Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 14:17 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk nummer, maar wel weer die typische atmozfears sound die toch wel eens aan vervanging is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:57 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Na Defqon is dit voor mij de TOTY. Toen hij ermee opende stond ik met mijn mond open. Die synth is zo fijn! Melodie on point. Kicks van Atmozfears zo goed. Alles klopt aan deze track. Perfectie op en top.
Echt helemaal verliefd op deze track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:28 

Hardtraxx Newbie

Een update op deze track! Volgens Atmozfears (zo introduceert hij de track in ieder geval) nog niks bekend over een release date, maar in ieder geval een high quality versie!

@ 21:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:47 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:50 

Hardtraxx Veteran

Wat blijft dit toch een fijne remix :loving: Hoop dat ie er een officiƫle release van kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 20:57 

Hardtraxxer

San Holo - I Still See Your Face (Atmozfears Remix)

Download (MP3): http://atmozfea.rs/istillseeyourmp3
Download (Radio WAV + Extended WAV): http://atmozfea.rs/istillseeyourdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 08:44 

Hardtraxx Elite

Zo ongelooflijk goed :drool: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 15:07 

Hardtraxxer

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dit de hemel inprijst, wat mij betreft een vrij matige remix. Normaal ben ik geen voorstander van te veel overlaten van het origineel, maar hier blijft wel heel weinig over. De melodie klinkt als de meest generic melodie die Tim in tijden heeft gemaakt, daarnaast ben ik die synth na 6 jaar meer dan zat en de stiltes in de climax zorgen voor een totaal gemis aan drive. Zeker geen fan hiervan. Wel tof dat hij het free released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 16:44 

Hardtraxx Addict

VliegendeBamischijf schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dit de hemel inprijst, wat mij betreft een vrij matige remix. Normaal ben ik geen voorstander van te veel overlaten van het origineel, maar hier blijft wel heel weinig over. De melodie klinkt als de meest generic melodie die Tim in tijden heeft gemaakt, daarnaast ben ik die synth na 6 jaar meer dan zat en de stiltes in de climax zorgen voor een totaal gemis aan drive. Zeker geen fan hiervan. Wel tof dat hij het free released.

Ook wel tof dat je mensen hier met beide benen weer terug op de grond zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 16:59 

Hardtraxx Elite

VliegendeBamischijf schreef:

Anders remix jij hem even, ik vind het super dik hoe hij de feel van het orgineel weet te behouden en toch er een Atmozfears remix van weet te maken. Of je de plaat leuk vind ja of nee, maar het is geen makkelijke plaat om te remixen lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 17:39 

Hardtraxx Crew

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 12:38 

Hardtraxxer

Heerlijke remix! :love: Alleen jammer dat hij het als Radio Edit free released. Zo is het jammer voor zowel de extended verzamelaars als de Spotify luisteraars.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2019 13:19 

Hardtraxxer

JVS schreef:
Heerlijke remix! :love: Alleen jammer dat hij het als Radio Edit free released. Zo is het jammer voor zowel de extended verzamelaars als de Spotify luisteraars.. :/

Eerst stond er in de desciption dat er binnenkort een extended zou komen, maar dat is weer weggehaald...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:43 

Hardtraxxer

https://www.dropbox.com/sh/ash51fwyh65d ... uRL_a?dl=0

De extended versie, zoveel beter ook met die break :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:49 

Kraak... Piep...

Nu hij uit is nog een kans gegeven en vind het toch een behoorlijk simpele plaat met een vervelende melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2019 10:54 

Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Anders remix jij hem even

Hahahahahahahahahahahahahhahahaha
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks