef:
Kunnen we gewoon met z'n allen afspreken dat we het forum niet meer vervuilen met dit soort onzin?

Helicaze schreef:
Wat een gigantische uil ben je als je zo'n plaat op deze manier verkloot. :lol:

Carminizerz schreef:
Minachting van de luisteraars.

Ik lees comments als deze ook met ' >.< ' z'n gezicht (want het komt niet overeen wat wat ik vind, mijn smaak bla bla bla), maar je ziet mij daarop toch ook niet 136 keer per jaar selectief verontwaardigd/sarcastisch of whatever reageren. Zo moeilijk is het toch niet om elkaars smaak en mening er gewoon te laten zijn, zonder daar heel de tijd iets over te moeten zeggen/opmerkingen over te moeten plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
THArdstyler schreef:
Svbtwee schreef:
Die kickroll op 1:13 in dat FB filmpje :worship:. Vind dit juist enorm dik klinken. Wat een bak drive man :drool:

Dit zag niemand aankomen.

Nee het is inderdaad geen verrassing, want je weet inmiddels wel ongeveer wat mijn smaak op hardstyle gebied is. Net zoals je ook bij voorbaat al weet dat een hoop mensen op Hardtraxx een remix van een "oude" plaat door een huidige, in hun ogen '13/12 RAW artiest' niet positief zullen ontvangen.



Dit is onzin. Ik ben fan van de oude Zany & The Beholder platen, maar ik vind een remix niet op voorhand kut met de reden die jij noemt.

Wat ik wel vind is dat het hele 'raw' & 'remix' gedeelte hierin simpelweg over 100 andere platen heen gelegd had kunnen worden, zonder dat het origineel is en/of iets toevoegt. Andere kick, paar setjes kickrolls er overheen en het is opeens een vette remix met een enorme bak drive? Kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen, had dit op een wat lager BPM gedaan zonder de ping pong laser kicks dan had het nog wel wat kunnen worden. Het heeft namelijk wel drive.

Nee ik zet het origineel gewoon weer op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klonk prima deze @ Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Stoux schreef:

Wat ik wel vind is dat het hele 'raw' & 'remix' gedeelte hierin simpelweg over 100 andere platen heen gelegd had kunnen worden, zonder dat het origineel is en/of iets toevoegt. Andere kick, paar setjes kickrolls er overheen en het is opeens een vette remix met een enorme bak drive? Kom op zeg.


Precies de reden waarom dit zaad is.

Dat svb dit soort 13/12 raw leuk vindt moet ook niet uitmaken, dat is zijn smaak en goed recht.

Maar buiten wat svb er van vindt blijft dit gewoon een dikke 13/12 raw plaat die inderdaad zo voor elke andere klassieker had kunnen worden gedaan. Had ook zo een nieuwe plaat kunnen zijn met wat elementen hiervan, gebeurt tegenwoordig ook zat in de hardstyle waar iets op elkaar lijkt maar geen remix is.

Als je zo'n legendarische plaat remixt kan je er toch wel een beetje wat moois van maken ipv dit waar we al tig versies van hebben. Daarom voegt dit m.i. ook niets to aan het origineel of aan de scene als geheel. Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

double
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.

Dus... Je snapt het wel? :P Althans, dat lijkt mij de enige reden om op deze plaat op deze manier te remixen, want het heeft verder weinig met het origineel te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Broken Balance schreef:
Zeker wanneer je stijl zo ver van het origineel ligt, snap ik niet dat je gewoon een eigen plaat er van maakt ipv een remix buiten aandacht trekken door de populariteit van het origineel.

Dus... Je snapt het wel? :P


Denk dat de zin beter verwoord was als: Deze plaat ligt zo ver van het origineel af dat naamsbekendheid van het origineel de enige rede dat dit een remix is.

Dit topic had zo 10 minder comments gehad als dit gewoon Neroz - Euphoraw heette oid. Wat kant nog wal slaat omdat die kicks zo ver verwijderd van iets euforisch af liggen dat het meer een oxymoron is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik heb geen flauw idee waarom ik dit uberhaupt aangeslingerd heb. Waarschijnlijk om even te lachen. Dat is dan ook gelukt, tranen rollen nog net niet over m'n wangen. Wat is dit joh :lol: :lol: Die kicks zijn belachelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag naar free releases.

Track(s): The Beholder meets DJ Zany - Euphoria (Neroz Reactivated Bootleg)

Download: https://www.dropbox.com/s/qe11mewijs2m3 ... 9qpb9Lhk4A

Bron:

https://m.facebook.com/djneroz/photos/g ... gSBd&ifg=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Win hier geen punten mee op HT maar ik vind hem vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

ff heel wat anders: Doet dat logo in het filmpje nou de kickrolls mee xd ?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks