Related topics
- View the latest post: Kold Konexion - Cold as me
- View the latest post: Spoontech & Friends Podcast #09 [Main Concern & Kold Konexion]
- View the latest post: Tartaros - Imagine (Kold Konexion Remix) / My Guns (TMS050)
- View the latest post: Kold Konexion - Sukey / Hypocrite (MINUS024)
- View the latest post: Zero Sanity, Deepack, Kold Konexion @ The Magic Show - Week 15 2014
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
B
Wat een bout kicks.
zeer slecht dit. ik hoopte op een aantal tracks zoals minus one of sonic sabotage maar dit is allemaal poep.
Vind er ook echt niks aan..
Slechte kicks etc
Miss hebben we daarom de laatste tijd niks/weinig van hem gehoord
Slechte kicks etc
Miss hebben we daarom de laatste tijd niks/weinig van hem gehoord
Waarschijnlijk een heel oud projectje van 'm?
Zo niet dan geldt het volgende: Is dit een grap?
Zo niet dan geldt het volgende: Is dit een grap?
p-stylez wrote:wowo dit is heel slecht
Hij leeft dus nog..
Vind de track echt niks, zeer rommelig geheel en die vocals kunnen echt niet meer.
Vind de track echt niks, zeer rommelig geheel en die vocals kunnen echt niet meer.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
makes you wonder... waren die Sasha-F collabs dan allemaal werk van de andere kant? 
Ik moet hier echt spontaan van huilen :')
Sorry hoor maar die kicks klinken voor geen meter en de intro klinkt alleen maar als lawaai, pure rotzooi
. Die climax klinkt ook voor geen meter, gewoon een paar mislukte vocals met een bagger kick er onder.
Kicks vind ik ook niet echt lekker, en vocal voegt ook niks toe. Jammer, want zijn release op MIM was echt goed!
weenie ik ken geen sasha f en kold konexion collabs mja nja weenieSkedoedelefloeps wrote:makes you wonder... waren die Sasha-F collabs dan allemaal werk van de andere kant?
Ik kan er ook zo gauw geen bedenken. Misschien bedoel je de Crypsis collabs? Bij Sonic Sabotage hoor je duidelijk zijn (Hard Trance achtige) invloeden, bij Dust in Your Eyes minder duidelijk maar wel aanwezig IMO.Jolle wrote:weenie ik ken geen sasha f en kold konexion collabs mja nja weenieSkedoedelefloeps wrote:makes you wonder... waren die Sasha-F collabs dan allemaal werk van de andere kant?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja die bedoel ikQonFuzion wrote:Ik kan er ook zo gauw geen bedenken. Misschien bedoel je de Crypsis collabs? Bij Sonic Sabotage hoor je duidelijk zijn (Hard Trance achtige) invloeden, bij Dust in Your Eyes minder duidelijk maar wel aanwezig IMO.Jolle wrote:weenie ik ken geen sasha f en kold konexion collabs mja nja weenieSkedoedelefloeps wrote:makes you wonder... waren die Sasha-F collabs dan allemaal werk van de andere kant?
faal