Gangsterdwerg, met wat voor programma doe je dat?Gangsterdwerg wrote:Die intro heb ik er ooit aangeplakt en op een paar forums gezet, kom hem nu nog steeds wel eens tegen als zijnde de officiele versie. Wel geinig haha.djpatt wrote:als je een cd rip met een aangeplakte intro meerekend dan kan je um idd al hebben
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
Met Virtual DJ.. Gewoon de intro van een ander nummer pakken en dan overswitchen. Volgens mij heb ik de intro van the moon gebruikt ofzo..Poepislekker wrote:Gangsterdwerg, met wat voor programma doe je dat?Gangsterdwerg wrote:Die intro heb ik er ooit aangeplakt en op een paar forums gezet, kom hem nu nog steeds wel eens tegen als zijnde de officiele versie. Wel geinig haha.djpatt wrote:als je een cd rip met een aangeplakte intro meerekend dan kan je um idd al hebben
Ooh haha oke, ik denk je bent een dik programma om ook mashups mee te maken ofzo!Gangsterdwerg wrote:Met Virtual DJ.. Gewoon de intro van een ander nummer pakken en dan overswitchen. Volgens mij heb ik de intro van the moon gebruikt ofzo..Poepislekker wrote:Gangsterdwerg, met wat voor programma doe je dat?Gangsterdwerg wrote:Die intro heb ik er ooit aangeplakt en op een paar forums gezet, kom hem nu nog steeds wel eens tegen als zijnde de officiele versie. Wel geinig haha.
voor mash ups bestaat geen programma waar je het ff meedoet 
als je het goed doet dan knip je met bijvb audacity samples en produce je met een produce programma gewoon een nieuwe track met die samples
maar om ontopic te blijven: wat zijn die kicks in a lost world toch gruwelijk
als je het goed doet dan knip je met bijvb audacity samples en produce je met een produce programma gewoon een nieuwe track met die samples
Haha jah ik ging er ook al niet van uit dat je een programma hebt waar je het ff 1,2,3 in doetdjpatt wrote:voor mash ups bestaat geen programma waar je het ff meedoet
OT: Jah die kicks zijn nice helemaal bij die drop na dat 'Theeeee Qontinenttt' stukje wat Daveytl al zei!
Nee gewoon virtual dj. maar bedankt voor het compliment haha.Poepislekker wrote:Ooh haha oke, ik denk je bent een dik programma om ook mashups mee te maken ofzo!Gangsterdwerg wrote:Met Virtual DJ.. Gewoon de intro van een ander nummer pakken en dan overswitchen. Volgens mij heb ik de intro van the moon gebruikt ofzo..Poepislekker wrote: Gangsterdwerg, met wat voor programma doe je dat?jammer, toch bedankt voor je antwoord!
overigens was hij best netjes gefixt al zeg ik het zelf.
-
THardtraxxer
- 316 posts member since 2009
- last seen Aug 2015
Eindelijk de Anthem van The Qontinent
The Q-Stylerzz wrote:Eindelijk de Anthem van The Qontinent
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wat is A Lost World toch heerlijk! 
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Held! Hoop dat hij met Digital Age nog meer knallers gaat uitbrengen!
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
The edit from blame it on the music is better than the original one! what a huge edit!!! A Lost World is also huge! 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
A Lost World is zooo heerlijk
zo'n typische dikke Wildstylez melodie.
Na een paar keer luisteren ben ik A Lost World ook een hele dikke plaat gaan vinden, ik vind overigens de intro en outro het beste van de hele track 
vinden jullie de originele zo drama dan, vind de edit een slap aftrekselvincejuh wrote:The edit from blame it on the music is better than the original one! what a huge edit!!! A Lost World is also huge!
a lost world is gewoon het enige
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
is de site afgebroken? of doet hij het alleen bij mij niet?
Kan iemand hem uploaden? Kut Wetransfer..
Blame it on the edits:
http://www18.zippyshare.com/v/11566781/file.html
A Lost World:
http://www18.zippyshare.com/v/85362077/file.html

http://www18.zippyshare.com/v/11566781/file.html
A Lost World:
http://www18.zippyshare.com/v/85362077/file.html
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
http://www45.zippyshare.com/view.jsp?lo ... y=21593335Wesz wrote:BUMP![]()
Iemand nog een linkje?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ooh deze gaan nog steeds lekker 
-
DHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2011
- last seen May 2014
Top nemen we weer mee!
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Is die second mix van the lost world eigenlijk gereleased ?