Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Wat loopt iedereen hier nou te janken joh, dit soort free platen zijn toch leuk! Wees blij dat er artiesten zijn die ze weg doen voor noppes. Als je het dan toch niks vindt, ben je er ook geen cent aan kwijt.

Dan mag je nog wel zeggen of je hem goed of slecht vind?
Niemand zeg toch: wat een klootzakken dat ze deze weggeven o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nou neem dan maar van mij aan dat dit ook voor de gein is, evenals "Disrespect". :P

Vind het ook wel lachen hoor lekker disrespecten achter de computer. Maar ik hoop dat iedereen het er mee eens is dat ze er liever weer is Ghostclass en Overclipping opgooien in plaats van deze meuk op feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
maarten1410 schreef:
Wat loopt iedereen hier nou te janken joh, dit soort free platen zijn toch leuk! Wees blij dat er artiesten zijn die ze weg doen voor noppes. Als je het dan toch niks vindt, ben je er ook geen cent aan kwijt.

Dan mag je nog wel zeggen of je hem goed of slecht vind?
Niemand zeg toch: wat een klootzakken dat ze deze weggeven o.i.d.

Ja natuurlijk mag dat. Ik krijg alleen het idee dat veel mensen de term DJ tool niet begrijpen.

Ik snap ook nog steeds niet wat de meesten zo "leuk" vinden aan BanHu. Daar krijg je 24 niks zeggende onzin platen van om je oren. Komt PP een keer met een grap of een leuke tool, krijg je dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:15 
 
Hardtraxx Addict

Mijn baas is geod bevriend met de Psyko Punkz, heb ik wel eerder gemeld... En ik sprak hem hier ook even over, hij vertelde dat het gewoon een geintje is.. Het is een free track, dus take it or leave it
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat ze eternity en not an addict maar eens weg geven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee dit is helemaal niks voor mij :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word hier niet warm of koud van.. vond hun vorige tool echt onwijs vet, deze zal ik niet snel draaien daar in tegen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Ik snap ook nog steeds niet wat de meesten zo "leuk" vinden aan BanHu. Daar krijg je 24 niks zeggende onzin platen van om je oren. Komt PP een keer met een grap of een leuke tool, krijg je dit.


Hiermee heb je wel een punt! Het enige verschil is dat PP deze ook nog hebben gedraaid op een aantal feestjes. Maarja, dat is ook geen doodzonde ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
maarten1410 schreef:
Ik snap ook nog steeds niet wat de meesten zo "leuk" vinden aan BanHu. Daar krijg je 24 niks zeggende onzin platen van om je oren. Komt PP een keer met een grap of een leuke tool, krijg je dit.


Hiermee heb je wel een punt! Het enige verschil is dat PP deze ook nog hebben gedraaid op een aantal feestjes. Maarja, dat is ook geen doodzonde ofzo.

Ik ben daarom ook erg blij dat BanHu niet als naam in een line-up verschijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 22:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind het best een leuke track, maar ik vroeg me af wie heeft die vocals ingesproken? Of komen ze ergens uit wat ik gemist heb(A)
Het klinkt namelijk als Jeroen van Koningsbrugge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Wat loopt iedereen hier nou te janken joh, dit soort free platen zijn toch leuk! Wees blij dat er artiesten zijn die ze weg doen voor noppes. Als je het dan toch niks vindt, ben je er ook geen cent aan kwijt.

Dat jij lekker moreel wilt doen moet je zelf weten maar voor mij is alle muziek gratis, freerelease of niet. Het is dus ook geen argument om lagere eisen te stellen aan een Free track dan aan een normale release. Ik verwacht bij iedere track kwaliteit en anders moeten ze het niet uitbrengen.
Overigens vind ik de kritieken wel enigszins overdreven. Ik heb een ontzettende hekel aan de Psyko Punkz maar de laatste tijd vind ik ze weer een beetje opkrabbelen. Platen als Unleashed Remix, Psyko Soldier, Dreamer en Dr Dre DJ Tool bevallen me niet slecht. Deze Cola Tool is een stuk slechter dan de platen die ik net noem, maar ook een heel stuk beter dan Pull ya Strings, Rock Ya Attitude, BassBoom, Ra-Ta-Ta en al die andere shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

westlife schreef:
Banhu klinkt nog beter. :sleep:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DaBaZZ schreef:
Ik vind het best een leuke track, maar ik vroeg me af wie heeft die vocals ingesproken? Of komen ze ergens uit wat ik gemist heb(A)
Het klinkt namelijk als Jeroen van Koningsbrugge!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Wat loopt iedereen hier nou te janken joh, dit soort free platen zijn toch leuk! Wees blij dat er artiesten zijn die ze weg doen voor noppes. Als je het dan toch niks vindt, ben je er ook geen cent aan kwijt.

