haha dit is een headhunterz kick
die hij heeft gebruikt , dat is wel heel slecht
kerel ik heb zelf alle sample kicks zon beetje van Headhunterz etc. in Fruity Loops staan omdat ik nog beetje aan het klooien ben maar ik hoor hem hier absoluut niet in hoor?douwe141 wrote:haha dit is een headhunterz kick![]()
vind hem nou ook nix meer aanTeknizion wrote:Free tracks als GVD mogen best geplaatst worden.. Maar gaan we nu elke fruityloops track hier plaatsen?
zo gast, daar ben ik 't dus helemaal niet mee eens haha! GVD een beetje dan, maar Indecent, wat een plaat zeg! Deze plaat heeft naar mijn mening niks, gewoon niks haha --> believe In Yourself dan he;)frankhardenberg wrote:vind hem nou ook nix meer aanTeknizion wrote:Free tracks als GVD mogen best geplaatst worden.. Maar gaan we nu elke fruityloops track hier plaatsen?
maar GVD was helemaal fokking lelijk![]()
en die Indecent ofzo is ook nix waard
ben ik even blij dat ie van mn vriend is en niet van mezelfG1LL wrote:zo gast, daar ben ik 't dus helemaal niet mee eens haha! GVD een beetje dan, maar Indecent, wat een plaat zeg! Deze plaat heeft naar mijn mening niks, gewoon niks haha --> believe In Yourself dan he;)frankhardenberg wrote:vind hem nou ook nix meer aanTeknizion wrote:Free tracks als GVD mogen best geplaatst worden.. Maar gaan we nu elke fruityloops track hier plaatsen?
maar GVD was helemaal fokking lelijk![]()
en die Indecent ofzo is ook nix waard
Mompelt iets van Teequee.douwe141 wrote:Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop,
Maar er werd iets gezegt wat gewoon gelogen is.
Maar hoe wil je iets gaan release met sample kicks ?
Heb hem ook op msn , en hij zegt dat hij nog ff met sample kicks wil werken.
Geloof me , dan krijg je echt geen release.