Ik zeg; RELEASEN
Potjandorie, wat vet
Potjandorie, wat vet
NeeJro_ wrote:Moet dit niet naar de hardcore section?
Idd, nu je het zegt. Die kicks kunnen tegenvallen.Steffnov wrote:NeeJro_ wrote:Moet dit niet naar de hardcore section?
Ben wel benieuwd naar een HQtje, kicks ben ik nog lang niet zeker van zo, screech klinkt in ieder geval wel heel fijn!
Omhoog gepitched naar hardcore ja.Jurheinen wrote:Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is
Hij zit hier op 158 BPM. Volgens mij is dat niets geks andersThaMaster wrote:Omhoog gepitched naar hardcore ja.Jurheinen wrote:Haha, dit heeft toch helemaal niks met Hardcore te maken? Dat toevallig de BPM omhoog is gepitched betekent toch niet dat het hardcore is
Hier de kleine: Ik zie anders toch geen petje hoor.. En de laatste keer dat ik Airmaxjes aan had, was in de tijd van de gulden haha!Nazale wrote:Je ziet in het filmpje op hun fb page sowieso al die kleine van de geminizers achter de decks staan. Beetje hyper, petje, airmaxjes. Ja hoor :p
Anyway, screeches a la act of rage mogen van mij altijd. ALTIJD.
Haha oja, ik heb twee keer fout gekeken. Van het petje was ook maar een shot waarin ik het effe dacht te zien, en de airmaxjes is gewoon totaal verkeerd hehe. Maar fijn dat je iig niet ontkracht dat jij het bentThe Geminizers wrote:Hier de kleine: Ik zie anders toch geen petje hoor.. En de laatste keer dat ik Airmaxjes aan had, was in de tijd van de gulden haha!Nazale wrote:Je ziet in het filmpje op hun fb page sowieso al die kleine van de geminizers achter de decks staan. Beetje hyper, petje, airmaxjes. Ja hoor :p
Anyway, screeches a la act of rage mogen van mij altijd. ALTIJD.
Heerlijk snoeien in ieder geval!
Hahahaha ja moest ik ook om lachen, anderhalf keer zo groot als de rest op de stage ook.Maestro N wrote:Haha, hoe RR ook weer met dat debiele pak aan komt lopen als The Terminator.![]()