Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:54 
 

Ik zeg; RELEASEN

Potjandorie, wat vet :love:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donders zeg! :worship:
Ben normaal nooit echt van dat harde werk, maar dit slaat echt alles! :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Moet dit niet naar de hardcore section?

Nee

Ben wel benieuwd naar een HQtje, kicks ben ik nog lang niet zeker van zo, screech klinkt in ieder geval wel heel fijn!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jro_ schreef:
Moet dit niet naar de hardcore section?

Nee

Ben wel benieuwd naar een HQtje, kicks ben ik nog lang niet zeker van zo, screech klinkt in ieder geval wel heel fijn!


Idd, nu je het zegt. Die kicks kunnen tegenvallen.

Edit: Maar godverdomme hoe vet zijn die screeches :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

*blijft met heel veel moeite in z'n stoel zitten* :P

Om niet al te enthousiast te zijn: ja, hier zou ik wel op los kunnen gaan.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Allejezus wat knallen !
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 23:54 
 
Hardtraxxer

moet wel een flink inkakmoment geweest zijn daarna bij radical redemption. :D
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 09:56 
 
Hardtraxxer

verdomme zeg :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 10:53 
 

Je ziet in het filmpje op hun fb page sowieso al die kleine van de geminizers achter de decks staan. Beetje hyper, petje, airmaxjes. Ja hoor :p

Anyway, screeches a la act of rage mogen van mij altijd. ALTIJD.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:22 
 
Hardtraxxer

Het is een knaller inderdaad. Maar dit hoort inderdaad gewoon bij de hardcore sectie.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is :P
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sla deze over.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die stabs op 1:11, 1:15 en 1:18 en die screeches :drool: :drool:
Klinkt erg goed!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is :P


Omhoog gepitched naar hardcore ja.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt een beetje te geforceerd. Even HQ afwachten.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien heeft the machine hier wel wat mee te maken
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 12:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als de kicks ook nog dik zijn kan dit zo ontiegelijk gaaf worden. Der zit een geweldige drive in en godallemachtig die screeches :drool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
Jurheinen schreef:
Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is :P


Omhoog gepitched naar hardcore ja.

Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks anders xd
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet echt overtuigd. Eerst maar eens een normale preview horen. Voelt voor mij nu een beetje catogorie Radical Redemption: hard om het hard om maar zo te zeggen.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, hoe RR ook weer met dat debiele pak aan komt lopen als The Terminator. xd

Ik ben wel erg positief verrast, die screech, wow! Tweede climax doet me wat minder, maar die eerste wil ik erg graag een keer live horen.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat een bak energie als ik dat zo hoor! :worship:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:41 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Je ziet in het filmpje op hun fb page sowieso al die kleine van de geminizers achter de decks staan. Beetje hyper, petje, airmaxjes. Ja hoor :p

Anyway, screeches a la act of rage mogen van mij altijd. ALTIJD.


Hier de kleine: Ik zie anders toch geen petje hoor.. En de laatste keer dat ik Airmaxjes aan had, was in de tijd van de gulden haha!

Heerlijk snoeien in ieder geval! :D
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 17:48 
 

The Geminizers schreef:
Nazale schreef:
Je ziet in het filmpje op hun fb page sowieso al die kleine van de geminizers achter de decks staan. Beetje hyper, petje, airmaxjes. Ja hoor :p

Anyway, screeches a la act of rage mogen van mij altijd. ALTIJD.


Hier de kleine: Ik zie anders toch geen petje hoor.. En de laatste keer dat ik Airmaxjes aan had, was in de tijd van de gulden haha!

Heerlijk snoeien in ieder geval! :D

Haha oja, ik heb twee keer fout gekeken. Van het petje was ook maar een shot waarin ik het effe dacht te zien, en de airmaxjes is gewoon totaal verkeerd hehe. Maar fijn dat je iig niet ontkracht dat jij het bent ;)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2013 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja hoor :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2013 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Haha, hoe RR ook weer met dat debiele pak aan komt lopen als The Terminator. xd

Hahahaha ja moest ik ook om lachen, anderhalf keer zo groot als de rest op de stage ook.

Hé vette plaat verder, vrij lange buildup maar de climax zelf is ook goed lang. Ben benieuwd, zal wel dreamfields worden.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks