yannickvk wrote:Typisch weer een plaat waar je gewoon vanaf moet blijven. Origineel pls.
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
Melodie is best oké maar dat is dan meteen ook alles.
Hier zat ik echt op te wachten, wauw

Ik meen 't serieusInfinI wrote:TiMOTHYb wrote:k vind Lil Kleine over het algemene toffe platen maken.
In b4 rantTiMOTHYb wrote:Ik meen 't serieusInfinI wrote:TiMOTHYb wrote:k vind Lil Kleine over het algemene toffe platen maken.
Vind hem persoonlijk zelf muziek maken voor kinderen die stoer willen doen met alcohol en drugs. Wel eentje van nu je dacht dat Nederlandse rap hedendaags niet slechter kon.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Lil Kleine is gewoon goed bezig. Jullie raw defenders hebben alweer een mening klaarstaan zonder zijn muziek te luisteren.
Ik kan Lil Kleine ook zeker wel waarderen maar Sub Sonik totaal niet. Beetje proberen mee te liften op zijn succes en het vervolgens compleet verneuken.

-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Ik weet niet of de waardering voor Lil Kutgast hier nou een massale troll is of niet. Ik ga er vanuit van niet, maar mijn geweten vindt het ontzettend lastig om dat aan te nemen...
Ik krijg ook het idee dat mensen hier aan het trollen zijn.InfinI wrote:Ik weet niet of de waardering voor Lil Kutgast hier nou een massale troll is of niet. Ik ga er vanuit van niet, maar mijn geweten vindt het ontzettend lastig om dat aan te nemen...
Precies wat Exterkate zegt. Anders had ik er ook geen drie berichten aan gewijd.
Je zou bijna gaan denken dat muziek een kwestie van smaak is.
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Je zou bijna denken dat dat ook daadwerkelijk niet zo ismakrooy wrote:Je zou bijna gaan denken dat muziek een kwestie van smaak is.
korreltje zoutInfinI wrote:Je maakt een grapje hoop ik?Sjorz wrote:Leuk voor tussendoor tijdens een setje
Zon bootleg kan live leuk zijn ja.
Bij freestyle heb je dat vaak genoeg..
Nee bedanktMelvinFR wrote:Genoeg leuke plaatjes hoor!Indy wrote:Wat is muziek a la Lil Kleine toch kut, man man
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Dit, en het is nog een toffe gast ookExterkate wrote:Zeer zeker geen troll. Ik vind zijn muziek best tof. Luister er niet hele dagen naar, maar vind het wel tof. Kan toch?InfinI wrote:Ik weet niet of de waardering voor Lil Kutgast hier nou een massale troll is of niet. Ik ga er vanuit van niet, maar mijn geweten vindt het ontzettend lastig om dat aan te nemen...
Nee dit vind ik niks, doe mij Kind van de Duivel maar. En ook dit is geen sarcasme.
Afgezien van z'n schandalig debiele artiesten naam kan ik af en toe een nummertje van Lil Kleine wel waarderen.
Afgezien van z'n schandalig debiele artiesten naam kan ik af en toe een nummertje van Lil Kleine wel waarderen.
Vind bij Lil Kleine vooral zijn attitude enorm arrogant. Siert hem niet bepaald.Rickzel wrote:Nee dit vind ik niks, doe mij Kind van de Duivel maar. En ook dit is geen sarcasme.
Over de track: 1-1=0. Heb helemaal niets met Sub Sonik en al helemaal niets met Lil Kleine.
Pitch de vocals ff nog wat sneller, dan klinkt het nog mooier waarschijnlijk. Echt deze meuk zou bij mij op het kleinste amateurlabeltje nog geen release krijgen. En bijzonder dat zelfs een nummer van Lil´ Kleine verkracht kan worden.
Azijnzeikmodus off. Verder gewoon best wel fan van Sub Sonik, vandaar dat dit mij zo tegenvalt.
Azijnzeikmodus off. Verder gewoon best wel fan van Sub Sonik, vandaar dat dit mij zo tegenvalt.
Mag naar free releases.
Track(s): Lil' Kleine - Alleen (Sub Sonik Bootleg)
Download: https://www.dropbox.com/s/l5i20o4wwxmxa ... 9.wav?dl=0
Bron:
View on YouTube
Track(s): Lil' Kleine - Alleen (Sub Sonik Bootleg)
Download: https://www.dropbox.com/s/l5i20o4wwxmxa ... 9.wav?dl=0
Bron:
View on YouTube
-
IHardtraxx Addict
- last seen Nov 2025
Helaas wel jaSvbtwee wrote:Mag naar free releases.