M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Track(s): Martin Garrix ft. Bonn - High On Life (Sound Rush Bootleg)

Download: http://bit.ly/HighOnLifeSR
View on YouTube
Last edited by MYTZE on 02 Aug 2018 21:16, edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik kan er niks aan doen maar dit leveltje van mierzoet doet me helemaal niets meer tegenwoordig :/
G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Zomers :loving: fijn dat ze dit ook nog maken
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
Pedaalemre wrote:Ik kan er niks aan doen maar dit leveltje van mierzoet doet me helemaal niets meer tegenwoordig :/
Ik begin het ook wel wat beu te raken, mag een beetje meer pit en creativiteit in gestopt worden.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Hardstylistic wrote:
Pedaalemre wrote:Ik kan er niks aan doen maar dit leveltje van mierzoet doet me helemaal niets meer tegenwoordig :/
Ik begin het ook wel wat beu te raken, mag een beetje meer pit en creativiteit in gestopt worden.
Snap jou punt niet als het gaat om creativiteit bij een bootleg. Met een remix verwacht ik inderdaad ook meer.. In dit geval blijft het een bootleg. Een prima bootleg imo ^^ erg fan van het origineel btw :)
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Prima zomerse plaat! Vind juist dat 'mierzoete' wel fijn bij dit soort platen. Ik vond de laatste tijd dat ze te veel afweken van hun eigen vibe/sound. Dit is weer een typische Sound Rush plaat imo :thumbup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Fijn ^^ ^^
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Helden :worship:
Deze kneiterhard op een zonnige open air stage :woot:
Hardtraxxer
405 posts member since 2014
last seen Oct 2018
Stijl doet me denken aan hun Kygo bootleg, erg fijne bootleg :loving:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
online now
Ik begin Sound Rush de laatste tijd steeds vaker 'net niet' te vinden. Dit ook weer. Melodie klinkt op dit tempo best irritant vind ik :x
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Svbtwee wrote:Ik begin Sound Rush de laatste tijd steeds vaker 'net niet' te vinden.
Ik vind hun dit jaar juist het tegenovergestelde. Platen zoals Guide You, Unbreakable en One vind ik persoonlijk erg sterk :)
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Bowlingbal wrote:Ik vind hun dit jaar juist het tegenovergestelde. Platen zoals Guide You, Unbreakable en One vind ik persoonlijk erg sterk :)
Dit, ze zijn heerlijk bezig dit jaar!
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Verplaatst