Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
G1LL schreef:
PNXRMX schreef:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES :bomb: :woot: :yay: :clap: :yay: :clap: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Hier zit ik dus 2 jaar op te wachten zeg maar :D


Is die zo anders dan het origineel dan? Op een paar noten na :P ?


Sounds zijn gewoon veel beter en vooral de synth in de climax past zo gewoon veel en veel beter bij het nummer. Zo'n ontzettend mooie uplifting melodie en dan zo'n iets te 'valse' lead in het origineel. Origineel heeft al een hoog kippevel gehalte en de edit heeft dat gewoon x 100. Denk dat de edit toch wel de 1 van de beste 'kippevel' tracks is voor mij


Episch betoog. Ben het volledig met je eens. Dit nummer evenaart Wildstylez niet meer. En HHZ al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

14.831 personen vinden dit leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:53 
 
Hardtraxxer

Refuze schreef:
14.831 personen vinden dit leuk

Die is er morgen als het mee zit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bob marok schreef:
Refuze schreef:
14.831 personen vinden dit leuk

Die is er morgen als het mee zit :D


Idd, lijkt wat sneller te gaan nu hij heeft gezegd deze track zeker weg te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

14.837 nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie verassingen bied deze kerst zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:24 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES :bomb: :woot: :yay: :clap: :yay: :clap: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Hier zit ik dus 2 jaar op te wachten zeg maar :D

Precies dat, ngo steeds kippenvel bij deze :) (bij het origineel ook trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:50 
 
Artiest

Als ik het filmpje luister dan denk ik echt, hier wordt toch niemand wijzer van? Je kan echt niet goed vergelijken ofzo, dus, oordeel komt wel als die uit is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar eens een free releases subforum toevoegen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze gaat veel gedraaid worden hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:04 
 
Hardtraxxer

14,883 people like this, schiet al op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tegen het einde van de dag of morgen zullen we hem wel hebben :D
fijne dagen altijd zo met die free-releases haha :thumbup: dit is iig een die ik al heeeeeeel lang wil hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Heb 'm ook geliked, leuke track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima edit, maar zat hier nu niet echt op te wachten.

Misschien komt dat, omdat ik het origineel zooooooooooooooooooo veel beter vind :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

14.992 personen vinden dit leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

14,995
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

15.000 :D! Nou kom maar op met die release :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

YEEY :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
15.000 :D! Nou kom maar op met die release :yay:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
YEEY :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kom maar Wildstylerz :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Zo. dat is snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Zo. dat is snel!


Hoefde er ook niet zoveel (A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:41 
 
Hardtraxxer

haal die joram is ff uit bed hij moet die link online zetten :surrender:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks