Related topics
- View the latest post: Jack Of Sound & Delete - Double Damage (Jack Of Sound Double Damage Edit)
- View the latest post: Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U. Britney (Jack of Sound Mashup)
- View the latest post: The Prophet - Emergency Call (Hardcraft '15 Dj Tool) / Hardcraft - Mindgame
- View the latest post: The Machine - Measure / Emergency Call (TREM028)
- View the latest post: Alpha2 & Jack Of Sound - Das Weite Carnaval Land (Jack's Carnaval Edit)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
En zo ineens kan Jack of Sound weer een beetje interessant zijn. Erg benieuwd wat hier uit komt!
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Klinkt dik dit stuk iig.Zamble wrote:En zo ineens kan Jack of Sound weer een beetje interessant zijn. Erg benieuwd wat hier uit komt!
En ben idd bang dat dit de midintro is en dat er een standaard Jack of Sound climax achteraan komt.
Ik word er oprecht gelukkig van dat JoS weer eens wat interessants doet. Het heeft gigantisch lang geduurd voordat deze man weer eens wat met zijn creativiteit ging doen. Heel benieuwd naar het resultaat.
Het ziet er in ieder geval uit als een stap in de goede richting voor wederom originele JoS producties. Opvolger van Starlight mag overigens ook wel!
Het ziet er in ieder geval uit als een stap in de goede richting voor wederom originele JoS producties. Opvolger van Starlight mag overigens ook wel!
Jaa, eindelijk weer eens iets interessants van JoS 
Klinkt wel tof dit ja. Screeches klinken mij alleen niet zo fijn in de oren.
Heel graagpim0412 wrote:Ik word er oprecht gelukkig van dat JoS weer eens wat interessants doet. Het heeft gigantisch lang geduurd voordat deze man weer eens wat met zijn creativiteit ging doen. Heel benieuwd naar het resultaat.
OT: Klinkt dik, vet dat ie wat anders doet!
Ik ben benieuwd wat hier het resultaat van gaat worden. De sounds in dit filmpje klinken in ieder geval al vet.
Vet! Hopelijk klinkt het geheel ook lekker!
jammer dat ie dit gaat verneuken met zo'n nieuwe kut kick van m
wow, vet!!
Laat dit maar een 'hyp' worden ipv die psy meuk.
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Rickzel wrote:wow, vet!!
Nee psy is coolRickzel wrote:wow, vet!!
Maar dit ook, dus allebei mag
De meningen hierover zijn trouwens verdeeld in de comments op Facebook haha
Ik weet nog niet echt wat ik hiervan moet vinden. Dit soort kicks liggen nogal gevoelig in de afwerking vind ik. Daarmee bedoel ik meer dat zo'n kick juist heel veel power kan hebben, mits ie precies goed is uitgewerkt.
Zamble wrote:meningen op Facebook haha
Mee eens!Mad Krentenbol wrote: mits ie precies goed is uitgewerkt.
Haha klopt, het is grappig om te zien hoe sommige mensen dit niet gewend zijn / kennen en het daarom meteen afzeiken.Paultheone wrote:Zamble wrote:meningen op Facebook haha
View on FacebookMaking progress with the Schranz track!
Wat klinkt dit erg lekker! Ik ben benieuwd wat het geeft in HQ. 
Echt mega vet, vroegah had hij ook al van die harkende kicks (kan niet anders omschrijven
) mooi dat daar langzaam weer een beetje naartoe gewerkt wordt. Benieuwd hoe dit wordt