wat een platen zitten hier tussen echt, super
kan niet stoppen met luisteren van Interview
kan niet stoppen met luisteren van Interview
Akkoord, Gaia 2008 en We Are The Noisecontrollers zijn mijn favoriete nummers van alle 10Q-Dominic wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.Q-Dominic wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Lijkt er niet eens op.Khadber wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.Q-Dominic wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Ik bedoelde meer de outtro van Redemption. Daar vind ik het in ieder geval wel vergelijkbaar.Dakpan wrote:Lijkt er niet eens op.Khadber wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.Q-Dominic wrote:die midintro van gaia is zo ziek
same here101Hardstylelover wrote:Lekker weertje en dan effe lekker relaxen op een fucking lekker free pack van de noisecontrollers geweldig!!
![]()
![]()
Klopt!Khadber wrote:Hij is volgens mij zo goed als identiek aan Williams Syndrome - Redemption.Q-Dominic wrote:die midintro van gaia is zo ziek
Ik herken dezelfde "techniek" ook in Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created.
The Pitcher - Enjoy The MusicShadowLX wrote: One thing is killing me.. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen in welke track die synth vanaf 3:08 in Pavelow vs The Pitcher - What you Say orgineel werd gebruikt? Hij komt me zo bekend voor maar ik kan er gewoon niet opkomen
Omdat ie bekend staat onder de naam Repesteeltje - Set U Free (een alias van Arjan)??Cruelty wrote:JEFSKIII wrote:Set U FreeWaarom kende ik die nog niet
Noop.iSenSe` wrote:Gaia en In The Marine!
Is Reinforce ooit ergens op gereleased dan ?
Maar wel gelektJolle wrote:Noop.iSenSe` wrote:Gaia en In The Marine!
Is Reinforce ooit ergens op gereleased dan ?
2xTeknizion wrote:De Noisecontrollers pakken mijn jeugd in en geven het gratis weg. Echt ik heb nog nooit zovaak kippevel gehad bij tracks als bij die oude NC tracks.