SameTrainfreak wrote:EDIT:
Sorry, liet me ff gaan, heb is geluisterd, hij's best nice
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 153 posts member since 2010
- last seen Jul 2016
vind deze plaat helemaal perfect om in t café te horen en iedereen op zn poten te stampen terwjl bier uit mn glas alle kanten op vliegt 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat jaMeesterJ wrote:vind deze plaat helemaal perfect om in t café te horen en iedereen op zn poten te stampen terwjl tieten alle kanten op vliegt
ja leuk johMeesterJ wrote:vind deze plaat helemaal perfect om in t café te horen en iedereen op zn poten te stampen terwjl bier uit mn glas alle kanten op vliegt
-
M
Ik vind het niet zo leuk als het bier mijn glas uitvliegt 
-
D
- 5 posts member since 2010
- last seen Feb 2014
ik vind hem lekkaaaaa
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Klinkt goed niks mis mee alleen vind het de naam hardstyle niet waardig..
Hmm mischien een of andere sub-genre voor dit soort releases maken (Wel het woord hardstyle niet noemen in de subgenre naam).
Vervolgens word het geen hardstyle meer genoemd, iedereen blij
Vervolgens word het geen hardstyle meer genoemd, iedereen blij
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2016
happyhard/commercestyle/nu40/hitstyle 
Zo krijg je allemaal kleine kindjes uit groep 6 die de Hardstyle leuk gaan vinden. Zo is er ook niks meer aan voor ons, direct krijgt de Hardstyle net zon niveau als K3 :') dit gaat helemaal de verkeerde kant op 
-
RHardtraxx Veteran
noem het dan gewoon kansloze-lesbostyleHardlover15 wrote:Zo krijg je allemaal kleine kindjes uit groep 6 die de Hardstyle leuk gaan vinden. Zo is er ook niks meer aan voor ons, direct krijgt de Hardstyle net zon niveau als K3 :') dit gaat helemaal de verkeerde kant op
gast waarom nou lesboos erbij halenthe sidespinnars wrote:noem het dan gewoon kansloze-lesbostyleHardlover15 wrote:Zo krijg je allemaal kleine kindjes uit groep 6 die de Hardstyle leuk gaan vinden. Zo is er ook niks meer aan voor ons, direct krijgt de Hardstyle net zon niveau als K3 :') dit gaat helemaal de verkeerde kant op
die hebben niks misdaan!
DONT FUCK WITH LESBOOOS
-
RHardtraxx Veteran
dude relax ik kon ook niks beters verzinnenOxbow wrote:gast waarom nou lesboos erbij halenthe sidespinnars wrote:noem het dan gewoon kansloze-lesbostyleHardlover15 wrote:Zo krijg je allemaal kleine kindjes uit groep 6 die de Hardstyle leuk gaan vinden. Zo is er ook niks meer aan voor ons, direct krijgt de Hardstyle net zon niveau als K3 :') dit gaat helemaal de verkeerde kant op![]()
die hebben niks misdaan!
DONT FUCK WITH LESBOOOS
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2016
vond mijn suggesties toch beter 
Leuk voor de dagjesmensen!! Put Your Hands Up In The Air And Love the Way You Lie!!

Pure kaas, maar niet slecht
Alleen de overgangen zijn niet zo best
Waarom blijft ik dit toch af en toe luisteren?
Het klinkt heel stom als dit hardstyle is, maar als harddance is dit wel te pruimen. 
dan zet je 1 keer B-front op en weg zijn ze allemaal!!!Hardlover15 wrote:Zo krijg je allemaal kleine kindjes uit groep 6 die de Hardstyle leuk gaan vinden. Zo is er ook niks meer aan voor ons, direct krijgt de Hardstyle net zon niveau als K3 :') dit gaat helemaal de verkeerde kant op
Ook weer klaar!
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Ik vind hem wel lekker, ik snap best dat mensen dit te hands up achtig vinden
, maar naast hardstyle is mijn favoriete genre Hand up dus misschien komt het daar wel door.
Het is niet een standaard hs track en dat vind ik er ook wel leuk aan. Ik zou er wel los op kunnen gaan hoor
Het is niet een standaard hs track en dat vind ik er ook wel leuk aan. Ik zou er wel los op kunnen gaan hoor
jha als ej aardig wat drank getankt heb is het wetl te doen xDOxbow wrote:zie dit niet echt als hardstyle maar meer als een gewoon apres ski feest nummer
en dan is het nog best wel te doen hoor
-
RHardtraxx Veteran
dat jaAj Traxx wrote:jha als ej aardig wat drank getankt heb is het wetl te doenOxbow wrote:zie dit niet echt als hardstyle maar meer als een gewoon apres ski feest nummer
en dan is het nog best wel te doen hoor