Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Straks eens een CD'tje branden en aanplurren met dit weer .. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GAIA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dik pakket tracks zeg. Ken de oude knallers gewoon niet echt, maar ze bevallen me allemaal erg goed. Ook de nieuwere (Set U Free, Barbra, What You Say) zijn gewoon heerlijk :worship: Set U Free en Gaia brengen iig hele mooie herinneringen terug van XQ NC voor mij. What You Say weer van Defqon.1 2010, wat 1 van de mooiste dagen uit m'n leven was (snoep snoep snoep). Genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 12:53 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Wat een dik pakket tracks zeg. Ken de oude knallers gewoon niet echt, maar ze bevallen me allemaal erg goed. Ook de nieuwere (Set U Free, Barbra, What You Say) zijn gewoon heerlijk :worship: Set U Free en Gaia brengen iig hele mooie herinneringen terug van XQ NC voor mij. What You Say weer van Defqon.1 2010, wat 1 van de mooiste dagen uit m'n leven was (snoep snoep snoep). Genieten :)


Set U Free is ook al stuk ouder, stond bekend onder de naam: Repelsteeltje - Set U Free, maar inderdaad heel dik pakket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar wel eind 2009/begin 2010 toch, vind 'm toch een stuk nieuwer dan de oude tracks in het pakket ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit :worship:
Respect voor de mannen voor het weggeven van deze parels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Just like You, heerlijk. Vroeger echt 10000x geluisterd en blijft lekker :love:
2. What You Say, Die vocals, kippenvel :worship: :loving: Die oudere pitcher sounds icm met die pavelow beat, heerlijk relax.
3. WATN, Hier heb ik zo lang op gewacht, wat een track. Die oude NC sound blijft echt goud :love: Heb deze al jaren in een kutkwaliteit op mn pc staan.
4. Shrump, Sinds ik deze op Qlimax 2009??(dacht ik) hoorde wil ik deze al hebben, wat geniaal. Vooral die mid-intro met de Crump sounds :worship: Alleen even zelf een intro aan vast plakken. Kleine moeite.
5. Set U Free, Leuke plaat, maar heb niet het wauw elementje die ik bij de voorgaande tracks wel had.
6. Interview, Weer die oude sounds, heerlijk dus. Epische melodie vooral :worship:
7. In The Marine, dit was volgens mij een van de platen waardoor ik hardstyle ging luisteren. Herinneringen :loving:
8. Give It Barbra, vette kicks maar de track doet me niets.
9. Gaia, mid-intro doet me niets. Die vocals brengen wel herinneringen terug zeg, heerlijk :loving: Heerlijke melodie, top plaat :yay:
10. Furybox, ook weer zo'n gouden plaat van toen. Ik hoef alleen dit te zeggen: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:47 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Ja maar wel eind 2009/begin 2010 toch, vind 'm toch een stuk nieuwer dan de oude tracks in het pakket ;)


Nou vooruit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Shrump :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft iemand shrump voor mij met intro? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice mee die handel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had graag de emporium edit van crump gezien maar we mogen niet klagen. Nu de rest nog ^^ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Elite

het is nu Pavelow Vs. The Pitcher - What You Say ineens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan Interview. Ik bedoel het is geen verkeerde track, maar na al die reacties had ik toch wel iets veel specialer verwacht dan dit.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Heeft iemand shrump voor mij met intro? ^^

kwestie van maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan Interview. Ik bedoel het is geen verkeerde track, maar na al die reacties had ik toch wel iets veel specialer verwacht dan dit.. >.<


Breng mooie herinneringen op, en de melodie is gewoon geniaal !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 15:51 
 
Hardtraxxer

En buiten dat heeft Lyst hekel aan bijna elke hardstyle track dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Imation schreef:
En buiten dat heeft Lyst hekel aan bijna elke hardstyle track dus :P


kritisch zijn en een eigen mening hebben is wat anders dan een hekel hebben aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan Interview. Ik bedoel het is geen verkeerde track, maar na al die reacties had ik toch wel iets veel specialer verwacht dan dit.. >.<


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan Interview. Ik bedoel het is geen verkeerde track, maar na al die reacties had ik toch wel iets veel specialer verwacht dan dit.. >.<

Idd. En ik vind het maar een saai nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

die midintro van gaia is zo ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vraag het toch gewoon? De intro is wannabe Grindin, de kicks zijn halve hardkick10's en op de melodie valt geen peil te trekken.

De tracks zijn wel ok, maar ik kan wel begrijpen waarom dit nooit is uitgebracht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

die stem in interview komt trouwens van metal gear solid :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn oud werk! :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks