Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
styl0w wrote:Voor diegene die erbij waren tijdens hun liveset op DefQon.1 '10, die weten precies hoe dit nummer toen ging. Wat een geniale sfeer hing daar toen zeg. Precies de reden waarom ik al 2 jaar op dit nummer wacht.

Ben het er wel mee eens verder, zo achter de PC is het helemaal niet zo geweldig. Alleen op dat moment voegde deze plaat echt geweldig veel toe aan hun liveset. Was heerlijk moment.
Ik was er toen even een kwartiertje bij, maar ik vond het niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. :P Maar goed, smaakkwestie, laten we het daar maar op houden.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Hij was lekker, maar niet meer boeiend 2 jaar na dato..
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
TiMOTHYb wrote:Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
Toen ik Psyko Punkz wel nog echt vet vond :thumbsup:
I
Wesz91 wrote:
TiMOTHYb wrote:Kan me wel vinden in dat verhaal over de sfeer in de blue in 2010.
Toen ik Psyko Punkz wel nog echt vet vond :thumbsup:
Helemaal mee eens :P ik neem hem maar mee..
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
Ik vind er geen ruk aan >.<
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
1 van de weinige PP plaatjes die ik kan waarderen. Bij dit plaatje zal dit wel komen omdat het origineel gewoon heel lekker is.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Mits draaibaar is ie toch nog best te doen op een mainstream feestje?
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Dit is zooooo een vette tool! Heel erg blij mee :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
BuzzLightyear wrote:Snap echt niet wat hier zo vet aan is.. Prullenbakmateriaal dit. -.-
dit dus
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Snap de hoeveelheid negatieve reacties niet zo goed eigenlijk. Vind dit zelf een hele korte maar krachtige bootleg met een prima kick en een goede sfeer.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Khadber wrote:Snap de hoeveelheid negatieve reacties niet zo goed eigenlijk. Vind dit zelf een hele korte maar krachtige bootleg met een prima kick en een goede sfeer.
Daarom juist. Pure kwestie van smaak.
Vind er zelf ook niet zoveel aan, zoals de meeste Psyko Punkz platen.
2
Hardtraxxer
55 posts member since 2012
last seen Apr 2012
Simpel, maar effectief!

Vind hem alleen wat aan de korte kant. Zou iemand hem langer kunnen maken (indien mogelijk)? :P
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
High Definition wrote:weer 2:10 van me leven verspeeld, troep.
Dit.
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Badaap wrote:
High Definition wrote:weer 2:10 van me leven verspeeld, troep.
Dit.
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
styl0w wrote:Voor diegene die erbij waren tijdens hun liveset op DefQon.1 '10, die weten precies hoe dit nummer toen ging. Wat een geniale sfeer hing daar toen zeg. Precies de reden waarom ik al 2 jaar op dit nummer wacht.

Ben het er wel mee eens verder, zo achter de PC is het helemaal niet zo geweldig. Alleen op dat moment voegde deze plaat echt geweldig veel toe aan hun liveset. Was heerlijk moment.
een van mijn mooiste feestmomenten ever maar dat kwam niet alleen door hun setje :p!
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
Vind het wel lachen gedaan. Meer niet. Jammer dat het nummer niet verder is uitgewerkt. Had met de rest van de vocalen van het originele nummer nog best een leuk nummertje kunnen worden denk ik.
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2011
last seen Jun 2012
en wat is hier nou zo bijzonder of gruwelijk vet aan ? :thumbdown:
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Duidelijk overdatum dit.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Luisterd lekker mee, maar verder niet echt speciaal.
R
Hardtraxxer
353 posts member since 2011
last seen Jan 2019
heh.. toch altijd wel amusant wanneer men nog klaagt over iets dat je gratis krijgt... :)
We zijn allemaal wat te verwend denk ik dan.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Rayn wrote:heh.. toch altijd wel amusant wanneer men nog klaagt over iets dat je gratis krijgt... :)
We zijn allemaal wat te verwend denk ik dan.
Begint een beetje op te vallen dat jij het constant opneemt voor dingen die wat met Belgie te maken hebben.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Paar leuke herinneringen aan deze bootleg. :)
Hardtraxxer
190 posts member since 2011
last seen Apr 2017
meerdere hebben het al gezegt maar deze tool blijft voor mij vet omdat ie me constant herinnert aan de sfeer in de blue op defqon 1 2010, ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over een klein tooltje wat ook nog free wordt weg gegeven
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
TheAvENgER wrote:meerdere hebben het al gezegt maar deze tool blijft voor mij vet omdat ie me constant herinnert aan de sfeer in de blue op defqon 1 2010, ik snap niet dat iedereen zo loopt te zeuren over een klein tooltje wat ook nog free wordt weg gegeven
Wat maakt het nou uit of het een klein tooltje of niet is. Of ie nou gratis is of 100 euro kost. Mensen geven hier toch gewoon z'n mening over het nummer.