Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Die kicks, wat een afschuwelijk geluid 
wat een kut boing kicks, klink trouwens weer als een standaard mainstream nummer, daar heb ik het allang wel mee gehad
Opzich vind ik ze wel gaan. Gaan ze te hoog, de kicks? Track zelf vind ik niet heel boeiend, melodie gaat nog wel.wootum wrote:Die kicks, wat een afschuwelijk geluid
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Joh meen je, dat komt door het orgineel. Geniale melodie!kevin-field wrote:Opzich vind ik ze wel gaan. Gaan ze te hoog, de kicks? Track zelf vind ik niet heel boeiend, melodie gaat nog wel.wootum wrote:Die kicks, wat een afschuwelijk geluid
Daarom zeg ik, melodie gaat nog wel.hotymoty wrote:Joh meen je, dat komt door het orgineel. Geniale melodie!kevin-field wrote:Opzich vind ik ze wel gaan. Gaan ze te hoog, de kicks? Track zelf vind ik niet heel boeiend, melodie gaat nog wel.wootum wrote:Die kicks, wat een afschuwelijk geluid
Is dit de term remix waard? Eerste climax is gewoon andere kick. Tweede deel is wel aardig maar niet voldoende voor een remix. Vind die laagste twee kicks nog wel gaan. Hoogste = uitermate vervelend.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 13 hours ago
Orginele natuurlijk beter, maar remix niet verkeerd
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Stoor zelf niet aan de kicks!
Vind m niet verkeerd! Maar ook voor mij blijft het orgineel het leukste.
Vind m niet verkeerd! Maar ook voor mij blijft het orgineel het leukste.
Ik hoor een totaal andere intro, climax melodie die geweldig is wordt behouden en de 2e veranderd toch best veel. Niet anders als een andere remix toch?TiMOTHYb wrote:Is dit de term remix waard? Eerste climax is gewoon andere kick. Tweede deel is wel aardig maar niet voldoende voor een remix. Vind die laagste twee kicks nog wel gaan. Hoogste = uitermate vervelend.
Vind hem wel geinig maar origineel blijft lekkerder mede door de nostalgie
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Het idee van de remix vind ik erg gaaf
! Helaas is de remix met deze kicks niet zoveel aan, vooral vergeleken de kicks in het origineel, als hier een kick zoals die van leap in the dark onderkomt zou ik de remix gelijk al een stuk geslaagder vinden.
-
K
Hoe verneuk je een klassieker 2.0.. Jezus man! Ik neem aan dat Bas na dit gehoord te hebben, hem er het woordje bootleg achter laat plaatsen! De laatste tracks van Festuca waren best goed maar dit vind ik echt helemaal niks!
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Killer Clown was Arjan Terpstra, niet van BasKiloknaller wrote:Hoe verneuk je een klassieker 2.0.. Jezus man! Ik neem aan dat Bas na dit gehoord te hebben, hem er het woordje bootleg achter laat plaatsen! De laatste tracks van Festuca waren best goed maar dit vind ik echt helemaal niks!
-
K
Nooit geweten! Dacht dat Bas altijd het meeste deed in de studioMakreel wrote:Killer Clown was Arjan Terpstra, niet van BasKiloknaller wrote:Hoe verneuk je een klassieker 2.0.. Jezus man! Ik neem aan dat Bas na dit gehoord te hebben, hem er het woordje bootleg achter laat plaatsen! De laatste tracks van Festuca waren best goed maar dit vind ik echt helemaal niks!
Offtopic: man man man man...
Ontopic: Lekkere track! Zat er op te wachten.
Ontopic: Lekkere track! Zat er op te wachten.
Bij Noisecontrollers jaKiloknaller wrote:Nooit geweten! Dacht dat Bas altijd het meeste deed in de studioMakreel wrote:Killer Clown was Arjan Terpstra, niet van BasKiloknaller wrote:Hoe verneuk je een klassieker 2.0.. Jezus man! Ik neem aan dat Bas na dit gehoord te hebben, hem er het woordje bootleg achter laat plaatsen! De laatste tracks van Festuca waren best goed maar dit vind ik echt helemaal niks!Thanks!
OT: Ik stoor me totaal niet aan de kicks, prima remixje/bootleg hoe je het ook noemen wilt. Hopelijk komt deze melodie nu weer wat vaker voorbij!