B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Track(s): Knife Party - LRAD (S-Dee 2013 Edit)

Download: View on SoundCloud

Bron: Facebook
FREE RELEASE
Knife Party - LRAD (S Dee 2013 Edit)
View on SoundCloud
Thanks & Enjoy!
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil :huh:
T
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Jan 2023
Rickzel wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil :huh:
Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg. :)
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Troep.

S-Dee weet me tot nu toe totaal niet te boeien.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Q-Dennis wrote:Troep.

nooit bamboozled gehoord ofwel?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
talhout wrote:
Rickzel wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil :huh:
Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg. :)
oke dat zou kunnen, maar dan is het alsnog misschien een rare keuze om dat nummer te "bootleggen" en er dan een identiek nummer als Zatox van te maken toch?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
talhout wrote:
Oh ja nee, nou dan is het oké.

:x
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
Nuracore wrote:
Q-Dennis wrote:Troep.

nooit bamboozled gehoord ofwel?
Jawel.. Heb het ook zeker geprobeerd hem te waarderen.. Maar net als met Toneshifterz, de stijl spreekt me niet aan.. Misschien in de toekomst :)