Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil 
-
THardtraxxer
- 51 posts member since 2010
- last seen Jan 2023
Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.Rickzel wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Troep.
S-Dee weet me tot nu toe totaal niet te boeien.
nooit bamboozled gehoord ofwel?Q-Dennis wrote:Troep.
oke dat zou kunnen, maar dan is het alsnog misschien een rare keuze om dat nummer te "bootleggen" en er dan een identiek nummer als Zatox van te maken toch?talhout wrote:Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.Rickzel wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Oh ja nee, nou dan is het oké.talhout wrote:Als je het origineel zou kennen, dan zou je weten dat het nummer zo gaat. En tuurlijk heeft het veel weg van "epic" maar vind niet dat je dan meteen de wereld door zwart en wit moet bekijken, k vind het een prima bootleg.Rickzel wrote:dit is gewoon die Zatox bootleg van Epic met 1 toon verschil
Jawel.. Heb het ook zeker geprobeerd hem te waarderen.. Maar net als met Toneshifterz, de stijl spreekt me niet aan.. Misschien in de toekomstNuracore wrote:nooit bamboozled gehoord ofwel?Q-Dennis wrote:Troep.