EINDELIJK 
echt een dijk van een plaat
"Jaren gewacht" zegt onze 18-jarige boy! Laat me niet lachen, ken je het origineel wel.jambekkie wrote:Jaren gewacht en dan is ie er eindelijk! Gaat meteen ff maximaal
Wat maakt dat nou uit?Nikkel wrote:"Jaren gewacht" zegt onze 18-jarige boy! Laat me niet lachen, ken je het origineel wel.jambekkie wrote:Jaren gewacht en dan is ie er eindelijk! Gaat meteen ff maximaal
OT: Dikke Edit hoor!
Ik luister al 8 jaar hardstyle. Moeilijk te geloven voor jou, maar toch is het zoNikkel wrote:"Jaren gewacht" zegt onze 18-jarige boy! Laat me niet lachen, ken je het origineel wel.jambekkie wrote:Jaren gewacht en dan is ie er eindelijk! Gaat meteen ff maximaal
OT: Dikke Edit hoor!
Ligt aan jou want soundcloud is kut zeker als je alles via je mob download. dus nogmaals iemand zippy?iMark wrote:Kan aan mij liggen, maar een soundcloud download is toch 10x makkelijker dan zippy?Forbidden Phobia wrote:Iemand zippy?^^
Heb er op de eerste pagina al een gepost..Forbidden Phobia wrote:Ligt aan jou want soundcloud is kut zeker als je alles via je mob download. dus nogmaals iemand zippy?iMark wrote:Kan aan mij liggen, maar een soundcloud download is toch 10x makkelijker dan zippy?Forbidden Phobia wrote:Iemand zippy?^^
Nee hoor dat is A-Lusion - Main Stage Superstar.G1LL wrote:Gangsterdwerg wrote:deeper inside mix is 10x beter. overrated, overplayed. Zaadplaat!![]()
Dit is de beste mid intro ooit gemaakt