Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
online now
Heerlijk nummer, maar wel weer die typische atmozfears sound die toch wel eens aan vervanging is :$
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Pipa wrote:Na Defqon is dit voor mij de TOTY. Toen hij ermee opende stond ik met mijn mond open. Die synth is zo fijn! Melodie on point. Kicks van Atmozfears zo goed. Alles klopt aan deze track. Perfectie op en top.
Echt helemaal verliefd op deze track :loving:
N
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Apr 2024
Een update op deze track! Volgens Atmozfears (zo introduceert hij de track in ieder geval) nog niks bekend over een release date, maar in ieder geval een high quality versie!

View on YouTube

@ 21:00
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
View on SoundCloud
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Wat blijft dit toch een fijne remix :loving: Hoop dat ie er een officiƫle release van kan maken.
D
Hardtraxxer
311 posts member since 2017
last seen Jan 2026
San Holo - I Still See Your Face (Atmozfears Remix)

Download (MP3): http://atmozfea.rs/istillseeyourmp3
Download (Radio WAV + Extended WAV): http://atmozfea.rs/istillseeyourdj
View on YouTube
Last edited by Dyon_R on 20 Feb 2019 14:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Zo ongelooflijk goed :drool: :loving:
Hardtraxxer
71 posts member since 2018
last seen May 2021
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dit de hemel inprijst, wat mij betreft een vrij matige remix. Normaal ben ik geen voorstander van te veel overlaten van het origineel, maar hier blijft wel heel weinig over. De melodie klinkt als de meest generic melodie die Tim in tijden heeft gemaakt, daarnaast ben ik die synth na 6 jaar meer dan zat en de stiltes in de climax zorgen voor een totaal gemis aan drive. Zeker geen fan hiervan. Wel tof dat hij het free released.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
VliegendeBamischijf wrote:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dit de hemel inprijst, wat mij betreft een vrij matige remix. Normaal ben ik geen voorstander van te veel overlaten van het origineel, maar hier blijft wel heel weinig over. De melodie klinkt als de meest generic melodie die Tim in tijden heeft gemaakt, daarnaast ben ik die synth na 6 jaar meer dan zat en de stiltes in de climax zorgen voor een totaal gemis aan drive. Zeker geen fan hiervan. Wel tof dat hij het free released.
Ook wel tof dat je mensen hier met beide benen weer terug op de grond zet.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 days ago
VliegendeBamischijf wrote:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen dit de hemel inprijst, wat mij betreft een vrij matige remix. Normaal ben ik geen voorstander van te veel overlaten van het origineel, maar hier blijft wel heel weinig over. De melodie klinkt als de meest generic melodie die Tim in tijden heeft gemaakt, daarnaast ben ik die synth na 6 jaar meer dan zat en de stiltes in de climax zorgen voor een totaal gemis aan drive. Zeker geen fan hiervan. Wel tof dat hij het free released.
Anders remix jij hem even, ik vind het super dik hoe hij de feel van het orgineel weet te behouden en toch er een Atmozfears remix van weet te maken. Of je de plaat leuk vind ja of nee, maar het is geen makkelijke plaat om te remixen lijkt mij.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst
Hardtraxxer
292 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Heerlijke remix! :love: Alleen jammer dat hij het als Radio Edit free released. Zo is het jammer voor zowel de extended verzamelaars als de Spotify luisteraars.. :/
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
JVS wrote:Heerlijke remix! :love: Alleen jammer dat hij het als Radio Edit free released. Zo is het jammer voor zowel de extended verzamelaars als de Spotify luisteraars.. :/
Eerst stond er in de desciption dat er binnenkort een extended zou komen, maar dat is weer weggehaald...
I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
https://www.dropbox.com/sh/ash51fwyh65d ... uRL_a?dl=0

De extended versie, zoveel beter ook met die break :worship:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nu hij uit is nog een kans gegeven en vind het toch een behoorlijk simpele plaat met een vervelende melodie.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Goldenstyle wrote:Anders remix jij hem even
Hahahahahahahahahahahahahhahahaha