Related topics
- View the latest post: Low-E vs Alter Egosz - WTF / Vendetta (AVIO003)
- View the latest post: Low-E & Alter Egosz - Intro Wasted Festival (Classic Stage)
- View the latest post: Headhunterz - Say My Bella (Low-E & Alter Egosz Bootleg)
- View the latest post: Low-E & Zero Sanity Vs. Alter Egosz - Pokoe (DT085)
- View the latest post: Zedd ft Selena Gomez - I want you to know (Low-E & Alter Egosz Bootleg)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
QHardtraxx Veteran
Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.
Wat hou ik van dat stijltje.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Topper
Wel echt vet dat hij dit doet ipv z'n nummers houden voor eigen gewin. Zoals vrijwel alle grote artiesten bij elkaar nog talloze platen op de plank hebben liggen waar nooit meer iets mee gedaan gaat worden.
Wel echt vet dat hij dit doet ipv z'n nummers houden voor eigen gewin. Zoals vrijwel alle grote artiesten bij elkaar nog talloze platen op de plank hebben liggen waar nooit meer iets mee gedaan gaat worden.
-
S
Tering. Zo horen we het graag 
-
S
DIMITRI, WHAT IS ALL THIS INSOLENCE ABOUT!?Qlown wrote:Black Ops vocals
http://callofduty.wikia.com/wiki/Vendetta
black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?Qlown wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.
black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?Qlown wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.
-
QHardtraxx Veteran
Oh wauw ik ben blind, dacht toch echt eens gelezen te hebben dat ze uit BO kwamen.
Nooit WaW gespeeld dus ik wist het niet zeker. 
Last edited by Qlown on 21 Nov 2014 15:29, edited 1 time in total.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Hopelijk worden zulke nummers eens opgepakt door de grote jongens en wordt Low-E weer vaker geboekt.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Wat een heerlijke sound is dit toch ook
.
Jaa heerlijk!
zo vet dat ze al die platen weggeven.
Wat een bazenplaat blijft dit toch! 
WaW iddyowan wrote:black ops? zijn toch van de eerste missie als rus in world at war?Qlown wrote:Ook deze is helemaal geweldig. Sfeer in de intro is echt epic, Black Ops vocals ook.Wat hou ik van dat stijltje.