Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de radio edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 18:37 
 
Hardtraxx Crew

Henkerfist schreef:
Alleen de radio edit?

Extended is via soundcloud te downloaden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 19:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand een downloadlocatie voor de radio edit, zonder Spotify-like-shit? Ik heb geen Spotify en Lololyrics heeft hem nog niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Heeft iemand een downloadlocatie voor de radio edit, zonder Spotify-like-shit? Ik heb geen Spotify en Lololyrics heeft hem nog niet...


WAV


MP3 Radio Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dank je wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2020 22:56 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2020 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer van de slappe tweede kick in de mid. Sfeer, break en vocals zijn heerlijk, net als de climax met die synth :loving:. Lekker veel drive ook in de anti die daar meteen achteraan wordt geplakt. Tweede climax heeft iets leuks vrolijks, maar ik mis hier toch de sfeer en synth uit de eerste climax. Jammer ook hier weer van die slappe kick op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt heel goed. Wat een heerlijke kicks in de intro en wat een bak met een drive zit er in deze plaat. Voor de rest is het een hele fijne melodie om te luisteren. Dit doet Adaro toch maar weer even mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Beetje jammer van de slappe tweede kick in de mid. Sfeer, break en vocals zijn heerlijk, net als de climax met die synth :loving:. Lekker veel drive ook in de anti die daar meteen achteraan wordt geplakt. Tweede climax heeft iets leuks vrolijks, maar ik mis hier toch de sfeer en synth uit de eerste climax. Jammer ook hier weer van die slappe kick op het einde.
idd mis ook de melodie in de 2e climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 16:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele gave remix. Melodie is goed, kicks zijn prima en genoeg drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2021 00:20 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap dus niet dat er (weer) een toon moet worden toegevoegd aan de punch van de kick. Super irritant en je kan er niet omheen luisteren, terwijl de lead synth juist op de voorgrond hoort te liggen. Verpest de plaat voor mij, al helemaal wanneer hij pitcht in de mid. Lead is overigens top. Dikke 2e climax, heel vet gedaan! Daar stoort de kick minder omdat de lead meer een supportrol heeft. Eerste keer luisteren dacht ik dat het de outro was.

Totaalplaatje had een dikke 9 kunnen zijn. Zal m helaas nu niet heel vaak opzetten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks