Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 17:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
EMS schreef:
Out now!

Listen to Noisecult - Time Is Changing by #EMS on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/YAjWB

En free download, dus doe er je voordeel mee!


Mag ik vragen wat jullie "project" inhoudt? Zag jullie ook op REBiRTH staan en ik zie allemaal Noisecult tracks die ik nog nooit heb gehoord. Een van de gasten hierbij betrokken toevallig?


Dat mag zeker!

#EMS is ontstaan ​​uit een groep pure hardstyle-liefhebbers van het eerste uur, een hechte vriendengroep bovendien. In 2015, in de tijd van Headhunterz en Hard With Style, dachten wij: dat kunnen we zelf ook, maar dan beter. Of in elk geval: meer naar onze smaak.

Zo geschiedde en inmiddels brengen we nu dus al 84 maanden / 7 jaar iedere maand een nieuwe EMS uit, steeds gemaakt door iemand anders van de groep. Soms gaat dat gepaard met wat mooie beelden zoals bij deze twee EMS'en hieronder, en soms organiseren we zelf een kleinschalig feestje.

Je vindt alle setjes op ons SoundCloud kanaal: https://soundcloud.app.goo.gl/HiuHP

Het 'project' #EMS is dus vrij onschuldig begonnen en het moge duidelijk zijn dat dit een beetje uit de hand gelopen hobbywerk is van gepassioneerde muziekliefhebbers, maar dat neemt niet weg dat wij het super vet vinden dat we dit weekend de Release stage van REBiRTH mogen openen! Dus kom vooral kennismaken!

En voor wat betreft Noisecult: die zijn als vrienden van ons en van #EMS al vaker betrokken geweest bij een van de shows, en voor #EMS083 hebben ze dus zowel een aantal nog niet gereleasede platen afgemaakt en uitgebracht, als nieuwe muziek gemaakt.

Verwacht hen zaterdag echter niet op het podium wanneer EMS de Release area opent, maar wel in het publiek;). En EMS draait daarnaast vrijdag ook nog op de camping, kom ook daar vooral een kijkje nemen!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks