Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook beetje twijfels bij deze... Beetje Chaotische stukjes bij de kicks... Beter free release je de Million milles kick edit ;). Had ik je ooit een keertje een pm over gestuurd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt doorgaan met dit soort remixen maken gast! Hou wel van dit soort spul :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 10:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax :love: :drool:


Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
sjobie schreef:
Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax :love: :drool:


Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr


zo mag ik het horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
sjobie schreef:
Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax :love: :drool:


Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr

Nice, ben benieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neilio schreef:
sjobie schreef:
Klinkt lekker! Alleen jammer van de kicks, maar die melodie in de 2e climax :love: :drool:


Pff vind het wel jammer dat mn kick zo afgekraakt wordt, moet er miss eens goed naar kijken.
Ik heb nu 1200 fans op facebook, dus binnenkort zal ik de test mix online zetten en ik zal ook mijn mix updaten. Kick verbeteren etc.
Gr


Ben benieuwd!
En als je dan toch aan het verbeteren gaat, misschien de synth wat meer naar voren brengen? met name in de 2e qlimax :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks