Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 21:34 

Hardtraxx Elite

Download:
[zippy]http://www105.zippyshare.com/v/VaEpCcOZ/file.html[/zippy]

Nieuwe maandag, nieuwe free release!
Van likes op facebook worden we heel blij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 11:48 

Hardtraxx Veteran

gratis-tracks-prod/ . dank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 12:11 

Hardtraxx Elite

Ga je iedere track die we posten aangrijpen om te melden dat je het niet goed vindt? Ik heb ooit een (verder niet noemenswaardige) release gehad op BIR, dus dit mag hier volgens het huidige beleid gewoon staan.

Prima als je het niet eens bent met het beleid, maar daar is dit topic niet voor. Groetjes :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 09:34 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Ga je iedere track die we posten aangrijpen om te melden dat je het niet goed vindt?

Dat mag hier toch? Jij post die rommel, dan mag ik er wat van zeggen.

Zygoma schreef:
Ik heb ooit een (verder niet noemenswaardige) release gehad op BIR, dus dit mag hier volgens het huidige beleid gewoon staan.

Gefeliciteerd ermee, heel interessant natuurlijk een samenwerking met een moderator en een release op een nobody label maar jij en ik weten allebei dat die meuk van jou niet tussen tracks van artiesten als Zany, Frontliner en Cyber hoort te staan. Dus doe me een plezier en post t ergens anders.

Oja en je track is kut. Ok doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2016 15:38 

Hardtraxx Veteran

Goed verhaal man.

OT: best een leuke edit/mashup voor een keer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2016 02:25 

Hardtraxx Newbie

Gangsterdwerg schreef:
Zygoma schreef:
Ga je iedere track die we posten aangrijpen om te melden dat je het niet goed vindt?

Dat mag hier toch? Jij post die rommel, dan mag ik er wat van zeggen.

Zygoma schreef:
Ik heb ooit een (verder niet noemenswaardige) release gehad op BIR, dus dit mag hier volgens het huidige beleid gewoon staan.

Gefeliciteerd ermee, heel interessant natuurlijk een samenwerking met een moderator en een release op een nobody label maar jij en ik weten allebei dat die meuk van jou niet tussen tracks van artiesten als Zany, Frontliner en Cyber hoort te staan. Dus doe me een plezier en post t ergens anders.

Oja en je track is kut. Ok doei!

Gelukkig lever je zelf opbouwende kritiek waar de artiest iets mee kan i.p.v. inhoudsloos te ranten.

Ja, het zal misschien een nobody label geweest zijn. En ja, het zal geen nummer geweest zijn van de hoogste kwaliteit, maar het blijft een officiële release, punt. Jammer joh, dat het niet naar jouw zin is, dan klik je maar ergens anders op. Ook goed om te lezen dat je erg veel vertrouwen hebt in het moderator team van Hardtraxx.

De bootleg van "You" en "Overcome" zijn IMHO, gewoon zoals een bootleg moet zijn. Het origineel volledig in haar waarde gelaten en vooral bij "Overcome" een heerlijke outro * (i.p.v. een dooie kick zoals zoveel "professionele" DJs doen). "Firestarter" is gewoon een lekkere beukplaat die ik zelf nog regelmatig beluister. "Stars"? Heerlijk euforisch nummer, lekkere kick en wat mij betreft beter dan wat menig "hardstyle topper" uit brengt. "Fall Silently" vindt je zeker ook rommel? Als je alle wijsheid in pacht hebt, deel het dan gerust ;) Maar goed, volgens jou is het allemaal rommel.

On-topic: Geen onaardige mash-up, maar ik vind persoonlijk dat Jaydee teveel domineert. Daarnaast vind ik dat de outro* vanaf 3:57 de rest van het nummer oninteressant maakt (dit is meer een kritiek op het origineel + ik weet dat het een mash-up is, geen remix, maar ik zou bijna willen dat het WEL een remix was). Een sterkte outro* die "Overcome" wel heeft gekregen zou het een stuk lekkerder en interessanter maken.

* Ik noem het outro, maar ik weet niet of dat de juiste term is. Ik ben geen DJ dus ik ga er maar vanuit dat dat de correcte term is. In de preview van Overcome heb je vanaf 2:45 echt een geile "outro". Toch nog een beetje melodie erin en en heerlijke stamp kick. Deze mash-up slaat vanaf 3:57 vrijwel dood met die dooie kick van het originele nummer (één van de redenen waarom ik jouw eigen nummers met o.a. Paze wel waardeer: ze hebben geen dooie outro).

Just my two cents...
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks