Puur goud 
Related topics
- View the latest post: Sound Rush - House Music
- View the latest post: Sound Twisters - Sound Twisted Mix (Pop, Deep House, Dance, House)
- View the latest post: Leon Artez - Color Outside The Lines (Cross-over Genre Mix) (House/Tech-House/Deep House/Techno/Trance)
- View the latest post: Sound Rush - Dromen Zijn Bedrog (Sound Rush XQ Holland 2016 Remix)
- View the latest post: Planet House Music Presents Euphoria #001 by Coyotunez (HOUSE)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Deze stijl kan ik dus echt waarderen
heerlijk 
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
J
Als dit de intro wordt, is het voor mij een kanshebber op toty 
Lekker mee bleren op de defqon main eind juni. Deze plaat wordt vet.
Daaruit maak je op dat ze op weer op de main draaien?Zamble wrote:Lekker mee bleren op de defqon main eind juni. Deze plaat wordt vet.
Heerlijk die oldskool melodie intro
Wat een helden dat ze deze stijl gewoon weer oppakken 
-
A
Dit was echt flink genieten zaterdag! 
Bump
gaat hier nog wat mee gebeuren?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Nog niet, anders had het hier al wel gestaan 
Ze spraken laatst op hun facebook over een Back To The Roots E.P. Wellicht dat deze daarop komt?jeffrey2107 wrote:Bump
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
heb je link? Back to the roots EP zou godverdomme goud zijnIntervention wrote:Ze spraken laatst op hun facebook over een Back To The Roots E.P. Wellicht dat deze daarop komt?jeffrey2107 wrote:Bump
Ja, hier hadden ze het over in hun livestream gister (of eergister?). Ze moesten nog ergens op wachten, volgens mij ging dat over de vocals ofzo. Maar het was dus iig wachten totdat ze dat voor elkaar hadden en dan kwam ie.jeffrey2107 wrote:Bump
Edit: Heb het ff teruggekeken, en het gaat inderdaad om de vocals.
Nee haha, moet je even op hun Facebook kijkenPedaalemre wrote:heb je link? Back to the roots EP zou godverdomme goud zijnIntervention wrote:Ze spraken laatst op hun facebook over een Back To The Roots E.P. Wellicht dat deze daarop komt?jeffrey2107 wrote:Bump
Klinkt weer heel vet, herkende hem direct op HB. Typische MYST geluiden in de kick 
Volgens mij reageer je op de verkeerdeDesley DD wrote:Klinkt weer heel vet, herkende hem direct op HB. Typische MYST geluiden in de kick
Dit zal dan wel het Reverze anthem ofzoiets wordenRvD wrote:Duurt lang
#GhostStory