Last edited by Svbtwee on 17 Oct 2017 13:30, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
SVB jank toch eens op met je gratis kut tracks die niemand wilt jezus.
-
R
Lekker melodietje

Al deze artiesten hebben gewoon een release gehad dus mogen hier ook gewoon staanJordi wrote:SVB jank toch eens op met je gratis kut tracks die niemand wilt jezus.
En uberhaupt dat je je druk gaat maken om het feit dat iemand gratis tracks post in de sectie waarvoor dat ook bedoeld is. Waar maak je je druk om.
Ja laat ik ook mijn eigen label oprichten en gaan releasen. En niet alle hadden een release. Mag ik dan ook hier tussen de nieuwe tracks, gratis tracks en releases?
Als je dat aanhoudt wordt het hier een onoverzichtelijke bende waarbij je meer dingen hebt die je niet wilt zien dan wel.
Als je dat aanhoudt wordt het hier een onoverzichtelijke bende waarbij je meer dingen hebt die je niet wilt zien dan wel.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Haha echt heJordi wrote:SVB jank toch eens op met je gratis kut tracks die niemand wilt jezus.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
In principe is dit gewoon volgens Hardtraxx beleid dus je kan zeuren wat je wilt maar het magBroken Balance wrote:Ja laat ik ook mijn eigen label oprichten en gaan releasen.
Mag dit even gewijzigd worden voor iedereen elke scheet van een onbekend label hier graat plaatsen?Nuracore wrote:In principe is dit gewoon volgens Hardtraxx beleid dus je kan zeuren wat je wilt maar het magBroken Balance wrote:Ja laat ik ook mijn eigen label oprichten en gaan releasen.