Last edited by Paultheone on 31 Jan 2017 14:04, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
- View the latest post: Testarossa & MC Robs - Enjoy The Grind
- View the latest post: Karun - Take The Grind (SOA049)
- View the latest post: Geck-o - Pump n' Grind (Reverse Bass Mix) (TCC036)
- View the latest post: Frequencerz - The Grind (ROUGH151)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Zag 'm ook langskomen. Klinkt weer heerlijk 
-
FHardtraxxer
- 439 posts member since 2012
- last seen Sep 2018
Hmm, nee deze pakt me echt totaal niet.
Een mindere plaat van PN imo
Een mindere plaat van PN imo
Deze moet je trouwens echt live horen. Vind deze echt 1 van van z'n vetste platen.
In tegenstelling tot zijn andere recente werk vind ik dit toch 3x niets. Kick vind ik niet heel geweldig en de melodie is nogal ongeïnspireerd lijkt het wel,.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Doe ik hier mensen pijn als ik zeg dat die kick ook zomaar uit het Gearbox straatje kan komen? Vind het best tegenvallen zo op het eerste gehoor.
Klinkt vet, alleen de kicks verpesten het helaas voor mij. 
Lijkt idd wel een beetje op de laatste kicks van Luminite ofzoBasshunterzz wrote:Doe ik hier mensen pijn als ik zeg dat die kick ook zomaar uit het Gearbox straatje kan komen? Vind het best tegenvallen zo op het eerste gehoor.
Heb je enigszins gelijk in! Deze klinkt alleen wel wat beter naar mijn mening. Leuk plaatje wel ook die weer iets unieks heeft. Bovendien Goed voor de afwisseling op het album ookBasshunterzz wrote:Doe ik hier mensen pijn als ik zeg dat die kick ook zomaar uit het Gearbox straatje kan komen? Vind het best tegenvallen zo op het eerste gehoor.
Ik vind dit helemaal niks als ik eerlijk ben... Kick vind ik niet eens zo slecht, vind de rest ook teringsaai.
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Track is door het knippen compleet uit de context getrokken, wat jullie nu horen is de outro. Ik hoop dat het voor jullie beter overkomt bij het horen van de gehele track. 
Wel apart dat Q-Dance blijkbaar niet heeft opgelet bij het knippen en plakken van de track voor een sneak preview. Slordig.PhutureNoize wrote:Track is door het knippen compleet uit de context getrokken, wat jullie nu horen is de outro. Ik hoop dat het voor jullie beter overkomt bij het horen van de gehele track.
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Shit happens, het is natuurlijk niet de enige track in het lijstje.Mad Krentenbol wrote:Wel apart dat Q-Dance blijkbaar niet heeft opgelet bij het knippen en plakken van de track voor een sneak preview. Slordig.PhutureNoize wrote:Track is door het knippen compleet uit de context getrokken, wat jullie nu horen is de outro. Ik hoop dat het voor jullie beter overkomt bij het horen van de gehele track.
Jezus ik word hier blij van
. Track lijkt een hoog mee schreeuw gehalte te hebben wat altijd tof is. Melo zit nu al in mijn hoofd
Last edited by RoyAPO on 26 Jan 2017 19:47, edited 1 time in total.
Ja dit klinkt al een stuk beter!!
Tot nu toe nog weinig van het album geprobeerd te luisteren tot het in goeie kwaliteit is, maar begin nu wel erg benieuwd te worden naar de rest 
Wat een aparte, maar fijne kicks zeg!
Echt uniek trackje dit. Ik ben fan!
Echt uniek trackje dit. Ik ben fan!
Dat is al veel beter ja! Wel een aparte track. Denk dat hij live heel vet is.
Zo dan! Bij deze neem ik mijn woorden terug.
Nou al zin om deze door de Gelredome te horen
Nou al zin om deze door de Gelredome te horen
Vind deze juist wel vet man!yannickvk wrote:Klinkt vet, alleen de kicks verpesten het helaas voor mij.
Deze reactie was nog op het eerste filmpje dat online stond. Vind dit inderdaad ook al stukken beter klinken.Zamble wrote:Vind deze juist wel vet man!yannickvk wrote:Klinkt vet, alleen de kicks verpesten het helaas voor mij.