Lekker nummertje.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Lekkar! 
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ik vond 'm niet slecht ofzo... zal 'm nog eens beter beluisteren. ik zal m'n uitspraken bij deze terugnemen tot danfrankhardenberg wrote:ik denk opdat de producers op dit forum altijd meteen moeten zeggen sample dit sample dat etc. dat kunnen sommigen hier niet waarderenPithune wrote:waar slaat deze reactie op ?Taxi wrote:De machtige pro-producer Pithune heeft gesproken hoor
:')
Zoek es op wat mastering betekentmatjas14 wrote:dit zijn geen samples.. gemasterd door theracords!
Eigenlijk kan iedereen bij ons terecht voor een mastering, dat is gewoon een service die we verlenen he ;-) Hebben geen noot geproduceerd aan deze plaat
tekst van http://www.theracords.com:
Mastering
Theracords can also provide mastering services for your own tracks or your label. With experience for more then 6 years of mastering, we can give your track the ultimate quality boost! It is even possible to let us do your complete MasterMix. Interested? Mail us at info [@] theracords [.] com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it for more info and our very low prices!
Last edited by DjThera on 05 Aug 2010 11:45, edited 1 time in total.
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
ehm @thera, nu die hier op het forum staat is die niet meer beveiligd tegen spambots?DjThera wrote:Zoek es op wat mastering betekentmatjas14 wrote:dit zijn geen samples.. gemasterd door theracords!![]()
Eigenlijk kan iedereen bij ons terecht voor een mastering, dat is gewoon een service die we verlenen he ;-) Hebben geen noot geproduceerd aan deze plaat
tekst van http://www.theracords.com:
Mastering
Theracords can also provide mastering services for your own tracks or your label. With experience for more then 6 years of mastering, we can give your track the ultimate quality boost! It is even possible to let us do your complete MasterMix. Interested? Mail us at info [@] theracords [.] com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it for more info and our very low prices!
voor als je je eigen post aanpast, dan is die bij mijn post ook alvast 'weggehaald' XD
-
BHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
Lekker nummer, en het is 5 augustus... Web release
?
HahahahaVert0z wrote: ehm @thera, nu die hier op het forum staat is die niet meer beveiligd tegen spambots?
voor als je je eigen post aanpast, dan is die bij mijn post ook alvast 'weggehaald' XD
BTW ik vind de track ook goed te doen!
-
G
gruwelijke kicks
beetje debiel
gewoon negeren die handel
grote kans dat ie bedoeld dat jij dingen over producen zegt terwijl je zelf geen super bekende releases hebt gedaan enzoPithune wrote:waar slaat deze reactie op ?Taxi wrote:De machtige pro-producer Pithune heeft gesproken hoor
:')
beetje debiel
gewoon negeren die handel
-
M
- 8 posts member since 2009
- last seen Jul 2011
link toegevoegd!bramzyaw wrote:Lekker nummer, en het is 5 augustus... Web release?
Randleman wrote:whoohoo
net snel gedownloadecht een klappert
![]()
-
BHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
matjas14 wrote:link toegevoegd!bramzyaw wrote:Lekker nummer, en het is 5 augustus... Web release?
Dit nummer is heilig
Lekker nummertje hoor! 
Ik ben blij dat ik hem een luisterkans heb gegeven! Doe ik niet heel vaak Free Releases van hele nieuwe artiesten.
Ik ben blij dat ik hem een luisterkans heb gegeven! Doe ik niet heel vaak Free Releases van hele nieuwe artiesten.
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ok na de full helemaal geluisterd te hebben moet ik zeggen dat het best een dik nummer is!
beetje Low-E achtig
opmerkingen bij deze terug genomen
snap ook niet waarom zulke tracks niet gewoon officieel kunnen uitkomen, als ik thera was geweest dan had ik um gratis gemasterd en een releasje gegevenPithune wrote:ok na de full helemaal geluisterd te hebben moet ik zeggen dat het best een dik nummer is!beetje Low-E achtig
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Link is toegevoegt 
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ja.. het is wel releasbaar materiaal jadjpatt wrote:snap ook niet waarom zulke tracks niet gewoon officieel kunnen uitkomen, als ik thera was geweest dan had ik um gratis gemasterd en een releasje gegevenPithune wrote:ok na de full helemaal geluisterd te hebben moet ik zeggen dat het best een dik nummer is!beetje Low-E achtig
vind de climax wel iets te dof klinken, ik bedoel dan de kicks met name (dit kan ook aan mijn geluid liggen)
-
M
- 8 posts member since 2009
- last seen Jul 2011
ligt aan je geluid:Pdjpatt wrote:vind de climax wel iets te dof klinken, ik bedoel dan de kicks met name (dit kan ook aan mijn geluid liggen)
Dat vond ik ook overigens. Wist ook niet dat ze m gratis gingen weggeven. Ze hebben me eigenlijk alleen voor mastering gevraagd. Als ze me nu hadden gevraagd wat te doen om t ergens uit te laten brengen, dan is het heel simpel, maak nog een track en stuur het dan op naar een label. Releases met 1 track komt niet zo vaak voorPithune wrote:ja.. het is wel releasebaar materiaal ja
Wow, een free release die zowaar echt lekker is 
Zoiezo al beter dan die andere Zweden, die belachelijke Wasted Pingfags. Klinkt lekker en helemaal voor net beginnende producers. 
Last edited by Maximum on 14 Apr 2011 23:55, edited 1 time in total.