Dat jij lekker moreel wilt doen moet je zelf weten maar voor mij is alle muziek gratis, freerelease of niet. Het is dus ook geen argument om lagere eisen te stellen aan een Free track dan aan een normale release. Ik verwacht bij iedere track kwaliteit en anders moeten ze het niet uitbrengen.
Overigens vind ik de kritieken wel enigszins overdreven. Ik heb een ontzettende hekel aan de Psyko Punkz maar de laatste tijd vind ik ze weer een beetje opkrabbelen. Platen als Unleashed Remix, Psyko Soldier, Dreamer en Dr Dre DJ Tool bevallen me niet slecht. Deze Cola Tool is een stuk slechter dan de platen die ik net noem, maar ook een heel stuk beter dan Pull ya Strings, Rock Ya Attitude, BassBoom, Ra-Ta-Ta en al die andere shit.

Ho ho, je hebt mij niet horen zeggen dat je lage eisen moet stellen aan een free release. Ik stel, net als jij, even hoge eisen aan elke release alleen speelt er bij een free iets anders mee. Dit zijn platen die bijvoorbeeld niet uit worden gegeven vanwege rechten (bootlegs) of bijvoorbeeld een dj tool, zoals deze. Dat zijn platen die artiesten zelf wel draaien maar eigenlijk niet zo snel weggeven, laat staan uitbrengen. Dat maakt zo'n free dus leuk in mijn ogen, je krijgt het gratis indien je wél wilt hebben. Mocht het helemaal niks zijn, dan heb je ook niks verloren.

Ik doel met mijn opmerking op het overdreven commentaar van sommige. Lijkt wel alsof er een soort PP-Bash gaande is en dat er niet meer kritisch wordt geluisterd. "O daar is PP weer, kutnummer, doei", zo klinkt het nu. Overigens had ik net zo goed in een ander willekeurig release topic kunnen plaatsen want overal wordt zo gereageerd, maar hier viel het mij nu op. Het is een dikke knipoog-plaat dus maak je niet zo druk.

DaBaZZ schreef:
Ik vind het best een leuke track, maar ik vroeg me af wie heeft die vocals ingesproken? Of komen ze ergens uit wat ik gemist heb(A)
Het klinkt namelijk als Jeroen van Koningsbrugge!

De meeste tracks worden ingesproken door Wietse, 50% van de Psyko Punkz ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:27 
 
Hardtraxx Addict

DaBaZZ schreef:
Ik vind het best een leuke track, maar ik vroeg me af wie heeft die vocals ingesproken? Of komen ze ergens uit wat ik gemist heb(A)
Het klinkt namelijk als Jeroen van Koningsbrugge!


Wietse zelf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor een keertje is het prima aan te horen, 2e keer begon ik me echter aan de vocals te irriteren!
Toch bedankt voor de free release! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 08:58 
 
Hardtraxx Newbie

sanderovic schreef:
DaBaZZ schreef:
Ik vind het best een leuke track, maar ik vroeg me af wie heeft die vocals ingesproken? Of komen ze ergens uit wat ik gemist heb(A)
Het klinkt namelijk als Jeroen van Koningsbrugge!


Wietse zelf :)


Hahaha dan zit ik er naast! Maar je moet toegeven het heeft er wel wat van weg! Maar mocht Jeroen nog een voice-dubbelganger zoeken, dan weet ie waar ie moet zijn! (nouja als Jeroen op Hardtraxx komt tenminste:P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ze 'm weggeven, misschien zet ik deze nog wel is een keer op voor de fun in een gekke bui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap sowieso die haat op Psyko Punkz niet op heel Hardtraxx

Ik ben sinds mijn eerste feestje waar ik ze hoorde (Defqon.1 2010) gelijk fan van ze geworden.

Elke DJ heeft zijn stijl en niet iedereen hoeft er op te bashen alleen maar omdat de gene voor jou dat doet ;)

En ik vind dit echt wel een chill nummer, op de afterparty van Decibel was het gewoon genieten op zo'n grappig nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 17:46 
 

93Wesley93 schreef:
Leuk dat ze 'm weggeven, misschien zet ik deze nog wel is een keer op voor de fun in een gekke bui.


Die gekke bui kennen we allemaal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Vind dit wel een geinig nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
yeah coca cola no pepsi:P

Maar een mogenlijke reactie hier op: Afbeelding
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks