Ik was er toen even een kwartiertje bij, maar ik vond het niet zo bijzonder om eerlijk te zijn.styl0w wrote:Voor diegene die erbij waren tijdens hun liveset op DefQon.1 '10, die weten precies hoe dit nummer toen ging. Wat een geniale sfeer hing daar toen zeg. Precies de reden waarom ik al 2 jaar op dit nummer wacht.
Ben het er wel mee eens verder, zo achter de PC is het helemaal niet zo geweldig. Alleen op dat moment voegde deze plaat echt geweldig veel toe aan hun liveset. Was heerlijk moment.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Hij was lekker, maar niet meer boeiend 2 jaar na dato..
Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
Toen ik Psyko Punkz wel nog echt vet vondTiMOTHYb wrote:Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
-
I
Helemaal mee eensWesz91 wrote:Toen ik Psyko Punkz wel nog echt vet vondTiMOTHYb wrote:Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
1 van de weinige PP plaatjes die ik kan waarderen. Bij dit plaatje zal dit wel komen omdat het origineel gewoon heel lekker is.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Mits draaibaar is ie toch nog best te doen op een mainstream feestje?
Dit is zooooo een vette tool! Heel erg blij mee 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
dit dusBuzzLightyear wrote:Snap echt niet wat hier zo vet aan is.. Prullenbakmateriaal dit.
Snap de hoeveelheid negatieve reacties niet zo goed eigenlijk. Vind dit zelf een hele korte maar krachtige bootleg met een prima kick en een goede sfeer.
Daarom juist. Pure kwestie van smaak.Khadber wrote:Snap de hoeveelheid negatieve reacties niet zo goed eigenlijk. Vind dit zelf een hele korte maar krachtige bootleg met een prima kick en een goede sfeer.
Vind er zelf ook niet zoveel aan, zoals de meeste Psyko Punkz platen.
-
2Hardtraxxer
- 55 posts member since 2012
- last seen Apr 2012
Simpel, maar effectief!
Vind hem alleen wat aan de korte kant. Zou iemand hem langer kunnen maken (indien mogelijk)?
Vind hem alleen wat aan de korte kant. Zou iemand hem langer kunnen maken (indien mogelijk)?
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Dit.High Definition wrote:weer 2:10 van me leven verspeeld, troep.
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Badaap wrote:Dit.High Definition wrote:weer 2:10 van me leven verspeeld, troep.
een van mijn mooiste feestmomenten ever maar dat kwam niet alleen door hun setje :p!styl0w wrote:Voor diegene die erbij waren tijdens hun liveset op DefQon.1 '10, die weten precies hoe dit nummer toen ging. Wat een geniale sfeer hing daar toen zeg. Precies de reden waarom ik al 2 jaar op dit nummer wacht.
Ben het er wel mee eens verder, zo achter de PC is het helemaal niet zo geweldig. Alleen op dat moment voegde deze plaat echt geweldig veel toe aan hun liveset. Was heerlijk moment.
Vind het wel lachen gedaan. Meer niet. Jammer dat het nummer niet verder is uitgewerkt. Had met de rest van de vocalen van het originele nummer nog best een leuk nummertje kunnen worden denk ik.
en wat is hier nou zo bijzonder of gruwelijk vet aan ? 
Luisterd lekker mee, maar verder niet echt speciaal.
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
heh.. toch altijd wel amusant wanneer men nog klaagt over iets dat je gratis krijgt... 
We zijn allemaal wat te verwend denk ik dan.
Begint een beetje op te vallen dat jij het constant opneemt voor dingen die wat met Belgie te maken hebben.Rayn wrote:heh.. toch altijd wel amusant wanneer men nog klaagt over iets dat je gratis krijgt...
Paar leuke herinneringen aan deze bootleg. 
meerdere hebben het al gezegt maar deze tool blijft voor mij vet omdat ie me constant herinnert aan de sfeer in de blue op defqon 1 2010, ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over een klein tooltje wat ook nog free wordt weg gegeven
Wat maakt het nou uit of het een klein tooltje of niet is. Of ie nou gratis is of 100 euro kost. Mensen geven hier toch gewoon z'n mening over het nummer.TheAvENgER wrote:meerdere hebben het al gezegt maar deze tool blijft voor mij vet omdat ie me constant herinnert aan de sfeer in de blue op defqon 1 2010, ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over een klein tooltje wat ook nog free wordt weg gegeven