Related topics
- View the latest post: Jack Of Sound & Delete - Double Damage (Jack Of Sound Double Damage Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
- View the latest post: " Full Moon Special Surprise " Hardcore Maniacs Podcast Week#53
- View the latest post: D-Mind - First Love/Surprise MF (ACTSH004)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Waar zit de surprise in deze plaat dan? Het is gewoon weer de zoveelste JoS-kutplaat de laatste jaren.
Ik word hier een beetje droevig van eerlijk gezegd. Wat ontzettend zonde van een eens zo creatieve artiest. Dan vraag je je toch echt af waar platen zoals Kaylee's Nightmare, Starlight en Machine zijn gebleven. En als JoS dan toch per se wil thuishoren in het hardere segment van de scene, dan kan een plaat als deze m.i. nog steeds bij lange na niet tippen aan bijv. Dystopia of de Revolution remix, om maar wat te noemen.
Als hij nou eens die Poltergeist remix uitbrengt, dit is saai 
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Altijd die zelfde saaie kick die nergens naar klinkt in elke track van hem.
Saai en voorspelbaar. Erg jammer, want ik had JoS altijd wel hoog staan 
Zijn stijl heeft me nooit aangegrepen.. Vind het maar niks
-
CHardtraxxer
- 86 posts member since 2015
- last seen Apr 2020
Na het beluisteren hiervan ga ik denk ik maar in een hoekje liggen janken terwijl ik antother ghost story aan het luisteren ben. Vindt het echt erg jammer wan JoS was vroeger echt een hele toffe artiest met een hele eigen stijl vond.
ik zeg nog maar een keer dat ik zijn oudere platen leuker vind.
Het enige vette aan JOS is zijn cleane maar toch zo ruige kicks, zonder dat t helemaal naar de tyfus gedistorted klinkt.
Voor de rest echt geen idee waar die vent mee bezig is
Voor de rest echt geen idee waar die vent mee bezig is
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Gatver 
Ik hoor geen kick, waar is de kick?
vervangen door een ChihuahuaG1LL wrote:Ik hoor geen kick, waar is de kick?
Wat ontzettend kut. Zijn oude platen zijn zo gaaf en dan kom je jaren later af met dingen zoals dit. Hou er dan maar gewoon mee op.
Het is ook niet zo alsof JoS niet kan produceren, want dat kan hij zeker! Maar ik snap deze keuze ook niet helemaal na al die zieke platen van vroeger.Helicaze wrote:Wat ontzettend kut. Zijn oude platen zijn zo gaaf en dan kom je jaren later af met dingen zoals dit. Hou er dan maar gewoon mee op.
Precies. Hij kan ook proberen nog eens een plaatje a la 2011 te produceren, maar hij doet gewoon de moeite niet meer.Hekzitter wrote:Het is ook niet zo alsof JoS niet kan produceren, want dat kan hij zeker! Maar ik snap deze keuze ook niet helemaal na al die zieke platen van vroeger.Helicaze wrote:Wat ontzettend kut. Zijn oude platen zijn zo gaaf en dan kom je jaren later af met dingen zoals dit. Hou er dan maar gewoon mee op.
hahaha ik heb tijd teveel en geen zin om het perfect te maken maar ik laat dit hier achter
View on YouTube
View on YouTube
haha gvd heRoyvn_ wrote:hahaha ik heb tijd teveel en geen zin om het perfect te maken maar ik laat dit hier achter
View on YouTube
Maar ja echt, wat is dit dan voor troep.