Ook beetje twijfels bij deze... Beetje Chaotische stukjes bij de kicks... Beter free release je de Million milles kick edit
. Had ik je ooit een keertje een pm over gestuurd
.
Related topics
- View the latest post: Neilio & Sound Rusherz - Better Off Alone (Test Mix)
- View the latest post: Alice Deejay - Better off alone (Neilio & Sound Rusherz Remix)
- View the latest post: Alice Deejay - Better Off Alone (Neilio & Sound Rusherz Remix)
- View the latest post: Neilio - Better off Alone (2012 edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Echt doorgaan met dit soort remixen maken gast! Hou wel van dit soort spul 
Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax

Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.sjobie wrote:Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax![]()
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr
zo mag ik het horenNeilio wrote:Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.sjobie wrote:Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax![]()
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr
Nice, ben benieuwd!Neilio wrote:Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.sjobie wrote:Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax![]()
Gr
Ben benieuwd!Neilio wrote:Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.sjobie wrote:Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax![]()
Gr
En als je dan toch aan het verbeteren gaat, misschien de synth wat meer naar voren brengen? met name in de 2e qlimax