post dit bij eigen producties, en vraag daar tips of comments voordat je zoiets gratis weg geeft.. En door wie worden de tracks dan wel goed ontvangen?k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
en voodub people is helemaal geen rip, het is een remix![]()
jammer dat de nummers hier zo slecht ontvangen worden.
want ik klink nu misschien als een slechte popstars verliezer, maar de nummers door veel mensen goed ontvangen.
maarja... jullie zijn de "kenners"
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
waarschijnlijk door zijn vrienden, en mensen die nog minder kunnen produceren.
Voor de hand liggende grap: mensen met gehoorbeschadiging!Timmer wrote:post dit bij eigen producties, en vraag daar tips of comments voordat je zoiets gratis weg geeft.. En door wie worden de tracks dan wel goed ontvangen?k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
want ik klink nu misschien als een slechte popstars verliezer, maar de nummers door veel mensen goed ontvangen.
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Het is ook gewoon troep. De elementjes die je gebruikt zijn samples die elke beginner gebruikt.k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
De synths zijn kurkdroog en melodien geript. Afmix is ook niet alles in deze tracks.
Misschien dat je vrienden het leuk vinden, maar die hebben dan ook geen oor voor wat goed/slecht is (technisch), laat staan eventueel diepe kennis over hardstyle.
Ik kan bot klinken, maar wat in dit nummer is dan precies van jou vraag ik me af.....
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
+1douwe141 wrote:waarschijnlijk door zijn vrienden, en mensen die nog minder kunnen produceren.
Laat die haakjes maar weg, want wij zijn inderdaad kenners ja.k3min wrote:maarja... jullie zijn de "kenners"
Daarom reageren wij ook kritisch. Slotje?
H1j 15 1337, JWZ :')Parvuz wrote:K-e-min denk ikDat is stoer, de E omdraaien. :')
Held!Pithune wrote:Het is ook gewoon troep. De elementjes die je gebruikt zijn samples die elke beginner gebruikt.k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
De synths zijn kurkdroog en melodien geript. Afmix is ook niet alles in deze tracks.
Misschien dat je vrienden het leuk vinden, maar die hebben dan ook geen oor voor wat goed/slecht is (technisch), laat staan eventueel diepe kennis over hardstyle.
Ik kan bot klinken, maar wat in dit nummer is dan precies van jou vraag ik me af.....
Mol wrote:Laat die haakjes maar weg, want wij zijn inderdaad kenners ja.k3min wrote:maarja... jullie zijn de "kenners"![]()
Daarom reageren wij ook kritisch. Slotje?

haha straks wordt dat weer een hype, net als alle artiesten die nu een Z hebben 
Dat vind ik ook zo vet aan de namen Donkey Rollers & Southstylers. Die hebben tenminste geen ''z'' nodig om erbij te horen.Robster wrote:haha straks wordt dat weer een hype, net als alle artiesten die nu een Z hebben
OT:
Niet echt tracks waar ik voor kijk bij de releases. :')
Southstylers vind ik nou ook niet echt bepaald origineel naar mijn mening.katamaran wrote:at vind ik ook zo vet aan de namen Donkey Rollers & Southstylers
Maarja.. back on topic.. Slotje
Haha, ik doelde meer op de S aan het eind in plaats van zo'n Z.Conflict wrote:Southstylers vind ik nou ook niet echt bepaald origineel naar mijn mening.katamaran wrote:at vind ik ook zo vet aan de namen Donkey Rollers & Southstylers
Trainfreak wrote:Teknizion wrote:KSwoosh wrote:
Bij de NoisecontrollerS wel mag ik hopen?:Pkatamaran wrote:Dat vind ik ook zo vet aan de namen Donkey Rollers & Southstylers. Die hebben tenminste geen ''z'' nodig om erbij te horen.Robster wrote:haha straks wordt dat weer een hype, net als alle artiesten die nu een Z hebben
OT:
Niet echt tracks waar ik voor kijk bij de releases. :')
De moeite helemaal nemen om het hem nog ff helemaal duidelijk te maken. BaasPithune wrote:Het is ook gewoon troep. De elementjes die je gebruikt zijn samples die elke beginner gebruikt.k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
Jongens, het is meer gelul dan ontopic...
k3min, alsjeblieft! Neem gewoon kritiek aan. De meesten hier op Hardtraxx draaien wel langer mee en ook technische aspecten kennen we hier. Als je vrienden het mooi vinden (ze zullen nooit zeggen dat het niet mooi is) betekend niet dat de rest het ook vind. Jammer dat je niet tegen kritiek kan, alleen als je er tegen kan kom je er ergens
k3min, alsjeblieft! Neem gewoon kritiek aan. De meesten hier op Hardtraxx draaien wel langer mee en ook technische aspecten kennen we hier. Als je vrienden het mooi vinden (ze zullen nooit zeggen dat het niet mooi is) betekend niet dat de rest het ook vind. Jammer dat je niet tegen kritiek kan, alleen als je er tegen kan kom je er ergens
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Als ik kijk naar hoe de tracks zijn geproduceerd, buiten het remix en rip gebeuren...
zijn ze erg leeg qua sounds en is de afmix ontzettend dof...
3-/10 :p
zijn ze erg leeg qua sounds en is de afmix ontzettend dof...
3-/10 :p
Wat leuk, vond je mammie het een leuk liedje?k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
Arthurhoihoi wrote:Wat leuk, vond je mammie het een leuk liedje?k3min wrote:oh lol, onder de eerste video staat verkeerde muziek.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Het is misschien wat vroeg om deze nummers weg te geven, je kon ze dan beter in het eigen producties topic plaatsen
En ook de kick die je gebruikt is een sample, dus ja ...
Parvuz wrote:Had van mij n3t zo go3d The Rebels kunn3n zijn. H3b h3t ni3t zo op 3enTel wrote:Vind The R3bels daarin tegen juist heel erg vetParvuz wrote:K-e-min denk ikDat is stoer, de E omdraaien. :')
.
Dat minnetje dr achter doet het mNitroxx wrote:Guide4U wrote:-
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Dec 2014
En de 3 J's 
-