Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): Mike NRG - Lost In Dreams (The Purge Remix)

Download: https://www.dropbox.com/sh/cygbovpt71qk ... 6mjea?dl=0

Sample:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 22:51 
 
Hardtraxx Addict

:lol: Die climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2018 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wederom weer een hele vette plaat. Wel klein min puntje naar die mid intro sounds die 1 op 1 gekopieerd zijn uit zijn edit van die plaat van Woenzelaar Ft. Adje - Sjonge Jonge (The Purge Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het maar amateuristisch klinken :/. Net alsof al die geluidjes/kicks/screeches etc niet bij elkaar passen. Climax klinkt nergens naar imo, en die screeches in de mid-intro... man wat lelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Vind het maar amateuristisch klinken :/.


Ik wil niet veel, maar dit klinkt qua afwerking en opzet niet heel anders, en zeker niet slechter geproduceerd, dan al het Gearbox spul wat jij de hemel in prijst.

Als je dit amateuristisch geproduceerd en lelijk vindt klinken, wat het wel is maar goed het is maar een DJ tool met al gebruikte sounds (ik zou het eerder snel in elkaar gezet noemen dan amateuristisch), dan zou je dat evengoed over de gemiddelde Rebelion, NCrypta, Luminite en Malice plaat kunnen zeggen, dat het lelijk is. Vooral gezien dit er qua kicks en opzet en afwerking op lijkt, alleen zonder kickswitches om de 10 seconden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welkom terug BB
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk oprecht benieuwd naar de redenering dat je iets van Spoontech "amateuristischer" vindt klinken dan iets van Gearbox. :P

Gezien de afwerking en diversiteit bij Spoontech gewoon hoorbaar beter is. Dat je het minder vet vindt of dat het je niet ligt is wat anders natuurlijk dan een amateuristische productie.

Buiten deze haastig en afgeraffeld in elkaar gezette DJ tool (waar ik het ergens nog snap) zag ik hem dat namelijk wel vaker zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben eigenlijk oprecht benieuwd naar de redenering dat je iets van Spoontech "amateuristischer" vindt klinken dan iets van Gearbox. :P


Dat is een onbegonnen discussie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Svbtwee schreef:
Vind het maar amateuristisch klinken :/.


Ik wil niet veel, maar dit klinkt qua afwerking en opzet niet heel anders, en zeker niet slechter geproduceerd, dan al het Gearbox spul wat jij de hemel in prijst.

Als je dit amateuristisch geproduceerd en lelijk vindt klinken, wat het wel is maar goed het is maar een DJ tool met al gebruikte sounds (ik zou het eerder snel in elkaar gezet noemen dan amateuristisch), dan zou je dat evengoed over de gemiddelde Rebelion, NCrypta, Luminite en Malice plaat kunnen zeggen, dat het lelijk is. Vooral gezien dit er qua kicks en opzet en afwerking op lijkt, alleen zonder kickswitches om de 10 seconden.


Jahaa, maar Gearbox is wél Sanders smaak, dus dan is het niet amateuristisch, of dan mogen hun dat. Onbegonnen discussie, zoals Goldenstyle al aangeeft. :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks